Minho başta duraksadı. Ardından cebinden çıkardığı kutudan bir adet Jisung'a verdi.
Kutuyu cebine geri koyduktan sonra kendi sigarasının ucuyla Jisung'unkini yaktı. "Sevmiyordun hani."
"Uyuşturucu sevmiyorum."
Gülümsedi bu cümleye Minho. Biraz daha yürüdükten sonra duvar kenarında oturmuşlardı.
Jisung tam anlamıyla sigarasını bitirmeden atmıştı. Minho ikincisini yakmıştı o sırada.
"Uyuşturucu niye kullanıyorsun ki?" diyerek Minho'ya baktı Jisung.
"Keyif, bağımlısı olmadığım sürece pek bir zararı yok."
"Nasıl pek bir zararı yok?"
"İçtiğin uyuşturucuya göre değişir sana etkisi." diyerek Jisung'a baktı. "Sadece dizilerde izlediklerinle oluşmuyorlar."
"Hepsi sonuç olarak aynı ama."
Minho sigarayı içine çektikten sonra Jisung'un yüzüne doğru üfledi dumanını. "Hayır."
Jisung ani duman ile biraz geri çekilerek gözlerini kapattı, birkaç saniye sonra kaşlarını çatarak baktı.
"Denemek istersen denetirim."
"Almıyım." diyerek önünü döndü Jisung. "Macera istemiyorum."
Minho'da önünü döndü. "Sen bilirsin." dedi ve ayağa kalktı. "Başka bir maceraya götürüyüm mü seni?"
"Nereye?" diyerek ayağa kalktı Jisung.
"Arkadaşlarımın mekana."
Jisung duraksadı. Arkadaşlarımın mekanı dediğinde aklına bir sürü merdiven altı mekanları gelmişti. Onlardan biri olduğuna adı kadar emindi.
"Sanırım istemiyorsun."
Hayır anlamında başını salladı Jisung."Başka zaman."
"Peki." dedi ve yürümeye başladı Minho.
Yılbaşı günü.
(Sergi kısmını atladım çünkü önemli bir kısmı yok)
Yılbaşı yoğunluğu vardı pastanede. Felix, Jisung ve Kai vardı. Üç kişi oldukları için çok zorlanmıyorlardı aslında.
Erken kapatacakları için insanlar daha fazla geliyordu tabi. Çoğunluğu paket yaptırıp dönüyordu.
Yılbaşı süsleride pastaneyi ayrı tatlı gösteriyordu, insanların ilgisini çekiyordu ki zaten Racha pastane çevresindeki yerler tarafından bilinen küçük bir pastaneydi.
Kapatacakları saate yaklaştıklarında Jisung ikiliye döndü. "Ben önden çıksam sıkıntı olmaz değil mi?"
"Ben en son çıkıp kapatırım sıkıntı olmaz benim için." dedi Kai.
Ekledi Felix. "Benlikte sıkıntı yok."
Jisung ikiliye gülümseyerek arka tarafa gitti. Kıyafetlerini değiştirip pastaneden çıkıp köşede motoruna yaslanıp bekleyen Minho'ya ilerledi.
"Selam."
Telefondan başını kaldırıp Jisung'a baktı Minho. "Biraz erken çıktın sanırım."
Onayladı onu Jisung. "Camdan seni gördüm bekletmek istemedim."
Minho kaskın tekini uzattı. "Gidelim o zaman."
Kaskı aldı Jisung. "Nereye?"
"Yolda gelirken bir yer görmüştüm oraya gideceğiz. Süpriz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Joke's On You || Minsung
Fanfiction"İlk karşılaşmamızda biraz hatalıydım, eğlenmek istedim sizin tepkiniz yüzünden." "Böyle eğlenilmez bir insanla, kafemde insanların ortasında beni küçük duruma düşürdünüz." "Başta arkadaşlarımın iddiası yüzünden demiştim kekinizde kedi tüyü falan yo...