☆11☆

83 8 4
                                    

Ajungem la petrecere unde ne intampina mirii. Daniel avea o mana in jurul taliei mele si nu voia sa ma lase deloc departe de el. Prietena mea ramane surprinsa sa vada ca vin cu cineva ,stia ca vin singura. Ne conduce la masa si imi arunca un zambet cu subinteles.
Ne asezam la masa si Daniel pune o mana pe piciorul meu, se apropie de mine si imi sopteste: "Esti superba, rochia asta a fost creata pentru corpul tau perfect"
Rosesc putin, ce pot sa zic, avea gusturi asa bune, daca nu era el ,nu as fi probat-o niciodata. Ma saruta pe obraz, apoi se ridica si ma invita la dans. Toata seara am dansat in bratele lui, ma simteam asa bine, asa protejata. Niciodata nu as fi crezut ca am nevoie de un barbat si ca o sa trezeasca astfel de sentimente in mine.
-Hai sa iesim putin pe terasa, imi sopteste la ureche apoi ma saruta dulce pe gat.
Of, ma topeam la gesturile astea asa mici, la atingerile astea asa profunde care ma faceau sa vibrez. Ajungem pe terasa, nu era nimeni, iar lumina era usor difuza. Ma apuca de talie si ma trage in bratele lui si ma saruta apasat. Ii raspund si sarutul pasional parca opreste timpul in loc. Dupa ceva timp, se rupe din sarut si imi zice in timp ce ma saruta usor pe gat: "Abia astept sa ajungem acasa, frumoasa mea!"

Timpul trece si pe la 2 decidem sa plecam, dar cand sa mi iau la revedere de la mireasa zice sa mai stau putin, ca urmeaza momemtul buchetului. Refuz, dar Daniel insista sa ramanem. Nu cred in prostiile astea, dar hai sa ii fac pe plac. Ma duc acolo, nu aveam niciun chef, nu imi dau niciun interes, doar ma asez intr-un colt. Mireasa arunca buchetul si ce sa vezi, imi cade la picioare. Ma aplec dupa el, destul de rusinata de situatie, toata lumea se uita la mn. Daniel vine si sa ma in brate si ma saruta, apoi zice "se pare ca tu urmezi apoi rade."
Plecam acasa intr-un final, cu buchetul ca asa era traditia, acum era al meu..

Cand ajungem, Daniel ma ia in brate si ma trece pragul. Spune ca incepe sa exerseze pentru nunta iar eu incep sa rad. Ma lasa jos apoi incepe sa ma sarute. Abia asteptam momentul asta, apoi trage fermoarul rochiei si o lasa pe podea, ma ia in brate si merge spre dormitor. Of, ce noapte intensa, abia spre dimineata am atipit putin cand ceasul deja suna sa ne trezim pentru noua zi. Aveam capul pe pieptul lui, cu mainile lui in jurul taliei mele, iar eu ma jucam cu degetele pe abdomenul lui bine definit. Ma saruta pe cap si simt cum se trezeste. Ma ridic si il sarut.
-Buna dimineata, iubita mea frumoasa!
-Buna dimineata, iubitule! Apoi ma las iar cu capul pe pieptul lui si oftez lung.
-Acum ce o sa se intample? De azi nu mai trebuie sa stam impreuna, nu trebuie sa mai mai protejezi de nimeni....
-Of, scumpa mea. Ba da, o sa stam impreuna, acum o sa te muti la mine in calitate de iubita mea si o sa te protejez intotdeauna de orice. Nimic nu o sa te raneasca sau supere vreodata cand sunt eu langa tine.

Un zambet larg imi domina fata si il sarut iar.
-Te iubesc mult, chiar daca pana acum ceva timp, nu stiam ce inseamna cu adevarat sa iubesti o persoana, mi-am dat seama acum cand sunt cu tine.
-Si eu te iubesc , scumpa mea. Niciodata nu am crezut ca o sa sa simt asa ceva pentru o femeie, ca o sa imi doresc sa fiu mereu aproape, sa am grija de tine, sa te vad mereu zambind.

                            SFÂRŞIT

Atingeri letaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum