Az előre leszervezett koncerteket nem tudták már lemondani. Ezért a pereskedés után Genevieve kénytelen volt fellépni. A népszerűségén hatalmas csorba esett. Sokan elfordultak tőle, beleértve a barátnőit is. Már senki sem akart vele együtt dolgozni. Egyik márka sem, a szponzorok napról napra fogyatkoztak. Továbbra is anyja hangját hallotta „ha csillag akarsz lenni, el kell taposnod mindenkit magad körül, vesszen a férges.." Ezért felvette rózsaszín parókáját, és flitteres ruháját, a műmosolyát felragasztotta, s felsétált a színpadra. Alig voltak pár százan a közönség soraiban, a több tízezer fős koncertjei után, ez mellbe vágta. Akik eljöttek és nem kérték a pénz vissza térítést, karba tett kézzel és szigorú egyenes arccal bámulták az énekesnőt.
Kedveseim-kezdte meghitt lágy hangon-köszönöm hogy eljöttetek, szeretlek benneteket. Egy csodálatos álmot láttam, a szivárványon csúsztam le hozzátok, hogy elénekeljem a következő dalomat. Amikor a hangszóróból elindult a Lover boy című száma, Maria fényképe jutott eszébe, amikor ezt a pólót viselte az utcán.-Lover boy, gimmie your love, love me-Genevieve szédült, forgott vele az egész színpad, a lélegzete felgyorsult, elkezdett izzadni, mintha víz alatt lett volna, tompán hallotta a hangokat, majd elájult a színpadon.
A refrén még szólt közben, love me, love me, forever.
YOU ARE READING
Az igazi csillag
RomanceMaria a tengerparton szeret festeni. Egyik nap összefut James-el, a kávézó egyik törzsvendégével a tengerparton.