4☆

211 20 44
                                    

Flashback

"Sana seçeceğin bir seçenek sunmadım Jungkook.Evleneceksin diyorsam evleneceksin!"

Genç adamın hayatını kaydıracak o kelimeleri dile getirmişti yaşlı adam.Jimin'in gidişinden sonra tüm benliği kaybolmuştu Jungkook'un.Hayatı o son bahar gününden beri eskisi gibi değildi.Jimin giderken kalbini de götürmüştü kendisiyle.

Ama biliyordu.

Jimin'in onu bırakmazdı.

Tıpkı bedeni gibi güzeller güzeli kalbi sevdiğini böylesine bir acının koynunda bırakmazdı.

Her günü "O gelecek."umudu ile geçerken kalbi bu umuda tutunmuş uçurumda sallanıyordu.

"Otuz iki yaşındasın be adam.Hala bana bir varis veremedin.Ben bizi buralara getirince kadar saçımda siyah tel kalmadı.Ben o kadar fedakârlığı boşuna mı yaptım ?"

Jungkook'un aklı bulanıktı algıları kapalıydı.Yaşlı adamın tarafından bakmıyordu olaylara.

"Ben her gün rakiplerimizin aşalayıcı sözlerine maruz kalıyorum.Bizi küçük görüp ben öldükten sonra tüm işlerimizin yok olacağını söylüyorlar."

Yaşlı adam da haklıydı.Herkes onlardan bir varis bekliyordu.Bay jeon bunu her gün Jungkook'a hatırlatsa da bugün ciddiydi.

"Oğlum bende istemiyorum.Her gece istemediğin bir kadının yatağında olmanı.Kendini ömrünün geri kalanında sevmediğin bir bedenin kalbine adamanı."

Jungkook'un sinirleri bozulurken ağzını açtı umutla.

"Taehyung,o geçsin işlerin başına.O versin sana bir varis."

Yaşlı adam kafasını sağa sola salladı.

"Onun doktorluk okuduğunu biliyorsun.Hem daha yeni kazandı.Gece gündüz demeden çabaladı.Nasıl bu kadar bencil olabilirsin sen ?"

Jungkook sertçe masaya tekme attı.

"ASIL SEN BENCİLSİN! BEN DOĞDUĞUMDAN BERİ BANA BİR SEÇENEK SUNMADIN.DAHA KÜÇÜK BİR ÇOCUKKEN BİLE ELİMDEN SÜRÜKLEYEREK TOPLANTILARA GÖTÜRDÜN BENİ!."

Sesinin desibelini kısarak konuştu şimdi ise.

"Bana hiç sormadın.Bir hayalin var mı ? İstediğin hayat bu mu ? Lanet olası hiçbir şey."

Bay jeon Jungkook ile daha fazla tartışmak istemediği için son cümlesini de söyleyip evlilik sözleşmesini masaya bırakıp dışarı çıktı.

"Öyle ise sana sunduğum tek seçeneğe tutun."

Yaşlı adam giderken Jungkook masanın üstünde ki milyon dolarlık şarapı kapının yanında ki duvara fırlatıp paramparça etmişti yere çökerken.

Çıkacağı hiçbir kapı yoktu.Tüm kapılar ona kapalıydı.Jimin ile birlikte giden neşesi hayat enerjisi ve nefes alma sebebi.

Siyah beyazdı Jungkook.Bu siyah beyaz hali bi çift kehribar göz ile renklenmişti.

Ama artık o yoktu.

İT WAS ALWAYS YOU |Jikook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin