Episode-18

382 59 336
                                    

Osimhen baba o rövaşata  neydi be.. muhteşemdi. İcardi zaten yıldız.. mükemmel maçtı varya.. aşırı keyiflendim. 💛❤️ Neyse..

- İyi Okumalar -

"Siz sevgili olmuşsunuz" arkamda ki yaslandığım yastığı karşımda ki Yunusla, Barışa attım.

"Sus lan.. deme öyle" Yunus gülerken barış imalı imalı bana bakıyordu.

Barış, "Ben böyle şeylerden hoşlanmam kanka, erkekle erkek sevgili olabilir mi, Yunus nasıl Zaniye aşık oldun, ıyy iğrenç" beni taklit eden barışa büyükçe göz devirdim.

Benim başıma bunlar hep büyük konuşmaktan geliyordu ya. Valla.. ağzıma sıçayım ben.

"Of barış.. kapa çeneni.. ya hem.. ben emin değilim. Sizin uydurmanız. Yaşadığımız şeyleri anlattım. Aşık damgası vurdunuz" tam Yunus bişey demek için ağzını aralamıştı ki kendimi tutamadım tekrar konuştum. "Ayrıca adam evli evli.. olmaz" Yunus bıkkınlıkla oflarken barış elini alnına koymuş.. neden bu malla arkadaşım der gibi tavırlara girmişti.

"Birincisi kardeşim, o adam karısına aşık değil. Bildiğin formaliteden evliler. Çocukları için hatta. İkincisi ise.. aşık değilsen neden Mauro'yla olan şeylerinizi hevesle bize anlattın" diyen yunusa dik dik baktım. Haklı haklı konuşuyordu göt.

"İyi be.. anlatmam" barışın gülmesiyle gözlerimi kısıp ona döndüm.

Barış, "Heh tamam.. konudan kaçmak için bahane de uyduruldu.."

Yunus, "Biz anlatma demiyoruz. Şunu sorguluyoruz cancağızım.. hani Mauro sözde ABİN ya.." abin lafını bastırarak söylemesini şimdilik görmezden geldim. "Gomiste abin ama gelipte hiç böyle yaşadığınız şeyi anlatmadın bize -ki Gomisle böyle şeyler de yaşamadınız" çok haklı konuştukları için gıcık kaptım ikisine de. Bana mantıksız konuşun ki içim rahatlasın.

"Siz gitsenize evimden artık" ikiside gülmeye başlarken ben somurtarak oturuyordum.

"Mauro'yu mu çağıracaksın yoksa" ayağımda ki panduf terliğimi çıkarıp barışın kafasına attım. Gıcık herif..

"Barış, canım arkadaşım.. istersen susta, konu İsmail'e gelmesin" bunu dememle kendi tükürüğünü yutup öksürmeye başladı. Yunus hayretle barışa dönerken barış ellerini havaya kaldırdı.

"Vallahi dicektim kanka sana da" Yunus şokla bakmaya devam etti.

Yunus, "Ben itiraz etmesini bekliyordum.. sana da dicektim kanka diyor bana. Ulan.. bı ben sanıyordum kendimi gay.. herkesin sicili dökülüyor mk" ortaya atladım hemen.

"Ben değilim" Yunus gözlerini kısıp dudaklarını birbirine bastırıp kafa salladı veletler gibi.

"Hıhı aynen değilsin" kollarımı önümde birleştirip sırtımı yasladım arkaya. Yunus telefonu eline alıp biseylere bakmaya başlayınca bende televizyona odaklandım. "Anaaa.. Mauro eşiyle yemeğe gitmiş" demesiyle başımdan aşağıya kaynar sular döküldü.

Hızlıca ayağa kalkıp Yunus'un yanına gittim. Elindeki telefonu çekip aldığımda ekran da bi bok yoktu.

"Nerde hani?" Yunus kahkaha atmaya başlayınca olayı çakmıştım. Hain köpek. Telefonu köşeye atıp yunusa vurmaya başladım. "Aptalsın sen... Tamam mı? Aklım çıktı. Gerizekalı" barışın elinde bi mısır eksikti. Gülerek bizi izliyordu salak.

Gizemli Tutku •İcKer•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin