Medison, un chirurg de renume din Londra, se bucură sâmbătă seara de o gardă mult prea intensă. 2 operații, 15 consulturi şi la 5 dimineața se pregatea să iasă din tură. Se duce să se schimbe în vestiar, dar constata ca hainele cu care a venit ieri, se pătaseră când una din colege varsase cafea pe ele cu o zi inainte şi mai avea de rezervă doar o rochie puțin cam îndrăzneață la ea-doar o palmă peste fund şi un decolteu cam adanc. Dar din lispa de optiuni, zise ca de ce nu şi o îmbrăca repede. Până l urma nu avea nevoie de ea decât până ajungea acasă pentru că după se va schimba într-o pijama lejeră după un dus lung şi se va odihni pentru restul zilei.
Coboară în parcare şi pleacă de la spital. Pe drum, trece pe lângă o zona rău famată unde erau frecvent nişte "doamne de moravuri uşoare" care prestau servicii. Aruncă un ochi pe geam în timp ce aştepta la semafor şi vede o fată-nu cred ca avea mai mult de 18 ani-bruscata violent de un bărbat. Pe lângă gingăşia care o caracteriza, era şi foarte pornită pe barbații care maltratau femeile, chiar milita în timpul liber pentru cauză- întâlnise prea multe cazuri de femei bătute de soți care inventau fel şi fel de scuze ca să justifice loviturile primite- iar văzând această scenă o activă o dorință de a ajuta fata. Trase masina pe dreapta şi fugii la scena cu pricina
-Ce se întâmpla aici? Ia-ți mâinile de pe fată şi las-o în pace!!!
-Ce vrei, prințeso, eşti geloasă? Întreabă bărbatul care tragea cu brutalitate de fata naivă şi firavă.
-Dă-i drumul şi nu mă face să mai spun o dată!!! Spune Medison deja enervata la culme. Chiar daca la prima vedere parea o femeie firava si timidă, când era vorba de a apăra ceva, parca se transforma.
-Bine, prințeso, spune bărbatul împingand fată şi dându-i un picior în abdomen apoi se îndepartează în timp ce zice: oricum nu e bună de nimic. Bine că nu am platit înainte.
Repede, Medison se duce langă fata care avea ochii umflați de plâns şi pumni şi o întreabă dacă e bine. Era o întrebare stupidă, se gandea ea, clar nu e bine....
Între timp, restul tipelor de acolo se apropie curios de mine şi fată şi încep să şusoteasca , asta e vreo tipă noua sau cine e ,spun referindu-se la mine .
Eu continui să vorbesc cu fata şi le ignor. Nu trec câteva minute în care fata abia îmi spune 2 vorbe şi eu verific superfical starea ei de sanatate, verificam să nu fie vreo sangerare sau vreo costă ruptă, că aud din spate:
-Prințeso, am venit să ii iei locul prietenei tale, spune barbatul care doar ce paruse ca pleacă, dar doar mai chemase de la maşină încă 2 tipi. Văd că eşti cam tare în gură, ai nevoie de un barbat adevărat să te îmblânzească.
În acel moment iau foc, mă ridic de lângă fată şi sunt față în față cu el.
-Nu mă face să râd, spun nervoasă la culme. Tu, bărbat adevărat, şi încep să râd. Dacă să bați o femeie şi să o faci a ta cu forța înseamnă barbat adevăt, atunci , scuză-mă pe mine.
Bărbatul se enervă foarte tare la auzul cuvintelor mele că mă prinse de talie ,dar în acel moment îi intorsei un pumn în bărbie de aproape îl pusei jos. Chiar dacă eram o fire firavă, avantajul de a fi doctor e că ştii ce puncte slabe există.
În acel moment , barbatul se enervă mai tare, dar se auzi o sirenă de poliție şi se potoli. Poliția se apropie de noi, nu ne lasă să explicăm nimic şi ne ia la secție, tratându-mă ca pe ultima prostituată chiar dacă le explicasem ce se întâmplase, niciunul nu credea o iotă-adevărul că nici rochia nu mă ajuta prea mult, chiar paream din peisajul ala.
După un drum de cateva minute bune în care fierbeam deja de nervi, ajungem la secție şi suntem duşi în mai multe celule. Eu nu eram proastă , stiam cât de cât procedura pe acolo şi am început să spun că vrea să dau declarația, că eu trebuie să plec, ca e o încurcătură.
Comisarul secției lipsea şi era doar şeful lui acolo, care nu se sinchisea să se ocupe de o certă între prostituate şi un client.
Se duse un agent şi ii prezentă situația , pe care o înțeleseseră ei, că declarațiile nu fură luate.
- Sefu', avem 10 prostituate şi 3 clienți ai lor. Se pare că unul din ei fu mai brutal cu una din ele, alta se băgă şi îl bătu dupa pe client.
-Of, ce plictisitor. Fix de ce aveam eu nevoie acum. Ce mă enervează că Victor a plecat şi trebuie să mă ocup eu de nimicurile astea- spune Daniel pe un ton arogant.
-Sefu', şi mai avem o problemă. De fapt 2
-Hai, spune o dată că nu am chef să mi stric toată ziua. Se facuse 6 dimineața, între timp.
-Clientul se pare că e un diplomat şi nu ar cam trebui să îl ținem arestat.
- Aşa, păi atunci mergi şi eliberează-l. Iar pe alea mai ține-le câteva ore aici să se învețe minte. Pe lângă faptul că vedea femeile ca pe nişte obiecte, Daniel considera că orice femeie e "uşoară" şi nu trebuie să ai niciodată încredere în una. Era o poveste mai lungă, mama lui îl înşelase pe taică'su ,ii părăsise şi fugise cu altul ,iar taică'su se omorâse dupa ceva timp. Asta îl făcu să-si jure că nu va avea încredere niciodată intr-o femeie, că iubirea nu există şi că o femeie e bună doar sā-ți dea o stare bună.
-Sefu' spune timid agentul, şi mai e o problemă.
-Doamne, dar multe probleme mai sunt pe capul meu duminică şi mai ales că am rămas să ii țin locul lui Victor. Spune o data.
-Una dintre fete e cam tare în gură, spune că vrea să dea declarație, că e o neînțelegere, ca ea doar a oprit să ajute fata bătută, că nu e prostituată.
-Hmm. Puțină distracție nu strigă. Arată bine? I-auzi la ea, ce tare în gură..
-Da, arată bine rău şi ea a fost cea care l-a bătut pe diplomat. Când am ajuns, omul era în genunchi în fața ei, cică doar cu un pumn l-a pus la pământ...
-Hmm... du-o în sala de interogatoriu. O să vin eu mai târziu. Să vedem ce are de gând...
CITEȘTI
Atingeri letale
RomanceEa-gingăşia întruchipată-o fire timidă, foarte elegantă şi cu o empatie ce mai rar găseşti în ziua de azi-cu toate acestea nimeni nu s-ar fi aşteptat cu ce se ocupă şi anume, chirurg. Surprinzător ,nu?! Ei bine, mica fire plăpândă şi firavă, putea î...