✧ smutumşu şeyin başlangıcı
☆ smutumsu şeyin bitişi
--------
Eve vardıklarında Minho yine çocuğu indirmeden Jisung'un katına çıktı. "Anahtarın?"
Jisung ceketinin cebinden anahtarı çıkararak Minho'ya verdi.
Minho kapıyı açarak içeri girdi ve yavaştan kararan havadan ötürü ışığı açtı. Jisung geriye çekilmemiş Minho'ya sarılmış duruyordu hala. Sevmişti bu duruşu.
Minho açtığı ışığı kapatarak odaya ilerledi. "Koala gibi kalmaya devam mi edeceksin."
"Sevgilim ol." dedi Jisung. İstiyordu, gerçekten Minho'yu istiyordu. Ne zaman böyle sevmeye başladı onu tam zaman veremezdi ama bu akşamdan sonra iyice istiyordu onu.
Minho odaya girerek ışığı açtı. "Bunun cevabını daha önce verdim."
"Cevabın çok mantıksız."
"Değil." dedikten sonra yatağa oturdu Minho. "Mantıksız değil."
"Bahane gibi geliyor kulağa." diyerek kafasını kaldırarak Minho'ya baktı Jisung. "Sevgilim olamaman çok saçma."
"Bahanelerden nefret ederim."
"O zaman sevgilim ol."
Minho bir süre sessiz kaldı. Ardından konuştu. "İki kişinin sevgili olması için ne gerek?"
Jisung beklemediği soru ile afalladı. "Aşk?" dedi soru sorar şekilde.
"Bizde bu eksik işte."
Jisung aldığı cevap ile donakaldı. Minho ona aşık değil mi demekti bu? Gözlerini Minho'nun göğsüne doğru indirdi.
"Bak Jisung," diyerek Jisung'un kenardaki saçlarını arkaya doğru attı. "Ben iyi bir çocuk değilim. Ne kadar saçma ve komik bir cümle olsa bile gerçek bu." ekledi. "Sen benim tam tersimsin. Utangaçsın, kötülükle alakan olmaz, melek gibisin benim aksime."
Jisung gözlerini birleştirdi tekrar. "Sana ayak uydurabilirim."
"Kötü yola mı girmek istiyorsun bile bile? Harley Queen misin sen?"
"Joker sensen o da olur."
Minho aldığı cevap ile Jisung'un vazgeçmeyeceğini anladı. Jisung'la takılmayı seviyordu reddedemezdi ama ciddi anlamada aşk hissetmiyordu, ilgisi vardı sadece.
İlgisi olan çok insan olmamıştı hayatında gerçi, ilgi diye adlandırdığı şey aşk mıydı ve haberi mi yoktu acaba?
Minho üstten ona bakan çocuğun yanağını avcunun içine aldı. "Ne zamandan beri bana bu kadar aşıksın sen?"
Jisung yanağındaki avuca doğru yasladı kendini. "Bilmem," diyerek eliyle Minho'nun elini tutup tişörtünün altından beline koydu. "Ama bugün senin tetiklemenden dolayı kendimi saldım."
Minho eline götürdüğü bakışları tekrar Jisung'a çıkardı. "Bugün dışarıda niye böyle cesaretli değildin?" Belindeki eliyle okşadı orayı.
"Sen bana cesaret veriyorsun sanırım."
"Hm?" diye mırıldandı Minho. Jisung'un yanağını okşadı. "Yanımda böyle cesareti olup dışarda süt dökmüş kedi olursan işimiz iş değil."
Jisung kendini Minho'ya doğru bastırdı ama bir şey söylemedi. Minho okşadı biraz daha elinin bulunduğu yeri.
Birkaç saniye sonra Minho iki elinide oldukları yerden çekti. Jisung geri alınan dokunuşlar ile huzursuzlaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Joke's On You || Minsung
Fanfiction"İlk karşılaşmamızda biraz hatalıydım, eğlenmek istedim sizin tepkiniz yüzünden." "Böyle eğlenilmez bir insanla, kafemde insanların ortasında beni küçük duruma düşürdünüz." "Başta arkadaşlarımın iddiası yüzünden demiştim kekinizde kedi tüyü falan yo...