Miután James és Maria elbúcsúzott egymástól a tengerparti bazárosok kavalkádjában. Maria haza tekert a kopott kék biciklijén, mármint Arthur bácsi lakásába, ahol átmenetileg lakott, James meg a tengerparti nyaralójába ment. James tudta, hogy a fiatal lány oda van érte, csak egyet kell csettintenie és a lány ledobja magáról a bugyiját. Maria nem titkolta hogy vonzódik a nála 15 évvel idősebb férfihoz, de valami mindig megállította, hogy közelebb kerüljön a férfihoz, mondjuk az ágyába. Ilyenkor mindig az arany gyűrűjére nézett, és a saját csonka bal kezére, a hiányzó gyűrűs ujjára. Maria vágyott a férfi érintésére, hogy végiig simítsa kerek mellét, és szorosan a csípőjénél fogja. De az édesanyja nem ilyen morállal nevelte fel a lányát, habár majd belehalt a férfi érintése után. Arról álmodozott hogy szögletes álkapcsát simogatja, hogy apró csókokkal borítja a férfi egész testét.
James aznap este Mariára gondolt miközben magát simogatta. Hogy a fiatal lány mogyoróbarna mandulavágású könny áztatta szeme néz fel rá, miközben a szájával kényezteti a farkát. Majd a férfi szorosan fogja a fiatal lány törékeny nyakát a haját húzza. James még nem élvezett ekkorát, még a feleségével Genevievvel sem.
Aznap este Genevieve hazáig követte Mariát. Gondosan az emlékezetébe véste a lány homokóra alakját, kerek fenekét és mellét. James első feleségére emlékeztette őt. Az énekesnő zöld szeme lángolt a gyűlölettől. Miután Maria bement a társasházba, Genevieve hosszan állt a társasházzal szemben álló fa alatti árnyékban, egyik cigarettát szívta el a másik után. Legszívesebben egy savval teli kádba fojtotta volna a fiatal lányt. Sokáig nézte a szürke kopottas társasház falait, a zöld keretes ablakokat, ha most betörne a házába és megölné azt a kurvát, senki sem fogna gyanút. A gyilkos gondolataiból a testőre szakította ki, mikor mellé lépett.
Mindent tudni akarok erről a kurváról, kérd le az információkat a rendőrségről, a bankszámlájáról, és kövesse valaki ezt a kurvát. Minden kibaszott lépését figyelje. Ha szem elől veszíti akkor megölöm.-nyomta el a járda betonján márkás magassarkújával a cigarettát Genevieve, majd beszállt a limuzinjába. A testőr nem ellenkezett, nem ez volt az első eset, hogy Genevieve eltett láb alól valakit, aki az útjában állt.-A reptérre azonnal.
Genevieve a magánrepülőgépével Franciaországba repült, nem azért hogy a családját meglátogassa, az évek óta neki dolgozó jósnővel akart beszélni. Miután landolt a gépe, írt egy hosszú, érzelmes sms-t a férjének hogy elhúzódott a fellépése, még egy hétig távol marad. A válasz kiábrándító volt, csak egy oké.
Mindent tudni akarok erről a kurváról.-lángolt az énekesnő tekintete az irigységtől.
YOU ARE READING
Az igazi csillag
RomanceMaria a tengerparton szeret festeni. Egyik nap összefut James-el, a kávézó egyik törzsvendégével a tengerparton.