Giriş

18.1K 551 376
                                    

Merhaba herkese.

Umarım ki kurguyu beğenirsiniz. Volte ve yorumlarınızı bekliyorum.

İyi okumalar

.

Bölüm fotoğrafımız;

Bölüm fotoğrafımız;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

11.07.24

.

Sezin ailesine bomba gibi haber düşmüştü. Defne Sezin hamileydi hemde ikizlere. Beş tane erkek evlada sahip olan Defne- Emre Sezin çifti bu bomba gibi haber ile sevinmişlerdi. Abilerin heyecanına ise bir şey denilemiyordu. Yerlerinde kıpır kıpırdı.

Gün geldi cinsiyetler belli oldu. Sonunda Sezin ailesine bir kız bebek katılıyordu. İkizlerin biri erkek diğeri ise kızdı. Sezin çifti bu haber ile mutluluk içinde iken abiler ise çığlık çığlığa kalmış seviniyorlardı. Sonunda onların bir kız kardeşleri oluyordu. Hep kız kardeşleri olsun istiyorlardı. Bunu en çok isteyen ise en büyük abi olan Cenk Sezin.

Yine gün geldi, ikizlerin dünyaya gelme saati bomba gibi girdi. Sezin erkekleri heyecanla doğumhanenin önünde bekliyordu. Yeni gelecek olan hem erkek hem kız kardeşlerini.

Ama işin bilinmeyen bir tarafı vardı.

Emre Sezin'in babası Erdem Sezin.

Çok büyük, çok can yakan bir kötülük yapacaktı. Hemde kendi öz ama öz torununa.

Arkadaşının oğlu günü birlik takınan bir adamdı ve bu takılma bir gün hataya döndü. Takıldığı kadının biri hamile kaldı. Bu durum için içten içe kızsa da aslında sevinmişti de çünkü ilk defa baba olma duygusunu yaşayacaktı. Fakirdi, ekmek boğazından zor geçerdi ama kızlarla hep takılırdı. Bu kişi ise Ardahan Zümre.

Ardahan ile Erdem yakın değillerdi ama Erdem alacağı intikam için yakın rolü oynadı hatta bunların hepsini bile bile yaptı.

Ardahan'a para yedirdi, kızlara doyurdu. Bu hatayı yapmasını çok bekledi ve beklediği de olmuştu.

Arkadaşının oğlu günü birlik takındığı kadının birine kız bebeğine hamile bıraktı.

Erdem Sezin ise intikamına bir adım atmış daha oldu.

Defne Sezin'in babası Volkan Gümüş, Erdem Sezin'in karısı ile yatıp kalkmıştı. Bundan dolayı Erdem Sezin, Gümüş ailesine kin besliydi. Karısı onu aldatmıştı.

Hayır, aldatmamıştı. Karısı hapishanesinden kaçmış ve gerçek aşkının kollarına gitmişti. Eski aşkının yanına gitmişti.

Erdem Sezin gaddar ve sevgisine sahip çıkamayan bir adamdı. Karısını durduk yere döver ve sinirini ondan çıkarırdı. Sonraki gün ise çok seviyorum ayaklarına giderek karısının yaralarına pansuman yapardı. Sinirli haline denk gelirdi, elinde olmadan yapardı.

Yalan.

Erdem Sezin Aylin Sezin'e sadece takıntılıydı. Aylin Erdem için stres çarkı gibi bir şeydi. Ne dışarıya yemeğe götürürdü ne de odasından dışarıya çıkarırdı. Ceza zamanı geldiğinde ise Erdem, Aylin'i bembeyaz bir odaya kapıtırdı. Delirmesi için, yıkmak için en önemlisi ise akıllandırmak için.

Aylin ile Volkan'ı ayıran ise Erdem Sezin'di. Bir gece Aylin'i yakalamış ve sokak ortasında tecavüz girişiminde bulunmuştu. Sokak ortası demeden, kadının acılı haykırışlarını duymadan acımadan bedenine sahip olmuştu.

İşte o gece Aylin Sezin, Erdem Sezin'e mahkum kalmak zorunda kalmıştı çünkü tecavüzcüsünden hamile kalmıştı.

Tecavüz bebeği ise Emre Sezin.

Gün geldi, Aylin o hapishaneeden kaçtı. O sıralar ise gerçek aşkının da bir kız çocuğu vardı.

Defne Sezin. O zamanki soy adı ile Defne Gümüş.

Volkan Gümüş Defne'yi, Aylin Sezin ise Emre'yi bırakmayı göz alarak kaçmaya kalktılar. O diyardan uzaklara gitmek ve gün geldiği zaman bebeklerini almak.

Ama olmadı.

Erdem  Sezin onları yakaladı.

Acımadan ikisini hafif yaraladı bile bile ardından ise diri diri toprağa gömdü.

Aylin ve Volkan, o gün diri diri toprağa gömüldü ve nefeslerinin sonu tükendi. Yaşarken, nefes alırken iki aşık aynı mezara gömülmüş bedenleri yan yanaydı.

Arkalarında ise birer evlat bıraktılar.

Ama kader onları da bir şekilde birleştirdi. Başka bir evrende tekrardan beraber oldular. Emre ve Defne tanıştılar ve aynı annesi ve babası gibi birbirlerine aşık oldular.

O sırada ise tabii ki de Erdem Sezin yoktu çünkü işlediği cinayet ortaya çıkmış ve polisler tarafından yakalanmıştı. Ama Erdem Sezin bir şekilde olanları öğrenmişti ve o küf kokan hapishanede intikam için yemin etti.

Defne ve Emre ise geçmişi bilmelerine rağmen aşklarına sahip çıktılar ve evlendiler. Kırılma ya da kırgınlık yoktu. Anneleri ve babaları gibi ikisi de birbirlerine aşık olmuşlardı ve aşklarını doğru yanlış olup olmadığını düşünmeyerek korumuşlardı.

Beş tane oğulları olmuştu ve sırada ikizler vardı.

Erdem Sezin ise hapishane olmasına rağmen intikamı için uğraşıyordu.

Ardahan bebek için evlenmişti. Onunla anlaşma yaptı. Ardahan'ın bebeğini Sezinlere, Sezinlerin bebeğini ise kendisi alıccaktı.

El bebek gül bebek büyümek yoktu.

Doğum yapıldıktan sonra ayarlanan hemşire ile bebekler değiştirildi. Sezinler kız bebekleri için çok sevinçliydiler. Bebeklerin değiştiğini bilmeden.

Ardahan elindeki bebek ile Erdem'in yanına gitmişti. Onu kucağına aldığında ise bir duygu yaşamamıştı. Onun içinde olan tek duygu intikamdı.

"Adı Lavin olsun,"diye iğrenç nefesini yeni doğmuş bebeğinin yüzüne doğru üflemişti. "Emre'nin en çok istediği kız ismi."

Kendi aklı ile oğluna son kez iyiliğini yapmıştı. Oğlunun en çok istediği kız ismini bebeğine koymuştu.

Ardahan'ın ise içi rahattı. Ne de olsa kızı rahat yaşayacaktı ama Lavin için aynı şey denilemezdi. Lavin'e asla acımayacak ve onun hayatını kara bulutlar ile çevreleyecekti.

Erdem  Sezin'den aldığı emir ile Ardahan, Lavin'in hayatını cehenneme çevirmişti

O gün Erdem Sezin'in Lavin'in yüzüne doğru ismini fısıldaması ile Lavin çığlık çığlığa ağlamaya başlamıştı. Hissetmişti.

Küçük Lavin, hayatının cehenneme çevireleceğini hissetmişti. Bunu yapan ise dedesiydi...

.

Evettt

Bölümün sonuna geldik.

Yorumlarınızı bekliyorum. Sizce bölüm ve karakterler nasıldı?

LavinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin