alazsoysalan: Asi
asierdem: ?
alazsoysalan: nasılsın napıyorsun
asierdem: iyiyim kütüphanedeyim
alazsoysalan: ben de iyiyimm
Ders mi çalışıyorsun kütüphanede
asierdem: hayır
Burada çalışıyorum ben
alazsoysalan: anladımm
İşin bittiğinde buluşalım mı?
asierdem: neden ?
alazsoysalan: sebebi yok
Sohbet ederiz
Kahve içeriz istersen ya da açsan yemek yeriz
Bildiğim çok iyi bir pizzacı var oraya gidebiliriz
asierdem: işim bittiğinde ders çalışmam lazım olmaz maalesef
alazsoysalan: yarın peki?
asierdem: final haftasındayız Alaz ders çalışmam lazım
alazsoysalan: anladım tamam
Hangi kütüphanedesin sen
asierdem: neden soruyorsun ki
alazsoysalan: merak ettim
asierdem: kampüsteki kütüphanedeyim
Gri olan değil öbürü
alazsoysalan: tamamdır
Kolay gelsin sana 😊
*
alazsoysalan: kaçıncı kattasın
asierdem: anlamadım ?
alazsoysalan: kütüphanenin kaçıncı katındasın diyorum Asi
asierdem: ne alaka şimdi
alazsoysalan: yoğunluktan mı kafan ağır çalışıyor Asiciğim yoksa hep mi böyle
Kütüphaneye geldim kaçıncı kattasın diyorum
asierdem: niye geldin ki
alazsoysalan: kütüphaneye neden gelinir
ben de ders çalışacağım
asierdem: o zaman benim bulunduğum katı neden arıyorsun
alazsoysalan: seni de görmek istiyorum çünkü
bir taşla iki kuş
asierdem: en üst kattayım ama işim var yani
alazsoysalan: tamam rahatsız etmem ben seni
Geliyorum
*
Alaz elinde 2 tane kahveyle kendisine yaklaşırken Asi elindeki son kitabı rafına yerleştirdi. Alaz yanına gelene kadar Asi Alaz'ı birazcık süzdü. Siyah pantolonunun üstüne gri bir gömlek giymişti. Çok yakışıklı görünüyordu, her zamanki gibi. Yanına yaklaştıkça kendisinin gerginliğiyle eşit oranda Alaz'ın da yüzündeki gülümseme genişliyordu.
"Beni gördüğüne sevinmemiş gibisin Asi, bozuluyorum ama artık." Söylediklerine ters olarak Alaz hala sırıtıyordu.
"Kahve aldım bize, o günkü sevdiğinin aynısı. İçer miyiz?"
"Çalışmam gerekiyor Alaz."
"Bi' yarım saat mola veremez misin?" Alaz ona adeta kedi yavrusu gibi bakarken Asi hayır diyemedi. Yarım saat oturmaktan bir zarar gelmezdi. Hem kendisi de biraz dinlenmiş olurdu.
"Sen otur, iki dakikaya geliyorum." Alaz'ın gülümsemesi daha da büyüdü ve Asi ile oturabilecekleri bir yer bulmaya koyuldu.
Asi aynı katta bulunan kantinden Alaz ve kendisi için iki tane kakaolu kek alıp masaların olduğu yere yöneldi. Alaz garip bir şekilde Asi'nin hep oturduğu masaya oturmuştu. Kızı görünce yine gülümsedi ve yanına oturana kadar onu izlemeye devam etti.
Kahveleri ve kekleri bitene kadar ikisi de sessizce oturdular. Kütüphanede sohbet edemezlerdi ve Alaz bunu önemsemeden yanına gelmişti. Arada kıza kaçamak bakışlar atıyordu ama Asi her zamanki gibi o hariç her şeyle ilgileniyordu. Oturdukları yerden kampüsün dışı görünüyordu ve Asi düşüncelere dalıp o manzarayı izlemeyi seviyordu, o yüzden yine öyle yaptı.
"Ders çalışacağım demiştin, yanında kitap defter hiçbir şey yok."
"Buradan alacağım kitapları."
"Burada ders kitabı yok yalnız, hep roman var."
Alaz cevap vermek yerine elini Asi'nin saçlarına attı. Asi gözlerini ayırıp çocuğa bakarken yerinden sıçramıştı resmen.
"Tüy gibi bir şey yapışmış saçına, onu aldım." Asi başını aşağı yukarı salladı. "Kahve için teşekkür ederim, ben işime döneyim artık."
"Asi." Asi Alaz'ın sesiyle yine durdu. "Kitap seçelim mi bana?"
Asi derin bir nefes alıp Alaz'ı raflara doğru yönlendirdi.
"Ne tarz okumayı seviyorsun?"
"Senin en sevdiğin kitap ne? Onu öner bana."
Asi'nin favori bir kitabı yoktu açıkçası ama çok sevdiği birkaç kitap vardı. Bunu Alaz'a açıklamakla uğraşmadan klasiklerin olduğu kısma doğru ilerledi. Alaz da peşinden gitti tabi.
Asi Alaz'a Romeo ve Juliet kitabını uzattı. Alaz'ın 600 sayfalık bir Charles Dickens romanı okumaktan pek hoşlanmayacağını düşündü, böyle ince bir kitap işini görürdü işte.
"Okudum ben bunu." Dedi Alaz. Asi şaşkınlığını gizleyemedi.
"Sonu çok üzücüydü ama. Yanlış anlaşılmalar ve hatalar yüzünden iki aşık tam kavuşacakken ölmüşlerdi. Çok trajik gerçekten."
Romeo ve Juliet kısmını aklıma sokan Gökçe'ye teşekkürlerimi iletiyorum hahshwhshwhs benim aklımda Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu vardı ama bu daha iyi oldu bence. Umarım sevmişsinizdir saat 6'da 22. Bölüm gelecek görüşürüz 🩷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
message in a bottle | aslaz texting
Novela JuvenilAsi, Alaz Soysalan'ı beğenir ve instagramdan mesaj atar ama Alaz mesajını görmez bile. Asi de dm kutusunu not defteri olarak kullanmaya başlar ama bir gün Alaz bu mesajları görür ve cevap verir.