Nefretin Altıncı Hali

919 80 33
                                    

Bugünlerde her an bir sürprizim olabilir ;) hazır olun.

Oy ve yorumlarınızı merakla bekliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy ve yorumlarınızı merakla bekliyorum.

NEFRETİN ALTINCI HALİ

Liya Sidar.

İhanetin en ufak kokusu bile bütün bedeni ele geçirirdi. İhanet neydi? İnsanın kalbini bir paranla gibi sıkan ve gevşese bile izi geçmeyen yaraydı.

Kızgın bıçağın kör ucu göğsüme batıyordu. Ben bu hissi böyle açıklardım. Akel'in benden yardım isterken söylediği her bir kelimeli zihnimin içinde büyüyordu. Neden yapmıştı?

Akan burnumu çekerek saatlerdir oturduğum yatakta kalmaya devam ettim. Düşünceler, birer fırtına gibi dönüp duruyor ve beni olmadığım diyarlara sürüklüyordu. Yaşadığım her bir gerçek artık rüya gibi gelmeye başlamıştı. Evin soğukluğuna ve bedenimdeki kırgınlığa karşı yorganı boynuma kadar çekmiştim. Evimiz sobalıydı fakat şu an evde benden başka kimse yoktu ve soba yakmayı bilmiyordum. Gerçi soğuğun içinde oturmaya alışmıştım. Problemli bir aileye sahip olmak böyleydi, hiçbir zaman salona oturmaya gitmezdiniz. Odanız sizin için tek çıkış yeri olurdu.

Telefonumu bugün milyonuncu kez elime aldım. Akel'i her yerden engellemiştim, onu şu an gerçekten görmek istemiyordum. Kalbimin kırgınlığına bedenimin kırgınlığı eklenmişti.

Sosyal medya hesabıma sabahtan beri girip çıkıyordum. Küçük birkaç kişinin olduğu bir hesabım vardı ve Akel sayesinde istek kutumda bir sürü hakaret dolu mesaj vardı. Canımın yanacağını bildiğim halde hesaba girdim. Dudaklarımı dişleyerek istek kutuma bakacağım sırada bildirimler kısmında bir istek dikkatimi çekti.

Akelmoras, sizi takip etmek istiyor.

Her yerden deniyordu. Onu engellemek için hesabına girmiştim fakat hesabınındaki beş gönderiyi görünce merakla onlara baktım. Bir tanesinde, Akel ve Gizay'ın olduğu bir fotoğraf vardı. Diğer başka bir fotoğrafta üniformasının rakamının gözüktüğü sahada olan bir fotoğraftı. Diğerleri de her zamanki şekilde arkadaşları ve partilerdi. Hesabını engelleyeceğim sırada yukarıdan düşen mesaja baktım.

Bana mesaj atmak istiyordu. Silerek onu reddettim.

Onu istemiyordum.

Telefonu bir kenara atıp komidinin üzerinden günlüğümü aldım.

Sevgili Günlük,

Eksilerimi artıya çevirmeye karar verdiğim gün başıma neler geldi.

Akel Moras'ı bir kıymığa benzetmiştim ve çekmesinden korktuğumu tek sana itiraf etmiştim.

İşte Akel Moras, o kıymığı çekmişti ve geride boşluktan akmak için direnen kanlar kalmıştı.

Nefretin Dokuz Hali Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin