Pov Raoul:
We openen het briefje, en lezen het zenuwachtig:
Luister varkentje, Morgen na school, ben je de lul, we zien je dan.
Ps.: Je bent fk lelijk, dik, niemand mag je lelijke emo.
12-04-2024
We schrikken van wat we lezen, dit was 2 maanden geleden, dus niet de reden waarom ze heeft gevochten. We stoppen het briefje in het zakje en zoeken verder. We vinden niet veel meer, we hebben gewoon wat puntenslijpers en scheermesjes ingenomen meer niet. We lopen snel naar beneden, en zodra we binnenkomen in de kamer, horen we Bo uit de badkamer lopen, net op tijd, gelukkig. Wanneer we binnenlopen kijkt iedereen ons met zenuwachtige blikken aan, en intussen zijn Stijn en Max er ook bij komen zitten. We vertellen over wat we hebben gevonden en vertellen ook dat we zometeen een gesprekje gaan houden met zijn 3en, o aan haar te vragen waarom ze dit op haar kamer heeft liggen. We zijn net klaar met ons verhaal, wanneer we geschreeuw van boven horen komen: 'WIE THE FUCK HEEFT MIJN SCHEERMESJES WEGGEHAALD' Iedereen keek elkaar aan, ik pakt een scheermesje uit het zakje en liep ermee naar boven 'Wacht even' Zegt Jamie 'Je gaat die toch niet aan haar geven?' Ik schud, 'Nee, als ze zich wil scheren blijf ik erbij' Jamie knikt en ik loop naar boven. Ik loop Bo haar kamer binnen en zeg: 'Ik neem aan dat je je wilt scheren, ik blijf erbij totdat je klaar bent, dan neem ik hem weer mee' Ze kijkt me met grote ogen aan, 'Jullie zijn streng geworden man, ik heb niet eens meer privacy tijdens het scheren' Zegt ze, terwijl ze het scheermesje uit mijn hand pakt 'Ja sorry meisje, maar later ben je ons dankbaar' Zeg ik. 'Nou wil je nog naar de badkamer of hoe zit het?' Vraag ik aan haar waarop ze 'Ja kom op dan' Antwoordt. We lopen naar de badkamer, en Bo scheert zich terwijl ik er naast zit. Ik heb daar zeker 40 minuten gezeten maar ze is eindelijk klaar. Ik neem het scheermesje weer in en loop naar beneden.
--
Kapot kort deel, alleen ik had geen zin meer, en wilde jullie niet in spanning houden dus hier een nieuw deeltjeee.
Hoe is het met jullie?
xx Eva
JE LEEST
De dochter van Robbie - ft. bankzitters
Fiksi PenggemarWelkom in Casa del huts, waarin jij (bo) de dochter van Robbie en Jamie bent, maar niet alles soepel loopt, omdat je nog wel eens struggelt met je mental health. Iedereen probeert je hierbij te helpen, maar die hulp accepteer jij nog niet altijd, en...