2 - Yaralı Yüz

29 6 6
                                    

[Minho-Jisung]

Minho
Yanındaki arkadaşın tam olarak nasıl bir arkadaş
Az daha elini kıracak olduğum
Görüldü

Görüldü mü yiyorum? :D

Jisung
Arkadaşlarımla ilişkim sizi ilgilendirmez

Minho
İlerdede bunu diyebilecek misin acaba

Jisung
Anlamadım?

Minho
Boşver
Arada böyle pat diye karşına çıkarsam korkma

Jisung
İyi geceler
Uyuyacağım

Minho
Rüyanda beni gör
Görüldü

Birkaç gün Jisung ne Minho'nun aramasını ne de mesajını almamıştı. Pastanedeyken kafası zaten çok hızlı dağılıyordu o yüzden sıkıntı yoktu.

Kasada beklerken çalan telefonunu hızlıca açtı.

"Buyurun racha pastane nasıl yardımcı olabilirim?"

"Pastanede misin?" Jisung duyduğu ses ile ekranına baktı. Ardından Minho'nun öksürüğünü ve küfürünü duymuştu. "Sikiyim."

"Kapatıyorum."

"Dur dur kapatma... lütfen."

"Ne istiyorsun?"

"Yardım edebilir misin bana? Gerçekten yardıma ihtiyacım var şuan." 

"Çalışıyorum."

"Ne zaman çıkacaksın?"

"Yarım saate anca. Senin ne yardımına ihtiyacın var?"

"Siktir et." dedikten sonra telefon yüzüne kapanmıştı Jisung'un.

Ne olduğunu bile kavrayamadan müşterinin ona seslenmesi ile çalışmaya devam etmişti.

Yaklaşık yarım saat sonra işten çıkacakken Hyunjin'in pastaneye gelmesi ile biraz daha kalmays karar verdi.

Hyunjin'i telefonla konuşurken gördükten birkaç saniye sonra yanına çağırdı Hyunjin onu.

Jisung Hyunjin'in yanına gelip sandalyeye oturmuş ve ekrana el sallamıştı. "Selam Lix!"

Felix'de kameraya el salladı. "Selam Jis!"

Felix'in arkasında beliren yüzü görmeyi beklemiyordu Jisung. "Ay! Korkuttun hyung."

Güldü Minho. "Bende bir selam veriyim dedim arkadaşlarına."

"Minho?" diyerek kameraya yaklaştı Jisung. "Yüzüne ne oldu?"

Hyunjin yüzündeki ifadesiz suratı bozmadan konuştu. "Felix ne yapıyor bu yavşak yanında?" Hyunjin'in cümlesi ile Jisung arkasını dönüp omzuna vurmuştu.

"O yavşak diyen ağzını-" derken kafasını ona bakan Felix'e çevirdi Minho. "Küfür yok." dedi Felix. Minho kafasını iki yana salladı. "Yok canım küfür etmeyecektim ne küfürü?" dedi gülümseyerek. Ardından tekrar ekrana baktı. "Bir şeyim yok Jisung."

Jisung aklına gelen şey ile gözlerini büyülttü. "Sen o yüzden mi aramıştın beni? Ben düşünmemiştim üzgünüm." Son cümlesini ağzının içinde gevelemişti.

Güldü Minho. "Si- boş ver, alışık olduğum şeyler zaten benim."

Felix eliyle Minho'nun dudağındaki banta bastırmıştı çıkmasın diye. Minho, Hyunjin'in bu hareketi sevmediğini ifadesinden anlamıştı. Gülümseyerek bir kolunu Felix'in omzuna atarak kendine çekti bedeni.

Joke's On You || MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin