Yeniden merhaba. Bu bölüm de çoğunlukla düz yazı oldu texting diye geldik hep düz yazı oldu diyebilirsiniz ama bu kısımların böyle anlatılması gerekiyordu umarım beğenirsiniz. 💛
Asi önündeki yarısı içilmiş kahveyi kafasına dikip oradan toz olmak istiyordu. Alaz niye gelmişti ki şimdi? Geçerken uğraması imkansızdı muhtemelen Çağla çağırmıştı onu. Çağla Alaz olmadan hiçbir şey yapamıyordu galiba.
Alaz yanlarına geldiğinde kendisine bakmayan Asi'ye bir bakış atıp ikizine sarıldı. Çağla yerine oturunca Alaz belki bu sefer tokalaşır düşüncesiyle Asi'ye elini uzattı.
"Merhaba Asi." Asi başını kaldırıp önce Alaz'a sonra uzattığı eline baktı. Bu kez çocuğun eline tutuşturacak bir cüzdan olmadığı için mecburen elini uzatıp sıktı. O an sanki elinde şimşekler çaktı ve kalbi mümkünmüş gibi daha hızlı atmaya başladı.
"Merhaba."
"Ne içiyorsunuz güzel mi?"
"Ben americano içiyorum sevgili ikizim, sen sevmezsin."
"Sen ne içiyorsun Asi?" Asi içeceğinin adını ve fena olmadığını söyleyince Alaz Asi'nin içtiğinin aynısını almak için yanlarından uzaklaştı. Asi ise içini çekerek Alaz'ın arkasından baktı.
"Çok mu beğendin?"
"Ne?" Asi adeta yerinden sıçramıştı. Çağla Alaz'ı süzdüğünü anlamış mıydı?
"Kahveyi diyorum. Çok mu beğendin?"
"Haa kahve... Evet güzel." Çağla kafasını sallayıp içtenlikle gülümsediğinde Alaz yanlarına geldi ve Çağla'nın yanı Asi'nin çaprazı olan sandalyeye oturdu.
"Alaz biliyor musun Asi veterinerlik okuyormuş. Hayvanlara bayılıyor. Beni beklerken kedi seviyordu hatta."
Asi un ufak olsam da şuradan kurtulsam diye dualar ediyordu artık. Alaz'ın kendisiyle ilgili detayları bilmesine ne gerek vardı ki şimdi?
Alaz bir yorum yapmadan kendisine bakıp hafifçe gülümsedi. Çağla ise asla durmuyordu.
"Asi biliyor musun Alaz'ın da bir köpeği var. İsmi de Bal. Alaz göstersene fotoğrafını." Alaz'ın gülümsemesi genişledi ve telefonuna uzandı. Asi sakinleşmek için oğlanın ellerini incelerken daha da kötü oldu.
Alaz telefonunu Asi'ye doğru uzatınca Asi'nin o gün bilmem kaçıncı kez nefesi kesildi.
Alaz ona blackcatlover hesabına attığı fotoğrafı gösteriyordu.
"Asi iyi misin? Sapsarı oldun." Çağla masanın üzerinden elini uzatıp Asi'nin koluna dokundu.
"Tuvalete gitmem lazım." Asi koşar adım tuvalete giderken hem şansına hem kendisine küfrediyordu. Çağla muhtemelen kendince ikisini yakıştırmıştı ve aralarını yapmak için ortak konular açmaya çalışıyordu ama bu kadar şeyden sonra bu nasıl gerçekleşecekti ki? Alaz'a bu kadar yaklaşmışken özgüvensizliği yüzünden onu tamamen kaybetmişti ve şimdi değil Çağla tüm dünya onları yakıştırsa bu işin oluru yoktu.
Birkaç kez yüzünü yıkadıktan sonra o gün yediği her şeyi çıkarmak üzere olduğunu hissediyordu. Çantası ve montu masada olmasa ayıp olmasını umursamadan onlar görmeden basıp giderdi buradan.
Tuvaletten artık çıkması gerektiğini anladığında son kez yüzünü yıkayıp ellerini ve yüzünü kuruladı. Biraz daha çıkmazsa Çağla yanına gelirdi çünkü. Masaya doğru ilerlerken Çağla ve Alaz kendi aralarında bir şeyler konuşuyorlardı ama Asi ne konuştuklarını duyamadan kızın geldiğini görüp sustular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
message in a bottle | aslaz texting
Ficção AdolescenteAsi, Alaz Soysalan'ı beğenir ve instagramdan mesaj atar ama Alaz mesajını görmez bile. Asi de dm kutusunu not defteri olarak kullanmaya başlar ama bir gün Alaz bu mesajları görür ve cevap verir.