Két nappal korábban.
Genevieve- kezdte gondterhelt hangon a francia jósnő ahogy a kiterített kártyákat nézte az asztalon-a férjed megcsal. Látok egy csillagot.
Az énekesnő összehúzta zöld szemét. Mindig is sejtette hogy férje nem éppen hűséges típus. De a karrierje kezdetén fontos volt a támogatása.
Mit látsz még?
Továbbra is sikeres leszel, de vigyázz a férjeddel, rossz energiákat érzek felőle.
A nő elgondolkodott.-Ki ez a csillag?
Azt nem látom kedvesem.
Jövő hónapban megint eljövök, ajánlom hogy jobban válaszolj a kérdéseimre.
Vigyázz a szádra Genevieve. Régóta dolgozok neked, de nem tűrök el mindent.
Csak hogy tudd, nem a családomat jövök haza meglátogatni, hanem téged. Jegyezd meg.-Az énekesnő vállat vont, majd kisétált magas tűsarkúján a jósnő nappalijából.
Genevieve forrt a dühtől. Milyen csillag? Ki lehet az a kurva?
„Ha csillag akarsz lenni, jobban kell teljesítened, el kell taposnod mindenkit" visszhangoztak anyja szavai az énekesnőben.
Zöld dizájner szoknyája hullámként csapkodott mögötte sietős járása közben. Már egy ideje sejtette hogy a férje nem hűséges hozzá. A megérzése eddig soha nem hagyta cserben. De fontosabb volt az európai turné, a fesztiválok, a karrierje. Ebben könyörtelenül haladt előre. Ő volt az első francia származású énekesnő, akit világszerte elismertek és értékeltek. Divatbemutatókra hívták meg, az összes nagy múltú divatmárka vele akart dolgozni. Persze sokan utánozni kezdték, de egyik utánzatnak sem sikerült világmértékű sikereket elérniük. Habár a nagyközönség nem tudta milyen a valódi énje, mert rózsaszín cukormáznak, egy földre szállt angyalnak mutatta magát, de a színfalak mögött maga volt a sátán. Finom manipulációs technikájával amit évek alatt fejlesztett ki, sikeresen megtévesztett mindenkit. Geni, vagyis Genevieve, csak a férjétől viselte el a Geni becenevet. Bár gyűlölte ha így szólítja.
A Le Dome-ba.-utasította a sofőrt Genevieve miközben a férfi kinyitotta az ajtót az énekesnőnek.
Igenis hölgyem.-a sofőr miután beült a kormány mögé, szélsebesen elindult a kávézóba, mielőtt még a legnagyobb dugóba kerülnének. Még mindig friss az emléke, a legutóbbi dugóba kerülésük alkalmából Genevieve lehúzta tűsarkú magassarkúját és a sofőr vállába állította. A sürgősségin hét öltéssel varták össze. Nem mondott fel, mert túl jól fizettek ezért a munkáért, ennyi pénzért elviselte ezeket az "apróbb baleseteket". A feleségének nem mondta el, mert nagy Genevieve rajongó, nem akarta megfosztani szeretett bálványától a feleségét. Ahogy a visszapillantóban az énekesnőre pillantott, látta hogy majd feltudna robbani a méregtől, hosszú manikőrözött ujjával dobolt a karfán és kifelé bámult az ablakon. A sofőr azon gondolkodott hogy mit kellett elviselnie ennek a nőnek a hírnévért, vajon mindig is ilyen volt? Vagy az évek alatt vette fel ezt a viselkedést, hogy így próbálja védeni magát? Genevieve rajta kapta a sofőrt amint őt nézi a visszapillantóban.-Az utat nézd barom arcú.
A limuzin a Le Dome előtt parkolt le. Barátnői Liz, Jessica és Zoe már bent ültek és éppen a rendelésüket adták le.
Genevieve-lelkendezett Zoe-milyen jó látni téged drágám.
Nekem nem annyira.-szólt vissza az énekesnő.
Mi történt kedvesem?-kérdezte megdöbbenve Liz.
A férjem egy hűtlen csaló disznó. Csak a szokásos.
És ki az a lotyó?-érdeklődött Jessica.
Honnan tudjam?-Genevieve az asztalra dobta szalvétálját-pezsgőt kérek.
Pezsgőt? De hisz még csak délelőtt 10 van.-hüledezett Zoe.
Igazad van, akkor whiskyt.
A többiek pletykálták hogy valami orosz modellal látták-szólt Jessica.
Én németet hallottam.-kontrázott Liz.
Én meg egy magyarról hallottam-így Zoe.
Ki a faszt érdekelnek ezek a lotyók, ezekről mind tudok, nem igaz egyik sem. Valami csillagot talált.
Lehet ez a pornó neve a ribancnak?-érdeklődött Liz.
Nálad nincs nagyobb prosti Liz.-szólt Genevieve szemforgatva.
Ez igaz.-mosolygott Zoe.
Liz nem tudott erre mit válaszolni, inkább nagyot kortyolt a kávéjából. A karrierje elején sok magán táncot vállalt gazdag idősödő férfiaknak, még mindig megvan a csillámos bugyija a szekrénye legalján egy cipősdobozba elzárva. Jessica örült, hogy nem ő van most Genevieve dühkitörésének a központjában.
Szóval-törte meg a beálló csendet Zoe-jövőhónapban fogják leadni a mozikban az új filmemet, a premier vetítésre szeretnélek meghívni titeket lányok.
Óóó ez olyan aranyos, de fontosabb a fellépésem-szólt Genevieve miközben lehúzta a whiskyt.
Mondhattál volna simán nemet is-durcáskodott Zoe karba tett kézzel.
Én szívesen elmennék.
Köszönöm Liz.
Én nem tudok menni, divatbemutatóra kell mennem...-szólt Jessica.
És megint gazdag férjekkel vagy a feleségükkel fogsz ágyba bújni.-fejezte be a mondatot Genevieve.
Igen, eddig neked sem okozott fájdalmat, hogy a férjed egyik legjobb barátjával bújj ágyba. Ha jól tudom Benjivel.-vágott vissza Jessica.
A többiek is megvoltak, Felipét leszámítva. Az a faszi taszít engem.-rázkódott meg Genevieve.
Miért nem bérelsz fel magánnyomozókat?
Már régóta figyeltetem.
YOU ARE READING
Az igazi csillag
RomanceMaria a tengerparton szeret festeni. Egyik nap összefut James-el, a kávézó egyik törzsvendégével a tengerparton.