Merhabaaaa
Nasılsınız bakalım. Umarım iyisinizdir.
İyi olmaya devam edin.
Bölüme geçmeden önce volte ve yorum yaparsanız çok sevinirim
O zamannnn
İYİ OKUMALAR
.
Bölüm fotoğrafı;13.07.24
.
İlk defa bu kadar gerildiğimi ve çekindiğimi hissetmiştim.
Yıkanmıştım ama pismiydim?
Üstümü değiştirmiştim ama kirlimiydim?
İçim temizdi ama acizlik mi akıyordu?
Bilmiyordum. Dışarıdan nasıl göründüğüm hakkımda bir fikrim yoktu ama fazlasıyla çekiniyordum.
Olduğum ortam ise ister istemez beni bu düşüncelere saptırıyordu.
Şuan hastanede ve doktorun odasındaydık. Yanımda babam karşımda ise gerçek ailem. Defne Sezin, gözlerini benden çekmiyordu ve bende ona inat çekinsem bile bakıyordum.
O sırada belime batan ve acıtan parmaklar kendini belli etti, ardından ise hem nefesini hem de sesini kulağımda işittim. "Kendini pek fazla kaptırma, canım kızım. Yakın zamanda yine yanımda olucaksın."
Dedikleri içime daha fazla korku saldı. Kurtulamıyordum bu adamın zehirli kıskaçlarından. Sarmalamıştı çevremi ve rahat bırakmıyordu.
İşte bu yüzden gerçek ailem olduğuna sevinemiyordum. Gerçek ailem yanımda olucaktı ama gölgem de beni bırakmayacaktı.
Ne yapıcaktım, neler yaşıyacaktım, pek bir fikrim yoktu.
"İlk öncelikle sizlerden özür diliyoruz," diye söze başladı doktor. Bende korka korka doktoru dinledim.
"12 Nisan 2007 tarihinde hastanemizde doğan sadece iki bebek var. Biri," dedi ve bana samimi bir şekilde gülümseyen, Defne Sezin'in yanında olan kıza baktı. "Buğlem Sezin. Diğeri ise," dedi ve bakışlarını bana çevirdi. "Lavin Zümre."
Emre Sezin benim ismimi duyar duymaz gözlerinden bir duygu geçmişti ama anlayamamıştım. Duygular bana yabancıydı. Tek aşinası olduğum duygu korkuydu. Korkudan sonrasını bilmezdim.
Odada 6 kişiydik. Annem, ben, babam doktorun bir tarafında; Emre Sezin, Defne Sezin ve Buğlem Sezin ise doktorun diğer tarafındaydı. Doktor ve doktorun yanında olan hemşire ile beraber 8 kişiydik odada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lavin
General Fictionİntikam uğruna kaçırılmış Lavin. Dedesi tarafından hayatı cehenneme çevirilen Lavin. Babası ve annesi tarafından sevilmeyen Lavin. Bebek iken diğer bebek ile değiştirilen ve acıya mahkum olan Lavin. Söyle. Hangisi daha acı? Bu hayattan kurtulabi...