Pov Bo:
IK zit op de fiets terug naar huis, k ben kapot, het is 15:00, ik moet nog 5 minuutjes fietsen, ik weet dat ik alleen thuis ben omdat iedereen nog werken is, Stijn dus een weekje weg is en Max nog op school zit. Ik kom thuis aan en drop mijn tas op de gang en doe mijn schoenen uit, ik pak een glas water en loop naar boven, gelukkig heb ik nog geen huiswerk of shit gekregen. Ik ga op mijn bed liggen en zet de televisie aan, ik doe even snel een outfitchange naar mijn joggingspak en doe mijn haar in een messy bun, ik ga op mijn bed liggen en kijk een paar bankzitters video's, na een tijdje heb ik geen zin meer en zet ik de tv uit. Ik beantwoord wat snaps, en leg daarna mijn telefoon aan de lader. Hier lig ik dan, op mijn bed, wetend dat ik over ongeveer 1 week weer terug in een zwart gat zit, hetzelfde gat als een jaar geleden, het gat waar ik zoveel moeite mee had om uit te komen, het gat waar ik al een jaar bang voor ben, staat nu weer op me te wachten. De tranen beginnen over mijn wangen te rollen, en ik voel een paniekaanval opkomen, gelukkig weet ik mezelf snel onder controle te houden, niemand weet over de paniekaanvallen en niemand hoeft het ook te weten, de jongens hebben het druk met Bankzitters, de meiden met hun werk, Max met school en Stijn heeft er de vorige keer al genoeg van geleden, ik ga dit alleen doen en ik ga dit fiksen, hoop ik.
Het is 2 uurtjes later (17.00) en intussen is iedereen thuis, behalve Stijn natuurlijk. Ik kan ieder moment geroepen worden om te eten, omdat Max voetbaltraining heeft op maandag, eerlijk, ik wil echt niet eten, ik ben net even naar de weegschaal gelopen maar ik ben terug naar hoe ik anderhalf jaar geleden was, kutzooi. "BO ETEN!" Roept Roelie, godverdomme, ik loop maar naar beneden ik heb niet veel keus denk ik. Ik ga aan tafel zitten en staar naar het eten, ik probeer geen paniekaanval te krijgen.
Ik heb het eten uiteindelijk op gekregen, met veel moeite, ik zit nu in de auto mee naar Max zijn voetbal, samen met Matt. We zijn aangekomen en Max loopt meteen naar de kleedmakers, ik en Matt zoeken een plekje langs de lijn en gaan staan. Niet veel later komen alle jongens het veld opgelopen en begint de training.
--
Kort bonus-deeltje!!!
nou tot overmorgenn xx
JE LEEST
De dochter van Robbie - ft. bankzitters
FanfictionWelkom in Casa del huts, waarin jij (bo) de dochter van Robbie en Jamie bent, maar niet alles soepel loopt, omdat je nog wel eens struggelt met je mental health. Iedereen probeert je hierbij te helpen, maar die hulp accepteer jij nog niet altijd, en...