A klubban az elektronikus zene ütemére villogtak a színes lézerfények. James a VIP vendégeknek fenntartott külön szobában ült a fekete bőr kanapén és whisky-t kortyolgatott. Felipe a pincérlánnyal flörtölt. Johnny, Benjamin, és Eric a sztriptíz táncosokat nézték a középre felállított pódiumon és nagyokat szívtak a szivarjaikból.
A latinok sokkal jobbak.
Egyetértek.
De a franciáknak a közelükben sincs, igaz James?-Benjamin kérdezte a férfitól.
Mmm, hadd gondolkodjak.-James a szájára tette a kezét.-Nem rosszak, bár szívesen kipróbálnék egy koreait.
Nekem tök mindegy, csak nagy legyen a melle és a segge.-ült le Felipe a barátai közé.-Mit szólnál Mariához? Kicsit defektesnek tűnik, de jó a melle.
Miért defektes?- kérdezte Eric.
Mert hiányzik a bal gyűrűsujja.-kortyolt egy nagyot a koktéljából Felipe, miközben mutatta a gyűrűsujját Ericnek.
Az nem számít, ha tudja használni a száját.-szólt Johnny.
James a szemét forgatta. Majd tovább itta a whiskyt és nézte a táncos lányokat.
Johnny elővett egy kis zacskó fehér port.
Már megint John.-nyávogott Felipe.
Ne csinálj úgy mintha te nem használnád.
Ez igaz.-szólt James a pohara mögött mosolyogva. Felipe bemutatott Jamesnek.
És hol vannak a lányok? Ezek itt untatnak.-mutatott a színpadra Benjamin.
James az órájára nézett.-Nem sokára itt lesznek, ne hisztizz Benji.
A fizetett hoszteszek, fogalmazzunk így. Tudták mi vár rájuk. Már nem az első este volt az ilyen férfiak társaságában. Mondhatni profik voltak a kézmunkában is. De az ilyen típusú férfiak mindent akartak, nem csak egy kis kézimunkát. Mondjuk ki is fizették őket, de az este utáni felépülésük tovább tartott. Mikor beléptek a VIP szobába, az asztalon táncoló lányok meg könnyebülten pillantottak feléjük. Még túl fiatalok az ilyen estékhez, bár ezt a fizető férfi vendégeket nem zavarta. Az idősebb hosztesz intett a színpadon táncoló lányoknak, hogy elmehetnek.
Benjamin egy szekrényből fekete ostort vett elő, Johnny bilincset. James a helyén maradt, intett az egyik hosztesznek, aki az ölébe ült. Szintúgy Felipe. Eric a másik kettő férfinak segített a játékszerek elővételében.
YOU ARE READING
Az igazi csillag
RomanceMaria a tengerparton szeret festeni. Egyik nap összefut James-el, a kávézó egyik törzsvendégével a tengerparton.