Глава 1

37 1 0
                                    

Гледна точка на Лиам

Влязох в голямата сграда в която работя и се насочих към офиса си. От както се помня се занимавам с архитектура. Моята мечта. В началото ми беше трудно да пробия в тази професия, но след време всичко се случи както аз исках. И сега съм шеф на една от най-добрите фирми за архитектура. Направих ужасно много чертежи за различни сгради. Бях много успешен. Всеки, който чуе името Лиам Пейн, показваше много голямо уважение. Когато стигнах пред офиса си секретарката ми ме спря за момент.

Имате гост, господин Пейн. Каза, че се казва Зейн Малик. - каза ми тя.

Когато чух името настръхнах и свих устни в права линия. Какво прави той тук ? Замръзнах. Не можех да помръдна, не исках да влизам в офиса си, защото щях да видя човека, който ме остави заради шибания бизнес на баща си. Със Зейн бяхме заедно. Много се обичахме. Планирахме бъдещето си заедно. Но той избра да замине и да води бизнеса на баща си в друга държава и да ме остави. Не се разделихме скарани, но всичко това беше много болно за мен. И сега след 2 години той реши да се върне. Точно 5 дни преди сватбата ми. Издишах бавно и направих крачка напред, като отворих вратата на офиса си и влязох вътре. Погледа ми се засече с два чифта кафяви очи. Пристъпих напред. - Здравей, Зейн. - застанах пред него. Беше се променил.

Здравей, Лиам. - той ме погледна. Бях забил поглед в очите му. Тези очи така ми липсваха.. - Извинявай, не те предупредих, че ще идвам. - каза той неловко.

Няма проблем, Зейн. Просто..учуден съм, че си се върнал. - казах и го отминах, като заобиколих бюрото си, но не седнах на мястото си. Не знаех как да се държа с него след всичко.

И аз се учудих, когато разбрах, че ще се жениш. - погледна ме в очите. Значи е разбрал. Бавно седнах на мястото си и оставих нещата си на бюрото.

Да. Ще се женя. - потвърдих. - Но не по любов...- спрях. Защо му се обеснявам ? Той ме остави, нали ? Не съм му длъжен с нищо. - Както и да е. Остави мен. Какво става с теб ? - попитах, искайки да сменя темата. - Как върви бизнесът на баща ти?

Добре върви. Той замина и го пое,а аз се върнах. Вече съм тук. - каза и седна срещу мен. Защо точно сега трябваше да се връщаш, Зейн? Как ще се оженя, когато знам, че ти си наоколо. Как ще помогна на онова момче? Все още имах чувства към Зейн. Тази любов нямаше как да изчезне за 2 години. Но не трябва да се поддавам. Това е Зейн. Винаги може да си тръгне отново и след това пак аз да съм наранения.

Сега спокойно мога да те поканя на сватбата си, която е след 5 дни. - усмихнах се. Погледа му ме стрелна моментално. Ако погледите можеха да убиват вече щях да съм мъртъв. Гледаше ме все едно аз съм виновен за раздялата ни.

Толкова скоро? - попита ме с неудомление. - Сериозно ли, Лиам? Наистина ли ще се ожениш за жена, която не обичаш? Защо го правиш? - атакува ме без да го срам. Точно той нямаше право да ми говори по този начин.

Нямам намерение да ти давам обяснение, Зейн. Ти беше този, който ме остави преди 2 години! -повиших тон и го погледнах строго. - Недей. Иначе ще кажа думи от които ще те заболи много. - гледах го в очите. Не исках да се карам с него, но той си го просеше.

Прав си. Не съм аз човекът, който ще ти казва какво да правиш. - той се изправи и тръгна да излиза от стаята, но се спря и се обърна към мен. - Върнах се, защото искам да дам шанс на нас двамата, но научих, че ще се жениш, Лиам! Бях заминал, но не погледнах друг за разлика от теб! - той извика в лицето ми. Изтръпнах при тези думи. Върнал се е за да даде шанс на нас?

Зейн...- изправих се, но той не ми даде да продължа. Обърна се и излезе от офиса. Затворих очи и издишах бавно. Всичко в мен крещеше да тръгна след него,но не помръднах. Той направи избора си преди 2 години. Защо аз да се боря, когато той се отказа от нас много преди това. Ще се оженя и ще помогна на Найл. А и кой знае...може тази жена да ми даде любовта от която се нуждая.

БЕЛЕЖКА ОТ АВТОРА

Главата е кратка, но другата ще е по-дълга. Преди време бях започнала тази история и сега реших да продължа с някои промени. Освен Ниам ще има и малко Зиам. След като кача няколко глави ще оставя на вас да решите коя двойка да бъде.

Ще се радвам да следите историята ми. хх

Забранена любовWhere stories live. Discover now