Pov Bo:
Ik loop achter Raoul aan naar het kantoortje, omdat hij vroeg of ik mee wilde lopen, ik ben zenuwachtig ik ben bang dat hij iets doorheeft. Ik ga ontkennen heb ik al besloten, gewoon zeggen dat ik me niet lekker voel over het eten en zeggen dat ik me gewoon goed voel.
We zitten aan het tafeltje in het kantoor, ik voel dat ik begin te trillen, kutzooi, nee niet nu, ik wil nu geen paniekaanval. Raoul begint te praten maar ik ben er niet volledig bij doordat ik zo erg tril. Na een tijdje heb ik mezelf onder controle en zeg ik tegen Roel: "Kan je nog 1x herhalen wat je net zei?" Hij slaakt een zucht, "Hoe gaat het met je?" ik kijk hem aan, ik kan niet tegen hem liegen, toch moet ik het doen, voor eigen best wil "ja gaat goed!" hij kijkt me aan, of meer staren, hij kijkt recht in mijn ziel en ja hoor, daar ga ik, ik schiet volledig in een paniekaanval en krijg deze keer mezelf niet optijd onder controle.
Na een tijdje heeft Roelie me geholpen om de aanval onder controle te krijgen, "Hoelang heb je dit al?" Ik kijk op, "Nog niet zolang" Antwoord ik hem, maar ik zie aan zijn blik dat hij het niet gelooft.
Pov Raoul:
"Luister Bo, ik wil zometeen even een check doen en dan gaan we even kijken hoe het allemaal zit en dan ga je mij nu serieus uitleggen hoe het met je gaat" ik verhef mijn stem een beetje, dit heb ik nog nooit eerder gedaan, maar ik weet uit ervaring dat het anders niet gaat lukken. Ze kijkt me lang aan, ik zie dat ze diep in gedachte zit, dan begint ze ineens te praten "luister Roel, je mag van mij best de check doen, maar vandaag heb ik geen zin om erover te praten" Ze komt sterk over, ik knik, "Dan doen we de check en het gesprekje allebei morgen" Ze knikt maar alsnog kijkt ze angstig. We lopen het kantoortje uit en ze gaat verder voetballen, ik loop naar de bank en ga bij de rest zitten.
Pov Max:
Mijn zusje komt weer naar buiten gelopen na haar gesprek met Roel, ondertussen waren papa en ik een beetje aan het kloten, "Hoe ging het?" vraagt mijn vader op een lieve toon, waarop Bo antwoord: "ik wil het er niet over hebben" We knikken en doen nog een partijtje
--
oeioei guys heeft Roelie iets door?
dit deeltje is speciaal voor Billy xx
nu echt morgen pas meer
de groeteenn
JE LEEST
De dochter van Robbie - ft. bankzitters
FanfictionWelkom in Casa del huts, waarin jij (bo) de dochter van Robbie en Jamie bent, maar niet alles soepel loopt, omdat je nog wel eens struggelt met je mental health. Iedereen probeert je hierbij te helpen, maar die hulp accepteer jij nog niet altijd, en...