Kerem'den
Dörtlü sinemaya gelmiştik. Bir tane korku ve aksiyon karışımı bi filme girdik. Güzele benziyordu ama kafam burda olmadığı için pekte kendimi veremiyordum filme.
Aklımı dağıtan şey ise Mauro'ydu..
Onu da çağırsaydım diye düşündüm. Çıkışta konuştuğu zaman sinirim geçmişti.. keşke davet etseydim. Ben düşüncelere dalmış şekilde önüme bakıyorken bi anda yukardan mısırlar düştü kucağıma. Kaşlarımı çatıp yanımda ki Yunusa baktım. Anasını satayım.. üstü başı mısır olmuştu.
Halil, ben ve Barış ona bakıyorduk şaşkın şekilde.
Yunus, "Adam bi an silahı patlatınca korkuttum. Bakmayın bana öyle.. beklemiyordum adamı vurmasını" gülmemi tutup önüme döndüm. Halilse söyleniyordu ordan.
"Gerizekalı her yeri mısır yaptın. Kıçıma kadar girmiş ya" Yunus Halil'in kafasına vurup konuştu.
"Siktirme kıçını.. burda küçük dilimi yuttum kıç diyorsun bana" kafamı olumsuzca sallayıp filme odaklanmaya çalıştım. Ama salaklar susmuyor ki.. en son kovacaklardı. Sağ tarafımdaki barış kolumu dürtünce ona döndüm.
Barış, "Şş sen iyi misin?" Kaşlarımı çattım. Nasıl anlıyor bu benim içimi dışımı mk.
"İyiyim kanka.. neden?" Dudak büzüp omuz silkti.
"Filmi izliyor gibi değilsin.. dalgınsın sanki" derin bir nefes alıp etrafa bakındım.
"Yani.. keşke Mauro'yda çağırsaydım.. bugün biraz kaba davrandım sanki ona" gülmeye başladı. Dik dik suratına bakınca gülmeyi kesti ve konuşmaya çalıştı.
"Siz buzları erittiniz sanırım" kafamı salladım olumluca.
"Evet.. erittirdi." Gülümsedim sarhoş halleri aklıma gelince.
"Vay be.. çok iddialıydın.. onunla asla konuşmam diye" iç çektim.
"Aslında ondan hiç bir zaman nefret etmedim.. sadece acım vardı işte. En sonda dayanamadım. O kadar şey yaptı ki konuşmak için.. dayanamadım" Kolunu omzuma atıp sıktı.
"İyi yaptın."
-
Film bittiğinde çıkmıştık. Bizim andavallar hâlâ kavga ediyordu. Barışsa elinde telefonla oynuyordu. Bense düşünceler içindeydim.
Halil, "Bi kahve içmeye gidelim mi ya" ikiside kabul etmişti. Bana döndüler cevap bekliyorlardı.
"Ben gideyim ya yavaştan"
Yunus, "Oğlum gel lan"
Barış, "Geleceksin it"
Halil, "Evini siker yakarım" hepsine tek tek baktım. Ne kadar salak arkadaşlarım var.
"Gelmiyorum lan" hepsi bi ağızdan konuştu.
"Kanka gelll" dediklerinde göz devirdim. Telefonlarımıza gelen bildirimle hepimiz birbirimize baktık. Kesin açıklama grubu. Hepimiz ellerimize telefonları aldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Tutku •İcKer•
Romance••"Merhaba" sarhoş mu olmuştu? "Sen nerdesin Mauro" bu sırada bi adım yaklaştım ona. "Belirsizliğin olduğu yerdeyim" gülüp baktı gözlerime. "Sarhoş musun sen" dudak büzdü. "Kim bilir" göz devirip güldüm. Aptal herif. Kolunu tuttum. "Geç içeri...