9

27 2 0
                                    




- [...] Zuzanno... czy dałabyś mi zaszczyt i zostałabyś moją dziewczyną - patrzyłam się na bruneta, jak na Boga, który zaraz miał mnie wybawić.

- Tak!

I tak właśnie rozpoczęła się nasza przygoda miłosna.

*Rok później*

- Matczak.

- Nie dam ci.

- Michale Matczaku czy mógłbyś oddać mi tą jebaną kurwa koszulkę?

- Nie - powiedział niczym naburmuszone dziecko, któremu mama zabrała zabawkę.

- Jaki masz powód?

- Bo jedziemy do jebanego studia w ktorym przeważająca płeć do mężczyźni, a w tej koszulce będą się na ciebie gapić.

- Michał po to są oczy.

- Nie zakładaj tego, proszę.

- no dobra.

W krótkim czasie znalazłam nową koszulke, a mianowicie koszulke michała. 

Usłyszałam wibracje dochodzące z telefonu chłopaka.

- Michał! telefon! - krzyknęłam, by brunet usłyszał siedząc w salonie. Po chwili usłyszałam kroki chłopaka w kierunku sypialni. 

Odebrał, a następnie przez dobre 2 minuty słuchał co mówi osoba, która zadzwoniła. Chłopak szybko wziął na głośnomówiący. 

- So if you agree, we can enter into cooperation¹ - mówił obcy mężczyzna. Po chłopaku widziałam, że angielski to nie jest jego mocna strona - Okay and my last question. How old are you.²

- Michał - odpowiedział szybko brunet.

- Michał on pyta o twój wiek... - szepnęłam cicho.

- a.. fifty one.

- pięćdziesiąt jeden? - zapytałam chłopaka ze śmiechem - twenty one - powiedziałam do telefonu.

- Okay, thank you.

- Youre welcome - odpowiedziałam mężczyźnie, a następnie się rozłączył - Michał.. naprawdę?

- Też cię kocham - brunet się uśmiechnął, a następnie pocałował mnie w policzek - Jesteś najwspanialsza.


-----------------------------------

¹ Jeśli więc wyrazisz zgodę, możemy nawiązać współpracę

² Okej, i moje ostatnie pytanie. Ile masz lat.

Odnaleźć sedno || MATAWhere stories live. Discover now