Medison
Cine s-ar fi gândit când a plecat din spital că peste câteva ore voi fi într-o celula, cu mai multe femei de moravuri uşoare. Ei bine, clar niciodata nu mi-as fi imaginat asta.
Deja oboseala dupa gardă şi nervii pe care mi-i crease acel animal care bătuse o fată care i-ar fi putut fi fiică se acumulaseră şi nu mai aveam răbdare. Tot ii spuneam polițistului care ne supraveghea celula, ca nu e ok ce se întâmplă, că nu mai trebuie să stau acolo, dar degeaba..
Între timp, am reuşit să vorbesc puțin cu fetița care fusese bătută şi să înțeleg ce cauta ea acolo, pe stradă, făcând asta. Fata mi-a povestit că tatăl ei o pierduse la jocuri de noroc şi cel ce câştigase o pusese să facă asta. Nu avea saraca nicio putere. Degeabă a refuzat şi s-a zbătut, că au obligat-o. Atunci i-am zis că o să ajut.
Dupa vreo 2h , apare şi un polițist care decide să mă ia în camera de interogatoriu ca să mi se i-a declarația într-un final.
Ajung într-o camera întunecoasă, fară ferestre, cu o masă în mijloc, iar agentul îmi leagă niste cătuşe la mâini, mi le pune la spate, apoi mă atinge puțin le picioarele dezgolite periculos de mult de rochia minusculă pe care o aveam.. tresar imediat şi spun pe un ton nervos:
-Ce crezi ca faci? Iar el imi aruncă un ranjet apoi iese din cameră.Rămân singură în încaperea pe care doar în filme o vazusem, si cu geamul din fată în care mă reflectam şi nu puteam vedem, dar ştiam că cineva de pe cealaltă parte mă priveşte.
Doamne, în momentul ăla se acumulase în mine atâta frustrare şi nervi, pe barbații care cred ca pot face orice, care cred ca femeile sunt niste obiecte. În cariera mea mă lovisem de multe ori de aceste sexisme, pt ca de fiecare dată când ajungeam în urgență se credea că sunt asistentă, că femeile nu pot fi chirurgi, ca doar barbații pot face asta. De multe ori nu fusesem luata în serios, dar în acest moment mă simteam la apogeul discriminarii. Ce, dacă sunt femeie clar sunt prostituată, sau cum...
Deja începuse să mi pară rău pentru cel care v-a venii să ia declarația pentru că eram atat de nervoasă încât l-as fi putut ucide doar cu privirea.
Dupa vreo 2h de asteptare ,deja cedasem. Lasasem capul pe spate şi încercam să mi odihnesc puțin ochii pentru ca ştiam că ziua de luni e una grea la spital.
**************************************
DanielChiar eram curios să o văd pe tipa care pusese la pamânt o ditamai matahala doar cu un punm, pe el il vazusem deja, i se luase declarația şi plecase desigur..
Dupa ceva timp, agentul mă anunță că o duse în sala de interogatoriu. Mă ridic de la birou si mă îndrept spre sală de înterogatoriu. Intru întâi în antecamera să văd pe cine o să înfrunt şi nu cred ce văd. O fire plăpândă, cu ochii închişi şi capul lasăt pe spate. Puteam să ii văd doar decolteul pentru că masa ii ascundea picioarele.
Râd şi întreb agentul dacă nu e o greseală ce am în față, dacă e persoana care trebuie şi el dă din cap şi spune că ea e. Între timp, toate fetele sunt eliberate cu un avertisment, doar pe ea voiam să o mai chinui puţin, asa, ca să nu mai fie tare în gură şi alta data.
Trece ceva timp şi mă decid să intru în încapere, deschid larg uşa şi ea tresare. Nu cred că dormise cu adevărat, poate doar nu voia să lase pe cineva să se holbeze de dupa geam la ea. Când deschise ochii, o privire ucigătoare (în contrsst cu trupul firav)mă analiză şi spuse:" În sfarşit"
Deja incepusem să mi dau seama ca da, ea era tipa tare în gură.
- Scuză-mă pe mine că am treburi mai importante decat să mă ocup de bătaile prostituatelor.
-Văd că deja ați tras toate concluziile, nu? Atunci la ce te-ai mai obosit să vii să vorbeşti cu mine. Stau de mai bine de 6h în această secție, o să vă fac reclamație când plec de aici.
-Ma ameninți? Spun eu cu un ranjet pe față.
-Nu , doar te anunț. În fine, să trecem la ce e important, vreau să depun plângere pentru animalul care a îndraznit să bată fata aia. Nu am dovezi şi pentru tentativa de viol, dar pentru bătaie sunt martor.
-Aşa, alte dorințe mai ai? Spun eu râzând. Ar trebui să-ți faci griji pentru tine, fetițo, nu pentru restul. Pe lângă faptul că eşti prostituată , ai mai bătut şi un om de afaceri. Asa că mai bine încearcă să mă convingi să te eliberez...
-Ce, sar de pe scaun, cu mainile prinse la spate în cătuşe. În primul rând, nu sunt nicio prostituată, doar am văzut cum acel animal agresa fata si am oprim masa să o ajut. În al doilea rând, a fost doar legitimă apărara, animalul ala a tras de mine.
Rămân uimit de cat tupeu are fata asta în ea.
-Stai jos! Ii zic pe un ton arogant. Nu mă impresionezi dacă te ridici, ce vrei, să mi prezinți marfa-corpul. Adevarul e că atunci când s-a ridicat în picioare, am vazut o femeie cu picioare lungi, subtiri, talie minuscula, pe care o cuprindeai cu ambele mâini,era frumoasă , dar asta nu schimbă nimic..
-Ce cautai la ora aia pe drum dacă nu esti prostituată-bine, e irelevant daca chiar practici sau nu, oricum esti femeie si asta sunteti toate..Nu mă aşez şi deja simțeam cum imi ia pulsul la galop de nervi. Cică îmi prezint corpul. În acel moment îmi pierd cumpatul iar tot ce pot spune e
-Corpul si-l prezintă măta şi dobor scaunul din spatele meu.
În acel moment văd cum barbatul din fața mea înebuneşte , se ridică de pe scaun şi vine spre mine. Eu mă dau în spate şi el înainteaza până mă lovesc de perete şi el se opreşte amenințator de aproape de mine. Imi cuprinde cu o mână talia şi cu cealaltă tranteşte un pumn în perete.-Fetițo, nu îți încerca norocul cu mine, o să te arzi rau.
-Dă mi drumul, încerc să scap de mâna lui de pe talia mea, dar nu reusesc şi mai am şi mâinele la spate legate. Dar fac un gest cliseic. Se apropia prea mult de mine. Ii simțeam respirația pe gat,ii simteam mâna lui pe talie. începusem să tremur şi nu mai era de nervi. În acel moment, singurul lucru pe care l-am putut face, a fost să îi dau una intre picioare. Clişeic, ştiu, dar alta varianta nu aveam...
În acel moment au intrat 2 agenți, unul m-a luat şi m-a dus înapoi în celulă iar celalalt s-a dus la el să îl ajute să se ridice.
CITEȘTI
Atingeri letale
RomanceEa-gingăşia întruchipată-o fire timidă, foarte elegantă şi cu o empatie ce mai rar găseşti în ziua de azi-cu toate acestea nimeni nu s-ar fi aşteptat cu ce se ocupă şi anume, chirurg. Surprinzător ,nu?! Ei bine, mica fire plăpândă şi firavă, putea î...