• İyi Okumalar •
Restoranta adım attığımız da etrafa bakındım. Kimse yoktu... Bide burası en işlek yerlerden biriydi. Ve hiç bir akşam boş olduğunu görmezdim. Deniz kenarında lüks bi yer olduğu için insanlar burayı hep tercih ederdi.
Şimdiyse boş olması garipti..
Aklıma dank eden fikirler Mauro'ya döndüm.
"Burayı kapattırdım deme bana" güldü tepkime. Masaya geçtiğimiz de sandayelimi çekti. Oturduğum da arkamdan çekilmezken gerildim. Sandalyenin kollarını hâlâ tutarken kulağıma doğru eğildi arkadan.
"Evet kapattırdım.. seninle başbaşa olmak istedim" pekâlâ elim ayağım titremeye başlamıştı. Sadece gülümsemekle yetindim.
Arkamdan çekilip karşımdaki sandalyeye oturdu. "Bide bu yakışıklıyı ben dışında kimse görsün istemedim" ANNE İMDAT.. OĞLUN BAYILACAK..
Ben bişey demeden garson geldi yanımıza.
"Efendim iyi akşamlar. Hoşgeldiniz"
Mauro, "İyi akşamlar hoşbulduk" ikisi konuşup sipariş alırken ben masadaki suyu içtim yavaşça. Kalbimin biraz yavaşlaması lazımdı.. maçta bile bu kadar hızlı değildi aq.
"Kerem Bey siz ne arzu ederdiniz" Mauro'yu.. (şaka)
"Cafe de Paris soslu bonfile alayım ben" gülümseyerek kafasıyla onayladı.
"Tamam efendim" garson giderken Mauro bana bakıyordu dikkatlice. Kafamı salladım noldu derecesine.
"Senin zerdeçala alerjin yok muydu" Omuz silktim.
"Var ama çok değil. Sadece kızarıyorum o kadar" güldü.
"İyi bakalım" gülümseyecekken aklıma karısıyla olan fotoğrafı geldi. Ha bide Yunus'un bana dediği şeyler. Tepkisine bakalım nasıl olacaktı. "Yemekten sonra sahile inelim mi ufaklık"
"Olur abi" içtiği su boğazında kalınca öksürmeye başladı. "İyi misin" manyak..
"İyiyim.. iyiyim.. neden olmayayım ki" tekrar eli suya giderken bu sefer hararetle içti. Gülmemek için kendimi zor tuttum. Yüzü düşmüştü.. kıyamam ya ahahah..
"Mauro.. iyisin dimi gerçekten. Bi modun düştü sanki" gülümsedi.
"Sen karşımdayken nasıl kötü olabilirim ben" masadaki elimin üstüne elini koyunca midem kasıldı. Karnıma kramplar giriyorken o karşımda gülümsüyordu. Daha da kötü olmam içindi sanırım gülüşü..
Pekâlâ.. o beni kalbimden vuruyorsa bende vurayım. Biraz dikleştim ve yaklaştım ona.
"Bana baktığında beni göremezsin ki.. tek kendini görebilirsin bende. Çünkü gözlerim sana hapsoldu. Senin yansıman bu.." dediğim şeyle sertçe yutkunduğunu gördüm. Gözlerini kırpmadan bana bakıyordu. Heykel gibi kalmıştı sanki. Sanırım çok nadir iltifat ettiğim için şaşırmıştı belli ki. Yanaklarının biraz kızardığını görünce gülümsememi tutamadım.
Sırıtarak geri yerime yaslandım. Oysa duygu yoğunluğuyla parlayan gözlerini kitlemişti gözlerime. Yavaşça kendine geldiğinde gülümsedi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Tutku •İcKer•
Romance••"Merhaba" sarhoş mu olmuştu? "Sen nerdesin Mauro" bu sırada bi adım yaklaştım ona. "Belirsizliğin olduğu yerdeyim" gülüp baktı gözlerime. "Sarhoş musun sen" dudak büzdü. "Kim bilir" göz devirip güldüm. Aptal herif. Kolunu tuttum. "Geç içeri...