Minho ile konuşması üzerinden 2 gün geçmişti Jisung'un. Dediği gibi pastaneye gelmesini bekliyordu ama hala gelen giden yoktu.
"Bugün niye tam gün çalıştın?" diye arkasından gelen Kai ile irkildi.
"Evde durmak istemedim."
"Daha çok birini bekliyor gibisin."
"Ne alakası var Kai ya."
"Kai haklı." diyerek yanlarına geldi Nayoen.
"Noona sen yapma bari." dedi Jisung.
"Bugün ikimizde öğlen geldik ve ona rağmen sabahtan beri buradasın Jisung." Nayeon içeri giren müşteriye baktı. "Neyse müşteri bekler."
Nayoen müşteriye giderken Jisung kapalı telefonuna bakıp Kai'ye döndü. "Geleceğim diyen biri neden bahsettiği gün gelmez?"
"Acil işi çıkmış olabilir."
"Ya acil işi çıkacak biri değilse."
"Bilmiyorum hyung gidip o kişiye sorsana."
Jisung dudağını büzerek telefonunu almış ve arka tarafa mola odasına gitmişti.
Boş ekranına bakarken bir anda gelen ekran ile irkildi. Kendine gelerek telefona cevap verdi.
"Alo."
"Bugün racha pastane diye açmak yok mu?"
"Yok."
"Üzdü."
Jisung ne diyeceğini düşünüyordu ama mantıklı bir şey bulamıyordu. "Niye aradın?"
Derin bir iç çekti telefonun öbür tarafından Minho. "Bugün gelecektim ama birkaç sıkıntı olduğu için gelemedim."
"Kavgaya mı bulaştın yoksa?"
"İyice kavgacı yaptın sen beni."
"Öyle değil misin?"
"Bilemezsin."
Aralarında tekrar sessizlik oluşurken Minho konuştu bu sefer. "Gece 1 gibi anca döneceğim şuan şehir dışındayım o yüzden bekliyorsan bekleme beni."
"Ne beklemesi beklediğim falan yok benim."
"Nasıl diyorsan o."
"İyi misin?" diye sordu Jisung bir anda. Kendide beklemiyordu böyle bir soru ama ağzından çıkıvermişti.
"Ne?"
"Yani, her zamanki Minho gibi değilsin."
"İyiyim, sıkıntı yok."
"Peki."
"Yarın çalışıyor musun?"
Duraksadı Jisung, normalde yarın izin günüydü. "Evet."
"Yarın sabah geleceğim."
"Gece döneceğim dememiş miydin? Yorgun olmayacak mısın dönünce? Eğer isteğin pastaysa kapına getirebilirim."
"Kapıma mı?"
"Evine yani."
"Evim yok benim Jisung."
Cevap vermedi Jisung buna. Veremedi.
"Bence şaşırmaman gerek buna, böyle birinin evinin olmaması çok normal değil mi?"
"Gece nereye gideceksin?"
Minho oturduğu koltukta başını arkaya yasladı. "Düşünmedim, eğer motorla kaza yapmadan gelirsem bakarız gerisine."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Joke's On You || Minsung
Fanfiction"İlk karşılaşmamızda biraz hatalıydım, eğlenmek istedim sizin tepkiniz yüzünden." "Böyle eğlenilmez bir insanla, kafemde insanların ortasında beni küçük duruma düşürdünüz." "Başta arkadaşlarımın iddiası yüzünden demiştim kekinizde kedi tüyü falan yo...