Stoeien

403 7 3
                                    

Pov Jamie:

Roel heeft net verteld over zijn gesprek van gisteren met Bo, ik ben echt geschrokken mar ik moet me voorbereiden op vanmiddag, dan hebben de twee nog een gesprek. Het is nu woensdag en Bo zit nu op school, ze is rond 15.15 thuis, dus dan hebben Roel en Bo ook meteen een gesprek.

GROTE TIMESKIP: ( sorry guys maar anders word t verhaal saaaaaii) het is 2 maanden later

Pov Bo:

Het is 2 maanden nadat Roel achter mijn terugval is gekomen, het gaat nu iets beter, maar nog lang niet goed iedereen probeert me zo goed mogelijk te helpen en dat waardeer ik heel erg. Intussen is Stijn ook 20 geworden, wat een ouwe tak zeg. Het is nu zondag, morgen moet ik weer naar school, maar ik verveel me nu dus ik ga Stijn even vervelen. Ik kom binnen in zijn kamer en hij ligt op zijn bed tiktok te kijken, ik spring op hem en we beginnen te stoeien, ik moet lachen. "broer, ik verveel me, zullen we iets doen?" Vraag ik aan hem wanneer we allebei uitgeput op bed liggen, "Sorry Bootje, ik ga zo naar een vriend" Zegt hij met een pruillip, "Sinds wanneer heb jij vrienden?" vraag ik lachend en hij staat op en rent achter me aan, we rennen het hele huis door totdat ik tegen Matthy opbots, "HAHAHA SUKKELS WAT ZIJN JULLIE AAN HET DOEN?" vraagt hij lachend, hij ligt helemaal in een deuk.

--

Kort deel! straks nog een deel!!!

Luvyoualll

kusjess

De dochter van Robbie - ft. bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu