12.

2 0 0
                                    

A média felrobbant Genevieve-ről készült videóktól és hanganyagokról. Az egyik videóban szidja a közönségét „azok a dagadt hamburger zabáló majmok", a másik videóban kalapáccsal üt egy fényképet és azt ordibálja „dögölj meg te büdös kurva", a következő videóban egy jósnővel beszélget akit megbíz egy Maria nevű lány kiiktatásáról bármilyen áron „küldjön démonokat rá", a következő videóban egy fényképet éget el, a másikban üvegszilánkokkal vagdos egy fényképet, a következőben szögeket üt egy Maria nevű nő fényképébe. A következő videóban amint a többi világsztárral beszélget egy Maria nevű lányról, és a lány fényképeit mutogatja.

James nem akarta elhinni mikor meglátta a feleségéről készült videókat a médiában.

Mi ez?-mutatta a telefonján Genevievenek a videókat.

Azt hiszed nem tudom hogy megcsalsz ezzel a ribanccal?

James összehúzta a szemöldökét.-Miről beszélsz?

Hogy ez a kurva a szeretőd.-a kurva szót külön szótagolta Genevieve.

James értetlenül nézett a feleségére.

Én vagyok a csillag, nem ez a büdös koszos pincérlány.-üvöltötte a feleség.

James most látta meg felesége valódi arcát. Habár már régóta tudni lehetett, hogy Geni nem egy tündöklő rózsaszín látomás, de James hitt benne, hogy ez az állapot csak átmeneti a feleségénél.

Elválok tőled.-majd otthagyta a tomboló feleségét a nappalijuk közepén.

Mariát felkereste Genevieve asszisztense, és a segítségét nyújtotta. Maria beperelte Genevievet rágalmazásért és becsületsértésért, ráadásul kiderült hogy Genevieve bérelte fel azt a férfit, aki majdnem végzett Mariával. Ezért a testi sértést is hozzáadták a perhez. Maria megnyerte a pert, Genevievnek milliókat kellett fizetnie Mariának, ráadásul 5 év felfüggesztett szabadságvesztésre ítélte a bíróság az énekesnőt. Nem kapott rögtön börtönbüntetést, mert elmebajra hivatkozott Geneviev ügyvédje. Ezután a válóper következett, James undorodott a feleségétől, rá sem tudott nézni. A válóper után James és Felipe elköltözött egy másik országba, ahol kevésbé ismerik. Felipe csak támogatásként utazott el James-el. Bár titkon remélte, most lesz elég bátorsága bevallania az érzéseit.

Az igazi csillagWhere stories live. Discover now