Medison
Ajung la sedinta foto, dar gandul meu era in alta parte, la tot ce sa intamplase, la tot ce imi spusese. Prima data in viata mea, nu stiam ce sa fac si era foarte ciudat tot ce simteam. Tot timpul am luat deciziile corecte, stiam ce vreau, eram stapana pe situatie, dar acum totul era diferit. Omul asta avea puteri aupra mea, ma topeam sub atingerile lui si nu mai stiam de mine. Reusise ce nu facuse nimeni niciodata, sa ma lase fara cuvinte, sa ma "imblanzeasca". Ma simteam protejata in bratele lui, simteam ca ma topesc cand ma saruta si nu voiam sa se opreasca. Ma simteam slaba, ma simteam dependenta de el. Trecusera cateva ore, fusese cu capul in nori, eram absenta in discutiile fetelor, mai dadeam asa din cap, sa para ca le ascult, dar gandurile mele erau in alta parte. Doamne, era asa frumos si se purtase asa grijuliu cu mine seara trecuta, nu ma simtisem niciodata asa. Nu credeam in iubire, ce e dragostea asta? Doar o inlantuire de hormoni care se termina la un moment dat. Nu era ceva palpabil, era o iluzie cu care lumea se mintea. Asta era parerea mea despre dragoste. Dar dupa noaptea trecuta, nu stiam ce sa mai zic. Timpul a trecut, iar eu trebuia sa merg sa ma schimb pentru petrecerea de diseara.
-Si chiar o sa vi singura, intreaba Valery? Ai putea face un gest frumos si sa il chemi pe Daniel, pana la urma el a avut grija de tine, stai la ei. Ea stia situatia, ca fusesem amenintata si stateam la el sa ma protejeze.
-Nu stiu ce sa zic..
-Hai fata, nu ai vazut ce frumos e, sincer, daca nu eram intr-o relatie, saream eu pe el.
-Esti nebuna, si incepem sa radem amandoua. Suntem intrerupte de sunetul unui mesaj pe care il primisem: "Scumpo, sa mi dai mesaj cand vrei sa vin sa te iau! Te pup"
Zambesc fara sa vreau cand citesc mesajul ,iar Valary ma loveste in umar si pleaca.
Nu ii raspund la mesaj, iau un taxi si plec spre casa. Ajung la usa si bat.
Imi deschide usa si ramane surprins.
-De ce nu mi-ai raspuns la mesaj? Ti-am zis ca veneam eu dupa tine.
-Uite ce e, sunt o femeie matura, pot sa ma descurc... si ma intrerupe
-Nu am zis ca nu poti sa te descurci, dar voiam sa te iau eu. E chiar asa greu sa accepti ce vreau si eu? Esti atat de incapatanata. Si vad cum se intristeaza.
-Uite, m-am gandit toata ziua la ce ai spus de dimineata. Nu sunt obisnuita sa depind de cineva, sunt o femeie independenta, nu ma las usor intimidata..
-Da, am vazut in prima noapte cand ne am cunoscut, spune ranjind, amintid cum l-am pus la pamanat si ma face sa ma inrosesc putin si sa ma rusinez
-Deci, revenid la ce ziceam, nu sunt obisnuita sa depind de cineva, sa aiba cineva atata putere asupra mea, nu stiu cum sa reactionez. Azi nu am putut sa fac nimic, am fost cu capul in nori si nu mi s-a intamplat asta niciodata... se apropie usor de mine si zambeste " Of, iubito, nu stiu ce belea imi iau pe cap, o sa imi mananci nervii, dar simt ca fara tine nu pot sa stau. Am stat ca pe ghimpi orele astea cand nu ai fost aici"Ma rosesc toata, las privirea in jos ,dar el imi ridica barbia cu 2 degete "Of, esti asa draguta cand te rusinezi" apoi ma ia in brate si ma satura. Omul asta are atata putere asupra mea, ii cedez cu totul. Nu ma recunosc.
Stau pe pieptul lui si ma joc cu degetele pe abdomenul, ma gandeam ca ai putea venii cu mine diseara. Adica nu trebuie sa te simti cumva obligat, o sa spus ca esti o cunostiinta, nu trebuie sa.. si ma intrerupe brusc, se ridica deasupra mea , adice ce, ti-e rusine sa ma prezinti ca iubitul tau sau ce?
-Iub.. si ma balbai. Nu.. eu ... doar... deja ma rosisem toata. Nici nu ma gandisem, iubitul meu, ce frumos suna. Nu, eu nu vreau sa te grabesc sau ceva. Adica nu trebuie da te simti obligat sa vii sau...
-Iubita mea frumoasa, nu ma simt deloc obligat, si tu esti iubita mea din momentul in care te-am sarutat. Esti a mea, imi aparti si o sa strig in gura mare sa stie toata lumea.
Ma emotionasem toata, suna asa bine iubitul meu. Tot ce am facut in acel moment a fost sa il sarut si sa il strang puternic in brate.
-Hai sa ne pregatim, pentru ca daca continuam asa, nu te mai las asa pleci, spune el ranjind.Ne pragatim, eu iau rochia aia rosie aleasa de el si el, wow ,ma uimeste, ii venea asa bine costumul ca ma topisem cand il vazusem.
-Abia astept sa il dau jos de pe tine cand ne intorcem, ii soptesc la ureche si il sarut pe gat.
-Nu ma provoca, ca nu mai mergem niciunde.
-Nu,nu. Hai sa mergem.
CITEȘTI
Atingeri letale
RomanceEa-gingăşia întruchipată-o fire timidă, foarte elegantă şi cu o empatie ce mai rar găseşti în ziua de azi-cu toate acestea nimeni nu s-ar fi aşteptat cu ce se ocupă şi anume, chirurg. Surprinzător ,nu?! Ei bine, mica fire plăpândă şi firavă, putea î...