7

32 2 2
                                    


Nie wiedząc jak ale wylądowałam z Matczakiem w łóżku. Tym razem świadomie i na serio. 

Nie wierze.. Niektóre nastolatki wręcz wzdychają na jego widok, a ja tak po prostu miałam go w łóżku?

- Roksana nie wiem kiedy przyjade, a aktualnie jestem zajęty...spaniem..- Usłyszałam zaspany głos bruneta i przewróciłam się na drugi bok, by go zobaczyć - Zuza, Roksana sie pyta czemu nie odbierasz.. Tak już cie biorę na głośnomówiący

- Witaj Zuzanno.

- Witaj Roksano.

- Dlaczego Zuzanna nie odpisuje i dlaczego co noc przechowuje u siebie Matczaka. Dziś też mi powiesz, że spaliście ale nie spaliście?

- Dziś nie - powiedział szybko chłopak, na co uderzyłam go w brzuch. - ahh.

- Gra wstępna? nie przeszkadzam - Dziewczyna rozłączyła się, więc brunet wpadł w atak śmiechu.

- Matczak jesteś okrop..- Chłopak nie dając mi dokończyć przyciągnął mnie do pocałunku - A więc tak teraz będziesz mnie ucisz.. - brunet znów zrobił to samo - naprawde? - powiedziałam z rezygnacją na co posłał mi uśmiech.

- Jedziesz ze mną do nobocoto?

- Nie byłam tam nigdy.

- Najwyższy czas - chłopak zerwał się z łóżka zapominając, że kilka godzin temu stwierdził, że po prostu pójdzie spać bez ubierania się i zasnął jak trup bez ubrań. Ja okazałam się być mądrzejsza i wcześniej użyłam swoich ostatnich sił by nie świecić dupą - kurwa.

- A mówiłam, żebyś się ubrał - Parsknęłam śmiechem co chłopak zignorował na rzecz szukania swoich ubrań

- Ty się ubieraj bo nie będę czekać - I tak zaczeka.

Włączyłam na laptopie swoją ulubioną playliste. W całym domu wybrzmiała piosenka "bloodline"

- Masz jakąś obsesje na punkcie Ariany - podsumował.

- Kocham Ariane.

Ubrałam się w szare dresy i ciemno zielony top. Niezbyt wymagający outfit, ale według mnie był git. 

- Don't want you in my bloodline, yeah just wanna have a good time.. - śpiewałam pod nosem.

- Bardzo ładnie wyglądasz.. Jestem pod wrażeniem chyba wydałaś fortune na te ubrania - powiedział sarkastcznie brunet - Ale co do tego to serio ładnie wyglądasz.

jak zauroczyć w sobie kobietę poradnik autora Michała Matczaka

Odnaleźć sedno || MATAWhere stories live. Discover now