Ruzie in CDH

594 8 3
                                    

Pov Raoul:

Bo en ik komen samen binnen, ik heb net flipping 40 minuten langs Bo gezeten, terwijl zij zich aan het scheren was, iedereen kijkt ons aan en ik zie aan Bo dat ze daar niet echt zin in heeft, na een paar seconden een vieze blik van haar te hebben gezien begint ze te praten: 'Jeetje, wat kijken jullie allemaal hc naar mij, 'k heb toch niks verkeerd gedaan' en ze loopt door naar de keuken. We kijken haar allemaal nog even na en dan zegt Koen: 'Jeez, die heeft ook der tijd van de maand' net iets te hard waardoor Bo terug roept: 'Hou je grafbek, lelijke ginger, wordt zelf eens lekker ongesteld' Robbie begint te koken, en voordat hij nog iets kan zeggen, loopt hij naar boven om ergere ruzie te voorkomen. 

Pov Charlotte:

Bo is de hele dag al boos aan het doen tegen iedereen, het schijnt dat ze heeft gevochten maar ze wil er niet over praten, ze is intussen naar boven gelopen, naar haar kamer, en Robbie is weer naar beneden gekomen. Na een tijdje besluit ik toch even naar Bo toe te lopen, want het zit me toch niet lekker. 

Ik klop op haar deur en ik hoor een 'Binnen!' achter de deur vandaan komen, ik open de deur en zie Bo met haar telefoon op bed liggen. 'He meisje, ik snap als je niett wilt praten, maar ik wil je graag helpen, maar dan moet ik wel weten wat er aan de hand is' besluit ik te zeggen, op een rustige toon, aangezien ik weet hoe ze toen straks knallende ruzie heeft gehad met der vader, 'Oke ik ga het zeggen, maar dan moet je beloven dat je niet zo tegen me gaat schreeuwen als papa' Zegt ze terwijl ze me aankijkt, 'deal' antwoord ik op haar. 'Oke, ik zat dus rustig in de klas te werken, en toen begon die guy die achter mij zit, tegen mijn stoel aan te trappen, ik had al meerdere keren aan hem gevraagd of hij op wilde houden, maar dat deed hij niet, dus toen gaf ik hem een trap terug, de docent zag dat en zei toen dat ik daarmee op moest houden, dus ik werd boos omdat ik eigenlijk niet echt iets deed, dat vond ze brutaal dus moet ik naar de gang. Vervolgens komen der een paar van die gastjes uit de 4e naar mij toe, en die begonnen mij te kutten, en daar kon ik niet zo goed tegen, eentje ging mij trappen, en doen sloeg ik terug en ja, toen gingen we zegmaar vechten...' verteld Bo mij, terwijl ik met open mond sta te luisteren.

--

Guys, kort deel, maar ik heb op zondag inplaats van maandag geupload, en morgen komt er nog eentje!!!

dus tot dannn

xoxoxo

De dochter van Robbie - ft. bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu