Bu bölümü bir özür olarak o0_isimsiz_0o e hediye etmek istiyorum:)
Bir Hafta Sonra:
Evet Andrei Hazırsın! Yapabilirsin! Sen ölüp dirilmiş birisin be! Bu okul ne ki karşında? Alt tarafı bütün düşmanların burda..
Sanırım biraz hızlı bir giriş oldu. Ben size olayları özet geçeyim.
Bir hafta önce en son Serhat annesinin beni bildiğini öğrenmiş, büyük kavga çıkarmıştı. Hatta yan malikaneden dedemler bile ayırmaya gelmişlerdi.Sonuç olarak Serhat bağırarak evden gitmiş, Züleyha ise sinir patlaması yaşayarak babama saldırmıştı. Berna her şeyi kenardan izlemiş ve bolca ağlayarak panik atak geçirmişti.
O sabah Berna fenalaşınca doktor çağarmışlar, hem Züleyha'ya hem Berna'ya sakinleştirici iğne yapmışlardı.
Babamı, yüzü tırnak izleri ile dolu baygın karısı ve kızına bakarken görünce içim parçalandı..
Tabi ki bu sahneyi daha önce göremediğim için! Size bu hissi anlatamam, bütün aile gözlerimin önünde çökmüştü!
Ve ben her gece ağlarken beni takmayan bu aileyi bu halde gördüğüm için zevkten dört köşeydim!
Keyfim Serhat'ın eve gelmemesiyle iyice arttı. Bizim ponçik Serhat çok kırılmış olmalıki bütün haftayı Anıl'ın evinde geçirdi. Bizimkilerde evde yas tuttu tabi.
Bir hafta boyunca yemek masasına ben dışında kimse oturmadı. Her yemek yediğimde sofranın en başına kuruluyordum.
Ev halkını bu hale getiren şey benim iki dudağımın arasından çıktığı içinde ayrı bir mutlu oluyordum.
Taki okula gitme zamanım gelinceye dek..
Bu okulda ne kadar kötü anım olsada bilerek başka bir okulu seçmemiştim. Çünkü bu okulda intikam almam gereken kişiler vardı..
Şimdi bizi getiren araba durmuş, Berna çoktan arabadan inmişti. Babama ne kadar yalvarsada aynı arabayla gelmiştik. Beni yolda kimseye kardeş olduğumuzu söylememem konusunda tehdit etmişti.
Üstüne birde "Gayrimeşru olduğunu öğrenirlerse sana okulda rahat vermezler zaten. Benden demesi.. " diyip sinirlerimi hatsafaya çıkarmıştı!
Neyseki ben ona yapacağımı biliyorum! Neyse sakin Andrei. Sakin!
Berna'nın ardından bende üstümü düzeltip güneş gözlüğümü taktım. Çantamıda elime alıp arabadan indim. İlk günüm olduğundan kıyafette rahat takılmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANDREİ (BxB)
HumorAnnesi Rus manken, babası Türk iş adamı Andrei bir sabah uyandığında on yedi yaşına geri dönüyor.