8.

1 0 0
                                    

Genevieve mindent megtudott Mariáról, hála a rendőrségi adatoknak, és még a bakszámláját is átnézette. A nyomozó akit rá állított a fiatal lányra, naponta készített róla videókat és fényképeket. Minden egyes nap nőtt Genevieve irigysége és féltékenysége Maria iránt. A telefonját is sikeresen feltörték a megfizetett hackerek. Nyomon követte minden lépését a lánynak. Miközben Mariának fogalma sem volt az egészről. Genevieve gyűlölete nagyobbra nőt, mikor meglátott a lányról egy olyan fényképet, amint az utcán sétál és az ő egyik dalszöveges pólóját viselte. De leginkább akkor tudta volna széttépni a fiatal lányt amikor meglátta a csillagos karkötőjét amit a férje vett neki, vagy amikor James Maria nevét motyogta álmában. Genevieve nem szólt Jamesnek Mariáról. Kíváncsi volt a férje meddig titkolja ezt a viszonyt.

James éppen akkor ért haza az irodából, amikor Genevieve a konyhában sütött, lisztes kezét összecsapta, és a férjére mosolygott, majd forró csókkal köszöntötte Jamest. James végig simított felesége derekán, megfogta a csípőjét és a konyhaasztalra emelte, letépte a sztreccses sárga szoknyát a feleségéről, és lehajtotta a fejét egészen a felesége vaginájáig, majd elkezdte kényeztetni a nyelvével a feleségét. James érezte ahogy egyre nagyobb és keményebb lesz. Genevieve a férje haját markolta, és hangosan sikított. James a felesége combjába vájta a körmét.

Késő este beállított vendégségbe Genevieve és James barátaik a belvárosi lakásukba. A magas toronyház 30. emeletéről bámult le James a forgalmas városra.

Mi a baj szerelmem?-búgta mély hangon Genevieve. Hátulról átkarolta a férfit és hozzá simult.

James a whiskyt kortyolta tovább és gondterhelten bámult tovább ki az ablakon.

Ma sokat vesztettem a tőzsdén, és a bitcoin piacon.

Talán eltudom terelni a figyelmedet kedvesem, gyere.-megfogta James kezét és magával húzta. A nappali közepén Liz táncolt, Genevieve átkarolta a barátnőjét és elkezdte simogatni a testét, közben végig csókolóztak. Liz nem lökte el a barátnőjét, vissza csókolt, és elkezdte levetkőztetni, majd  végig csókolta Genevieve testét, a mellbimbójával kezdett el játszani. Genevieve kéjesen nézett a férjére és intett a kezével hogy csatlakozzon. James nem sokat tétovázott, elkezdte kigombolni az ingjét és csatlakozott a két nőhöz. Genevieve a férjét csókolta, miközben Liz a férfi nadrágját gombolta ki és letérdelt elé. A többiek is csoportosan szeretkeztek, Johhny, Benjamin, és Eric Jessicával és Zoéval. Egyedül Felipe nem volt ott, ő egy belvárosi klubban lőtte magába a különböző élvezeti szereket. 

Az igazi csillagWhere stories live. Discover now