1.

2 0 0
                                    


Maria! Maria!

A kávézó tulaja csettintett a fiatal lánynak, mire a lány megrezzent és abbahagyta az ablakon való kibámulást.

Mhmm.-nézett kábultan a férfira.

Kettes asztal. Igyekezz.- mutatott hosszú vékony ujjával a teraszra az idősödő férfi.

Maria felkapta az étlapokat a pultról, persze egy szemforgatás közepette, amit Arthur nem láthatott. A lány szerencséjére. Maria felvette a tükör előtt begyakorolt mosolyát.

Üdvözlöm a Csalogányban. Mit hozhatok inni?-mikor a fiatal lány meglátta hogy kedvenc törzsvendégük ül az asztalnál, egy kicsit lejjebb engedte azt a kényszeredett mosolyt- James. Milyen jó téged látni. Hogy vagy?

Remekül, mert te főzöd a legjobb kávét ezen a parton.- a férfi a legsármosabb mosolyával köszöntötte a kedvenc pincérlányát.

Akkor a szokásos? Étlapot szeretnél?

Igen, és egyet hagyj itt kérlek az egyik üzlettársam is nemsokára megjelenik.

Rendben, máris készítem.

Milyen szerencsés nő a felesége- ábrándozott Maria a kávékészítés közepette.

Nagy nőcsábász hírében áll. Jobb ha távol maradsz tőle.- intette óva Arthur.

Igen is apaaa.-húzta el a száját Maria.

Ne szemtelenkedj velem taknyos. Apád helyett apád vagyok most. Ő kért meg hogy vigyázzak rád.

Tudom, és köszönöm.-Maria megölelte az idősebb férfit.

Emlékszem, mintha tegnap lett volna az egyetemen...

Már sokszor hallottam, megyek kiviszem a kávét.

Maria elsietett a kávés tálcával.

Te szemtelen kölyök.-mosolygott utána a férfi.

Mire visszaért a kedvenc törzsvendégéhez, már nem ült egyedül. Egy igen helyes férfi társaságában találta a James. Maria letette James elé a kávét, és az idegenre mosolygott.

Maria bemutatom Felipét. Egyetemi barátom és üzlettársam.

Annál egy kicsit több.- kacsintott a férfi.

A fiatal pincérlány és a spanyol Felipe kezet rázott.

Örülök hogy megismerhetem. Maria vagyok.

De még én mennyire örülök, James hol rejtegetted ezt a gyöngyszemet?

Maria elpirult a férfi bókjától.

Ne higgy el neki semmit, csak nekem.-kacsintott Felipe.

Választott valamit az étlapról?

Igen, a tavaszi zöld salátás szendvicset szeretném és egy kávét. Köszönöm.

Mióta eszel zöldséget?-érdeklődött James.

Tudod vigyázok a vonalaimra.-simított végig a mellkasán Felipe.

Mikor jön haza?

Ki? Ja ő.

Még van egy szabad hetem.

Akkor bulira fel, ki kell használni a lehetőséget, míg nincs itt a feleséged.

James elgondolkodott az ajánlaton.

Legyen. Este megyek érted.

Nem kell, ki akarom próbálni az új motoromat.

Már megint vettél egy új motort?- James fejét rázva nevetett.

Hogyne, el kell költenem anyuci és apuci pénzét. Meg legalább felvághatok vele.

Soha nem fogsz felnőni.-nevetett James az asztal túlvégéről.

Nem is akarok.

Az igazi csillagWhere stories live. Discover now