9.

1 0 0
                                    


James sokat gondolt Mariára. Néha azon kapta magát, hogy a lány fényképeit és insta történeteit nézegeti. De nem közeledett a fiatal lányhoz, talán azért mert az első feleségére emlékeztette. Fiatalok voltak és szerelmesek. Bár az első felesége nem volt annyira szerelmes Jamesbe, mert megalázta és megcsalta. Miután elváltak James belevetette magát a playboy életbe. Mindig más modellekkel és színésznőkkel látták. Amikor először elment az akkori szeretőjével Genevieve koncertjére, azonnal beleszeretett az énekesnő zöld szemébe. Mindenáron megakart kapni az énekesnőt, vagy így vagy úgy. Minden mozdulatát követte, nem csak a színpadon. Aztán sikerült elintéznie, hogy az egyik üzleti vacsorán is megjelenjen Genevieve. Felajánlotta a nőnek a segítségét, a segítség alatt pénzt értett. Szponzorálni akarta a nőt, hogy a közelébe férkőzőn. Elvarázsolta a nő kedves mosolya, a kisugárzása, na és az igéző zöld szeme, a hangja. Azóta az énekesnő hangjára gondolt miközben magát simogatta. Genevieve elfogadta a „segítséget". Tudta mire megy ki a játék. Így sikerült Jamest behálóznia. Holott a férfinak fogalma sem volt arról, milyen egy manipulatív dögöt szerzett magának. Genevieve nem sok vizet zavart James életében, mindenkit elbűvölt elragadó személyiségével. Folyamatosan turnézott és koncerteket adott. Ezekben a hetekben, hónapokban James tovább bulizott és csajozott a barátaival, de amikor Genevieve otthon volt, minta férjként viselkedett. Egyébként a turnék alatt Genevieve sem tartotta magát távol a bulizástól és a pasizástól, de minta feleségként viselkedett James mellett. 

Az igazi csillagWhere stories live. Discover now