Daniel
Ajung în club, un club cam rău famat pentru ce sa întampla prea aici, facusem cateva arestari la inceput de cariera aici. O sa fie o seara interesanta. Intru si incep sa o caut cu privirea, merg si fac un tur si o zaresc intr-un grup de mai multe femeie, cam indecente pentru profesia lor. Hmm, nu-mi cred ochii cand o vad, avea niste pantalonii de piele scurti, maxim o palma peste buca, care se mulau la fix pe corpul ei sculptat,avea picioare lungi, iar posteriorul ala cerea palme grav. Ridic privirea mai sus si vad o bluza cu decolteu un V, nu foarte vulgara, dar totusi nu as fi zic ca purta ea asa ceva. Era fix o tinuta de club, nu prea decenta. Acum chiar ma uimise. Poate sa fie si rea daca vrea si imi aduc aminte discutia de azi cu agentul.Nu ma duc sa o abordez, prefer sa o mai analizez putin. Vad ca dau cateva shot uri, asta nu prea era bine, vazusem deja ce efect are alcoolul asupra ei, nu era obisnuita sa consume si nu intelegeam de ce o face acum, ce vrea sa demonstreze. Dupa cateva shot uri fetele incep sa danseze si o vad si pe ea ca se ridica, cu parul desfacut, avea un par foarte lung, ajungea pana la nivelul unde se terminau pantalonii scurti. Incepe sa danseze, surprinzator, chiar se pricepea, cred ca prinsese curaj de la acool. Imi iau o bere(cin3va trebuia sa conduca pana acasa totusi) si o privesc de la distanta.
**************************************
Medison
Am plecat asa nervoasa de la spital si mi-am dat seama ca nu stiam in ce sa ma imbrac in club, nu ieseam de obicei in astfel de locuri, iar hainele mele erau cam elegante. O iau pe Valery si merg sa mi cumpar ceva pt club. Cand imi da pantalonii aia de piele si bluza aia cam decoltata, refuz si sa le probez dar ma convinge pana la urma. Parea cam mult pentru mine, nu era stilul meu si nu ma simteam asa comod, dar Valery spune ca asa se imbraca fetele in club si tinuta mea e cam prea decenta. Doamne, in ce ma bag. Le cumpar pana la urma si mergem in club. Valery imi spune sa pun mana sa ma distrez putin ca si asa am ttecut prin niste zile mai grele si sa mai uit de ele.
Dau cateva shot uri de prind curaj si sa pot sa merg imbracata asa pe acolo si parca ma mai linistesc putin. Deja, ma simt mai relaxata si incep sa dansez cu fetele. Incerc sa uite de zilele astea si de ce traisem. Langa Valery apare un tip care o apuca de mijloc si ii sopteste ceva la ureche iar ea incepe da rada si continua sa danseze cu el.
Continui sa dansez si simt cum o mana imi pipaie talia, si aud la ureche: "Papusa, in seara asta esti a mea!"
Da bine ca nu, il imping dar nu prea reusesc sa il dau la o parte.
-Aşa crezi tu, ei bine, țeapă, nu sunt a ta si ii dau mana la o parte de pe talia mea si ma indepartez catre baie.
Nesimtitul ala are tupeu si vine dupa mine, ma impinge spre un perete si imi pune mainile pe posterior. In acel moment innebunesc.
-Ai 1 minut sa-ti iei mainile de pe mine sau nu raspund.
-Sau ce o sa-mi faci, fetito, hai ca mai speriat daca e si ranjeste la mine. In acel moment nu ma mai abtin si ii dau un pumn de il pun la podea.
-Eu te-am avertizat.
-Stai ca vezi tu si se ridica.
Da sa se apropie iar de mine, dar cineva il pune la pamanat. Imi ridic ochii si il vad pe Daniel care ma apuca de mana si ma trage dupa el.
-Ai creat cam multe probleme , scumpo. Hai sa mergem acasa.
-Nu vreau, vreau sa mai stau. Cine esti tu sa mi zici ce sa fac. Si ma trag din mana lui. In fractiune de secunda ma apuca de talie si ma arunca pe umarul lui si sa scoate afara din club. Ma zbat, il lovesc in spate ,dar in zadar. Ajungem la masina si ma pune jos. Sunt putin cam ametita, bausem cateva shot-uri totusi si nu prea aveam rezistenta la alcool. Incep sa ma clatin iar el ma prinde de mijloc.
-Vezi ca ai nevoie de mine, micuțo, nici nu te ți-i bine pe picioare. Hai, vino aici ,ma trage in bratele lui si ma pune in masina.
-Of, mi-ai stricat toata distractia.
-Lasa, o continuam acasa, spune el razand.
-Acasa la mine, sa indraznesti sa ma mai duci la tine.Dupa ce tot drumul incercasem sa nu vomit, imi era cam rau de la shot urile alea, ajungem intr-un final, cecsa vezi, tot acasa la el. Opreste masina si imi drschide usa.
-Nu cobor, am zis clar ca nu merg la tine acasa. O sa ma duc la mine. Dau sa ma ridic dar deja ma luase pe sus si ma pusese iar pe umarul lui. Intram in casa si ma lasa jos, dar de data asta tine mainile pe talia mea sa nu ma mai dezechilibrez.
-Da mi drumul si du-ma acasa la mine.
-Of, tot încăpatanata esti, ma gandeam ca o sa te mai inmoaie putin bautura ,dar vad ca m-am inselat, spune el ranzand.
-Nu ma mai lua la misto si nu sunt asa beata.
-Dar nu te iau la misto, micuto, imj place asa mult cand te enervezi si ma contrazici.
Incep sa ma dau mai in spate, ii dau mainile jos de pe talia mea si ma dau in spate pana ma izbesc de un perete, el vine dupa mine, isi coboara mainile de pe talie si ma apuca de fese si imi sopteste la ureche: "Esti cam indecenta, domnisoara doctor. Nu stiu pentru cine te-ai imbracat asa, dar mai impresionat."
Incerc sa ma desprind din stransoarea lui, dar nu reusesc, in momentul ala ii simt respiratia, imi creste pulsul. Ridica o mana iar pe talie, si cu cealalta ma mangaie pe gat si imi da suvitele de par de pe fata. Ma trage spre el si ma saruta pe gat. In acel moment uite de tot, imi duc mainile in jurul gatului lui si imi musc buza de jos. Cand vede asta, ma saruta pasional. Ne sarutam cateva minute apoi se opreste brusc. Hai sa te culci micuto, nu vreau sa zici ca am profitat de tine cand erai bauta.
-Dar nu sunt beata, ma revolt. Ma ia in brate si urcam la etaj. Ma duce in dormitor, un dormitor de burlac in culori neutre cu lenjerie satinata neagra pe pat. Nu il vazusem cu o zi inainte pentru ca dormisem cu el in sufragerie.
Ma aseaza pe pat, iar eu inca aveam stare aia de voma din masina. Incerc sa ma ridic din pat.
-Ce s-a intamplat ,micuto, unde vrei sa mergi?
-La baie ,nu ma simt prea bine. Şi asta e tot ce imi mai amintesc.Se face dimineata si ma trezesc in bratele lui, cu capul pe pieptul lui si nu mi aduceam aminte de nimic din ce se intamplase. Si problema cea mai mare era ca nu mai eram in hainele mele. Aveam un tricou de al lui pe mine.
-Doamne, oare ce se intamplase aseara. Ce am facut? Nu o sa mai beau nicioadata. Imi era rusine si nu stiam ce sa fac. Voiam sa plec de acolo nevazuta, dar il simt cum se trezeste si ma fac ca dorm. Ma saruta pe frunte, apoi ma lasa usor pe pat sa dorm in continuare. El se ridica si pleaca. Mai stau cateva minute cu ochii inchisi pentru orice eventualiate apoi ma ridic.
CITEȘTI
Atingeri letale
RomanceEa-gingăşia întruchipată-o fire timidă, foarte elegantă şi cu o empatie ce mai rar găseşti în ziua de azi-cu toate acestea nimeni nu s-ar fi aşteptat cu ce se ocupă şi anume, chirurg. Surprinzător ,nu?! Ei bine, mica fire plăpândă şi firavă, putea î...