1

69 2 1
                                    

- Zuza musisz w końcu wyjść z tej pieczary.

- mi sie podoba życie w pieczarze - odpowiedziałam szybko przyjaciółce wyciagając produkty do zrobienia tostów - Roxy prowadzisz inne życie niż ja. Borys zabiera cie na swoje koncerty, drogie randki, a mnie filip zabiera jedynie na oglądanie Stranger Things nie żeby mi to przeszkadzało, ale znam każdy pieprzony odcinek na pamięć

- o tym mówie. Wyjdz z domu, pójdź ze mną na koncert nawet nie po to, by wsłuchiwać sie w jego piosenki, ale żeby choć troche sie rozerwać. No dawaj zuza. Poznasz nowych ludzi może wymienisz Filipa. Nie daj sie namawiać.

- Wyślij dane gdzie i kiedy - powiedziałam z rezygnacją. nie wierze że dałam się namówić. po chwili usłyszałam pisk dziewczyny.

- kocham cie kocham cie kocham cie - po chwili roxy zaczeła składać na moim policzku buziaki wiedząc jak bardzo tego nienawidze - Koncert będzie jutro w progresji, możemy po ciebie podjechać zresztą. Będzie Kamil Łanka, którego zreszta już poznałaś, Janek Pasula, twój ulubieniec Sebastian i możliwe, że będzie Michał Matczak. 

Gdy już zrobiłam tosty usiadłam razem z Roksaną i właczyłam mean girls - film, który trafiał w gusta moje i dziewczyny. Po 16 minutach oglądania filmu poczułam wibracje telefonu przy nodze. Gdy spojrzałam na telefon wyświetliło sie wspólne zdjęcie moje i mojego chłopaka - Filipa, natomiast na górze ekranu wyświetliło sie powiadomienie o nieodebranym połączeniu. 

- zaraz wróce - powiedziałam szybko do przyjaciółki na co skinęła głową. W pośpiechu wyszlam z pomieszczenia i zadzwoniłam do Filipa - no co tam chciałeś.

- Zuza zostane na noc u Dominika, nie opłaca mi sie wracać do domu jak już jest 23.

- Jak uważasz - dałam wybór chłopakowi. Dobrze wiedziałam, że tak będzie i również wiedziałam, że będą inne kobiety niż dziewczyna Dominika, lecz Filip mówił, że bedzie tylko ona - Dobranoc.

- Dobranoc skarbie.

Rozłączyłam sie z chłopakiem po czym pusto popatrzyłam przed siebie. Po chwili przypomniałam sobie o istnieniu swojej przyjaciółki, która wciąż czekała na mnie w sypialni. Gdy znalazłam się już w pokoju przytuliłam się do dziewczyny. 

- Jesteś cudowna wiesz? - powiedziałam po czym usiadłam obok niej i położyłam głowe na jej udach.


Odnaleźć sedno || MATAWhere stories live. Discover now