Daniel
Doamne, ce imi face fata asta. Nu am mai dorit niciodata o femeie, asa cum o vreau pe ea. Dupa sarutul de aseara, parca nu mai pot sa ma controlez in prezenta ei. Cand i-am tras fermoarul de la rochie, m-am abtinut asa mult sa nu o sarut iar. E asa frumoasa si firava, dar in acelasi timp foarte incapatanata. Ma deruteaza fata asta. Nu stiu cum o sa reusesc sa mai stau diseara cu ea in casa fara sa o sarut si sa o fac a mea.Dupa un drum lung de la mall, ajungem acasa. Ea intra in casa, lasa rochia pe canapea ,imi multumeste ca am fost cu ea si spune ca ar vrea sa faca o baie.
O privesc in timp ce urca la etaj, doamne, ce imi face fata asta?! Niciodata nu am patit chestia asta. In general, aveam orice femeie imi doream, bineinteles foar pentru aventuri de o noapte, niciodata nu voiam ceva serios, nu cred in iubire si nu pot sa ma atasez de cineva. Nu am incredere in femeie si oricum, toate inseala. Nu exista dragoste, doar nopti de placere.Imi pun un pahar de whiskey si mi-o imaginez acum in dus, Doamne, ce frumoasa mai e, are picioare lungi, solduri bine conturate. Deja nu mai pot sa ma abtin, urc spre etaj si aud apa curgand apoi dintr-o data se opreste. Astept cateva minute, apoi o vad iesind din baie, acoperita doar de un prososp alb.
-Ce cauti aici?
-Voiam sa vorbim...
-Cred ca mai poate astepta, sa ma imbrac si eu, cobor si vorbim.
-Nu, nu poate astepta, si ma apropii usor spre ea. Pe masura ce eu ma apropi ea se da in spate pana se loveste de un perete.
-Nu stiu ce mi-am facut, dar nu mai pot. Vreau sa te am , vreau sa fi a mea. Si o apuc usor de talie si cu cealalta mana ii mangai gatul.
-Cred ca cel mai bine ar fi sa plec acasa. Si imi impinge pieptul cu mainile, dar fara rezultat, nici nu ma clinteste.
-De ce esti asa incapatanata, si tu vrei asta, te simt si dupa saratul de aseara m-am convins de tot. O vad cu se inroseste si lasa privirea in jos.
-Eu... aseara....nu, eram beata, nu stiu ce faceam.
Nu o las sa termin fraza, imi lipesc buzele de ale ei apoi incep sa o sarut. Daca la inceput se impotriveste si se zbate, dupa cateva secunde, cedeaza si imi raspunde la sarut. Ne sarutam pasional, apoi ii desfac prosopul. Avea doar chiloti pe ea, o pereche neagra cu dantela ce te inebuneau.
Tu chiar vrei sa ma omori, o iau in brate si o asez pe pat , ma dezbrac, apoi continuam, o sarut ca nebunul peste tot, eram nebun dupa atingerile ei, atingeri letale care ma faceau sa o doresc si mai mult. Printre saruturi, o aud sfios cum imi sopteste la ureche:
-Eu.... nu am mai avut de mult o relatie.... si....
-Stai linistita, scumpo, o sa am grija si o sa fiu bland cu tine. Imi doream sa o protejez, sa se simta bine, sa nu o ranesc in vreun fel. Nu simtisem asta pentru nicio femeie. Tot timpul in partidele mele sexuala ma interesa sa ma simt eu bine si sa mi satisfac toate placerile. Cu ea era diferit, eram bland si intelegator. Ne am iubit toata noapte si a adormit in bratele mele, statea cu capul rezemat pe pieptul meu si eu o tineam de talie si tineam mana pe abdomenul ei.Medison
Nu pot sa cred ce s-a intamplat noaptea trecuta. M-am lasat prada atingerilor lui si acum ce o sa se intample. Am ajuns in patul lui. Nu pot sa cred ce slaba am fost, cum am cedat asa usor. Avea prea multa putere asupra mea. Nu patisem asta cu niciun barbat. Nici nu avusesem atatea relatii pentru ca ma concentrasem mai mult pe cariera, dar niciodata nu mai simtisem asta, nu ma lasasem asa dusa de sentimente, nu ma simtisem asa.
Doamne , ce o sa se intample acum. Ma trezisem de ceva vreme, dar nu ma miscasem, nu voiam sa il trezesc, ma simteam rusinata, nu stiam ce o sa se intample acum, cum o sa pot sa mai stau in fata lui. Doamne, ce slaba fusese, si el era arogant. O sa mi arunce in fata ca am cedat in fata lui, ca m-a vrut doar pt o noapte, ca sunt doar un alt nume pentru lista lui de cuceriri.
Cu toate gandurile astea in cap, simt cum se trezeste, eu eram cu capul pe pieptul lui si cu mana pe abdomen, iar el avea mana in jurul taliei mele micute. Ma saruta in crestetul capului si ma mangaie pe talie.
-Buna dimineata, iubito!
-Buna dimineata! Si dau sa ma ridic , dar dintr-o miscare, se ridica deasupra mea.
-Ce crezi ca faci, draga mea? Unde te grabesti?
-Pai... eu.. o sa....
Si simt cum isi apropie buzele de ale mele, ma mangaie pe fata apoi ma saruta. Ii raspund imediat. Doamne, ce mi-a facut omul asta. Dupa un sarut pasional, imi da drumul si ma trage iar in brate la pieptul lui.
-Nu m-am saturat de tine ,iubito...
-Crezi ca sunt vreo jucarie cu care te joci pana te plictisesti si o arunci? Vreau sa merg acasa!! Nu stiu ce s-a intamplat noaptea trecuta, dar nu sunt jucaria ta. Si se ridica brusc si fuge in baie. Ma duc spre usa, dar ea o inchisese.
-Cine a zis ca esti jucaria mea? Of, daca nu ai fi asa incapatanata ,totul ar fi mai usor. Uite ,deschide usa, vreau sa vorbim.
-Eu nu... o sa stau aici.
-Daca nu deschizi, sparg usa!!
-Sparge-o!
-Of, scumpa mea, ma faci sa fac numai lucruri nebunesti.
In 2 secunde aud un zgomot puternic si vad cum usa cade in fata mea.
-Esti nebun.
-Nu, tu ma faci sa fiu nebun. Avea tricoul meu pe ea, il luase de jos cand fugise in baie, care ii acoperea foarte putin fesele.
O apuc de talie si trag spre mine. "Fetito, ma innebunesti rau!"
-Uite ce e, nu pot sa-ti promit o relatie, adica nu stiu, nu am avut niciodata o relatie serioasa, dar pentru tine pot incerca. Adica putem incerca sa fim impreuna, sa vedem ce iese. Nu sunt printul pe cal alb pe care il asteptai, dar nu stiu, mai facut sa simt lucruri pe care nu le am mai simtit niciodata si nu vreau sa se terminte, nu vreau sa te pierd.
-Eu.. nu stiu ce sa zic...
-Nu spune nimic, doar lasa te dusa de val, o data in viata ta, nu mai gandii atat si bucuta-te de moment.
Incepem sa ne sarutam pasional, imi batea inima foarte tare, creierul imi spunea ca nu e bine ce sa fac, dar inima se simtea asa bine in bratele lui puternice. Of...
Sarutul ne fu intrerupt de telefonul meu care suna incontinuu.
-Trebuie sa raspund, poate fi o urgenta.
-Of, bine.
Raspund si Valery tipa la mine, deja intarziasem, azi era nunta si eu nu ajunsesem. Of, fix asta lipsea acum. Prietena mea ma pusese domnisoara de onoare si era cumva ciudat, pentru ca toate celelalate era insotite de iubit sau sot, doar eu eram singura.
-Trebuie sa plec... o sa ma gandesc la ce ai spus. O sa vin diseara sa ma iau rochia de aici. Acum am duc la sedinta foto si dupa o sa ma intorc.
-Hai ,pregateste te ca te duc eu, spune el si ma saruta pe gat.
-Ok.
CITEȘTI
Atingeri letale
RomanceEa-gingăşia întruchipată-o fire timidă, foarte elegantă şi cu o empatie ce mai rar găseşti în ziua de azi-cu toate acestea nimeni nu s-ar fi aşteptat cu ce se ocupă şi anume, chirurg. Surprinzător ,nu?! Ei bine, mica fire plăpândă şi firavă, putea î...