2- İnatçı Vita.
📲
08** *** ** **
Vita.Vita
Delta? Sen misin?08** *** ** **
Evet.Rehbere 'Delta' Kişisi Eklendi.
Vita
Ne oldu?Delta
Nasıl olduğunu sormak için yazdım.Delta'm söylemiyor. Savaşıp duruyor benimle.
Vita
Karnım ağrıyor.Delta niye söylemiyor?
Delta
Yanına gelmek istiyor.Görüldü.
Delta
Merak etme, kontrolü sağlayabiliyorum.Ama bu gece ben de kızgınlığa gireceğim.
Aslında bu yüzden yazdım.
Vita
Derken?Delta
Eğer kıyafetlerimden istersen getirebilirim. Ayrıca laptopun amfide kalmıştı. Arkadaşlarından numaranı alırken onu da verdiler. Jungkook'a verir misin, dediler.Kızgınlıkta yanına gelemem, eğer şimdi kıyafet ve laptopunu istersen getireyim.
Çünkü senin kızgınlığın üç gün olabilir ama benimki bir hafta. Yani bir hafta görüşemeyiz.
Vita
Neden?Delta
Ne?Vita
Neden görüşemeyelim ki?Beni görmek istemiyor mu? |
Delta
Çünkü yanında olursam kontrolü kaybedebilirim.Görüldü.
Delta
Cevabını bekliyorum.Vita
Kıyafet getir.Konum📍
Delta
Getiriyorum, Vita. Bekle beni.📲
Telefonu kapattığım gibi hızla kalktım. Üzerimdeki şortum ıslanmıştı. Yarım saat önce yaşadığım kriz yüzündendi. Ayrıca ellerim de kirliydi ve dağılmış gibi göründüğüme emindim.
Banyoya koştum. Kısaca bir duş aldım. Bornozumu giyip odaya koştum ve hızla baksırımı, bir şortu ve askılı bir tişörtümü giydim. Yanıyordum.
Aynanın karşısına geçip saçlarımı düzenledim. Uzun saçlarım kıvır kıvır dağılmıştı. Tarayıp kabarmaması için bir fısfıs sıktım. Ardından kurumuş dudaklarıma sürmek için lipbalma uzanıyordum ki duraksadım.
Lan ben niye bu kadar hazırlanıyordum?
Delta geliyor da o yüzden, akıllım.
Dudaklarımı birbirine bastırdım. Gerginlikle lipbalmı elime aldım. Dudaklarımı aralayıp bir kat sürdüm ve dağıttım. Renksizdi. Zaten renkliye gerek yoktu çünkü dudaklarım, ısırmaktan kıpkırmızı olmuştu zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Küçük Şeylerdedir Tae-Kook
FanfictionAy batana kadar burada kal. Sonra gidersin. Omegaverse Düzyazı x Text DeltaTae VitaKook