Elini çocuktan çekerek omzuna vurdu. "Ya! Dikkat et dememiş miydim mesafemize?"
"Demiştin." diyerek yatağın kenarına dayadı elini Jisung kalkmasın diye. "Dediysen ne olmuş?"
Yatak ile arasında kalmıştı Jisung. Göz devirerek arkasını döndü çocuğa. "Sinir ediyorsun insanı! İyi ki yere döşeği sermişim."
"İlk günkü Jisung'u özlemeye başladım ben. Şuanki Jisung bana sinirlenip bağırıp duruyor ne ara bu evreye geçtik biz bebeğim?"
"Seslenme şöyle." dedi stabil ses tonuyla Jisung.
Minho yataktaki elini çekerek Jisung'un saçını okşadı. "Hoşuna gitmediğini hiç sanmıyorum ama."
"Uyuyacağım."
Elini geri çekti Minho. "İyi geceler meleğim."
"İyi geceler."
"Rüyanda beni gör."
☄
Sabah telefonunun sesi ile uyandı Jisung. Hızlıca alıp açtı. "Alo, evet evdeyim. Tamam açıyorum." diyerek telefonu yattığı yere bırakarak kalktı.
Minho yanında usulca uyuyordu hala.
Kapıya ilerleyip apartman kapısını açarak bekledi. "Han Jisung?"
"Benim."
Elindeki kutuyu Jisung'a uzattı kargoyu. "Şuraya bir imzanız gerekli."
Hızlıca imzayı etti Jisung. "İyi günler." Kapıyı kapatıp masaya oturup kargosunu açmaya başladı.
O sırada Minho odadan çıktı. "Günaydın güzellik."
Jisung göz ucuyla Minho'ya bakarak. "Günaydın." dedi.
"Kargon mu vardı?" diyerek çocuğun arkasına geçip açmasını beklemişti.
"Hımm, hep erken saatte getirirler zaten." diyerek kargoyu açmaya devam etti. Kargoyu açtığında yüzünde gülümsemeler oluşurken Minho şaşırmıştı.
"Pikap mı aldın gerçekten?"
Kafasıyla onayladı onu Jisung. Ardından kafasını çevirerek arkasındaki dikilen çocuğa baktı. "Evde plak biriktiriyordum sonunda alabildim." Tekrar pikaba döndü. "Ev bazen çok sessiz olunca telefondan müzik açıyordum ama böyle daha güzel olucak."
Ayağa kalkarak hızlıca odasına gitti ve elinde bir plakla geri döndü. Yerine oturmadan plakı takıp pikapı çalıştırdı.
Evde koyduğu müzik çalmaya başlarken Minho sadece Jisung'u izliyordu.
Jisung bakışlarını Minho'ya döndürdüğünde yüzündeki gülümseme söndü. "Sevmedin mi?"
"Ne?" dedi hızla Minho. "Hayır sevmediğimden değil, bir çocuğa istediği şey verilmiş gibi sevindin. Çok tatlısın."
Beklemediği tatlı çocuk iması ile gülümsedi Jisung. "Teşekkürler."
Minho odada çalan telefonu ile odaya gitti. "Efendim," diyerek salona geri döndü. Jisung'da masaya oturmuş pikapla uğraşıyordu.
"Yakınlardayım sanırım." diyerek Jisung'un yanına oturdu. Ardından kolundaki saate baktı. "2 saate anca gelirim duş almam gerek."
Bakışları Jisung'u bulduğunda o da ona baktı. "Tamam haber veriririm ben sana yine. Görüşürüz." diyerek telefonu kapattı.
Ani bir hareketle Jisung'un yanağını sıktı. "Gitmem gerek benim bebeğim."
"Nereye?" diye sordu Jisung bu sefer seslenme şeklini umursamayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Joke's On You || Minsung
Fanfiction"İlk karşılaşmamızda biraz hatalıydım, eğlenmek istedim sizin tepkiniz yüzünden." "Böyle eğlenilmez bir insanla, kafemde insanların ortasında beni küçük duruma düşürdünüz." "Başta arkadaşlarımın iddiası yüzünden demiştim kekinizde kedi tüyü falan yo...