Episode-13

367 53 253
                                    

İyi Okumalar

"Ulan seni bi döverim" diyen Yunus Halil'in üstüne atladı. Bense gülerek izliyordum onları. Halil, ben ve Yunus beraber çember kurmuş şekilde pas atışları yapıyorduk. Halil Yunus'un bacak arasından topu geçirince Yunusta dellenip üstüne atladı.

"Veletler kalkın hadi" dediğim de ikiside takmayıp birbirlerinin saçlarını yolmaya devam ettiler. Bense gülerek kafamı salladım olumsuz şekilde. Ellerimi belime koyup etrafa bakındım. Bizimkiler ne yapıyor diye merak ettim.

Barış Boey'le valeybol oynuyordu. Tövbe estağfurullah.. gülümseyip kafamı sola çevirdim. Lucas Kerem dayıyla uğraşıyor, onu gıcık ediyordu. Abdülkerim abide Lucası durdurmak amaçlı kıçına kıçına vuruyordu. Bu hallerine kahkaha atacaktım nerdeyse. Biraz daha kafamı sola çevirdiğim de Mauroyla Berkanı gördüm.

El kol şakaları yapıp gülüşüyorlardı. Gözlerimi kısıp izledim onları. Ellerimi belimden çekip önümde birleştirdim. En son Berkan Mauroya sarıldı ve mauro kolunu Berkanın omzuna atarak yürümeye başladılar Lucasların yanına. Karnımın kasılmasıyla yüzümü buruşturdum. Kalbim aşırı hızlı atıyordu. Kendime gelip onları izlemeye devam ettim.

"Lan.. oğlum ALOOOO KEREM" Yunus'un bana bağırmasıyla sıçrayıp kafamı sağa çevirdim ve Yunusa döndüm.

"He efendim"

"İyi misin oğlum. Kaçtır sesleniyorum" yutkunup gülümsedim.

"İyiyim ya dalmışım.. çok uykumu alamadım" tek kaşını kaldırıp bana baktı alttan alttan. İnanmamıştı ama bu konuyu çokta üstlememişti.

"İyi bakalım öyle olsun" Halilse bı Yunusa bı bana bakıyordu. Ona göz kırpıp ikisini de kollarımın altına aldım.

"Ee kardeşlerim.. çıkışta ne yapalım" dedim konuyu dağıtırken.

Halil, "Sinemaya gidebiliriz aslında. Güzel şeyler gelmiş" Yunus araya girdi.

"Aaa evet.. bi film var çok konuşuluyor. Gidelim olur valla" bende gülümsedim ve onayladım.

"İyi olur.. kafa dağıtırız.. Barışı da çağıralım." Kafamı barışın tarafa çevirdiğim de herkesin orda toplandığını gördüm. Lucaslarda dahil. Mauroyla Berkanda oradaydı. Kısacası az önce saydığım tüm grup birleşmişti. Umursamadan uzaktan sadece Barış'a seslendim.

"Barışş" bütün yüzler bana dönmüştü. Mauro da bakıyordu. Takmadan Barış'a odaklandım.

Barış, "Keroo" o da bağırdı bana gülerek. Gülümseyip kafamla 'gel' işareti yaptım. Aralarından sıyrılıp geldi yanımıza.

Lucas, "Bizi çağırma ya zaten. Tamam Kerem" güldüm lucasın bu tepkisine.

"Özel kardeşim." Dediğinde dil çıkardı ve küstüğünü belli eden bir kaç hareket yaptı. Gülümseyip bize gelen barışa odaklandım.

Barış, "Noldu lan"

"Üçümüz sinemaya gitme kararı aldık. Sende gelsene"

"Sen şimdi evinden çıkıp sinemaya mı geleceksin" diyen Barış'a göz devirip gülümsedim. O da bu hâlime gülüp kolunu omzuma attı. Dörtlü olarak yürümeye başladık köşeye. Bi yandan da sohbet ediyorduk.

Mauro'dan

Gözlerimi kısıp ilerleyen dörtlüye baktım. Barış Kereme omzunu atmış gülüşüp gidiyorlardı. Bedenimin kasılmasıyla kendime gelip Berkan'a döndüm.

Gizemli Tutku •İcKer•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin