3 කොටස

460 88 17
                                    

දුහුල් මලෙක මල් පෙත්තක
එහා මෙහා පෙනෙන පරිදි
සියුම්ව ලිව්වා වූ මගේ පෙම් පණිවිඩය
සමනළයෙක් අතේ එව්ව හම්බ වුණාද
බාර ගන්න පරිස්සෙමින් තටු පොඩි නොකර
මගේ පෙම් පණිවිඩය
හම්බ වුණාදැයි කියලා ලියලා එවන්න
ඔබ වෙනුවෙන් තව දුරටත් ජීවත් වෙන්න

සමනලයගෙ පණිවෙඩේ අම්මගෙ රෙද්ද... අයියෝ ලැජ්ජාවයි... සාලෙ ඉඳන් මාව උස්සන් ආපු පර මනමාලයා ඇඳ උඩට විසික් කරා විතරයි ඇඳ උඩ තිබ්බ රිමෝට් එක එබිලා නිරෝශා විරාජිනීගේ සින්දුවක් ප්ලේ වෙන්න ගත්තා... තාමත් මගෙ ඇස් වැහිලා... ඇස් අරින්න ලැජ්ජයි වගේ... මම එවෙලෙ කියපු කතා වලට හැටියට බිත්තර කට්ටකුත් මඳි හැංගෙන්න... පැස්බර කට්ටක්වත් තුබුණනන් මරු... තෙවීන් තෙවීන් තෙවීන්... තෝ තමයි සේරටම මුල... මට හිතන්න තිබුනා , උඹේ මොලෙත් මගේ වගේම ගොං බව... අයියෝ අයියෝ අයියෝ...

"තමුසෙ හිතන් ඉන්නේ දිහටම ඇස් වහගෙන ඉන්නද... open your fucking eyes man... අදුන ගන්නවත් ඇස් අරිනවා ඕයි..."

ඒ කටහඬ පුදුම ගැඹුරුයි... ඒක නිකන් තෝ ඇස් නෑරියොත් තොගෙ ඇස් මම උගුල්ලනව කියනව වගෙයි මට ඇහුනේ... ඉතිං මම ඇස් ඇරියා... ඇස් ඇරියාමත් නෙමෙයි මගෙ ඇස් ඇරුනා...

අනේ මන්ත්‍රී තාත්තේ...
මට මේ කසාදෙ ඕනෙ තාත්තේ...
මූ ලස්සනයිනේ...
පර මනමාලයගෙ හැඩ යකෝ...

මම දන්නේ නෑ කොච්චර වෙලා කට ඇරන් බලන් උන්නද කියලවත්

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

මම දන්නේ නෑ කොච්චර වෙලා කට ඇරන් බලන් උන්නද කියලවත්... මගෙ රූම් එකේ ටේබල් එකකට අතකුත් තියායෙන බිමත් බලාගෙන පර මනමාලයා ඉද්දී ඒකගේ ලස්සනට වශී වෙච්චි මගෙ නාහෙන් ලේ එන්න ආවා... උස මහත හයේ හතරෙ පොරක් හිනා පොදක් නැති මූනෙන් මගෙ ඉස්සරහ හිටියා... black color tuxedo එකක් ඇඳලා ඉදපු නායක පුතන්ඩියගෙ තිබුනේ හිත හොල්ලන රූපයක් වෙද්දි කසාද එපා කියල හිතපු මටත් ඌ එක්ක පැනල යන්න හිතුනා...

කුළුඳුල්  (Kuludul) b×b (Slwupdate)Where stories live. Discover now