Hee pov.
A lány megmentése után nem gondoltam volna, hogy az élet úgy hozza, hogy találkozzak vele. Mégis ma a plázában találkoztunk. Muszáj volt megakadájoznom, hogy elmondja a barátnőjének, hogy itt vagyok, mert nem akartam, hogy tudják a kilétem.Haza érve mindenki elégedetten lépett be a házba, mert az egészen vettünk valamit abból a bevásárló központból. Egy ilyet elfogadnék otthon Neverkingdom-ba is.
- Hé Heeseung! Ki volt az a csaj akit néztél?- kérdezte Jay. Gondolkoztam elmondjam vagy ne, de mivel a titkokat elmondjuk egymásnak ez sem marad bennem.
- Az a lány akit megmentettem.- mondtam gondolkozva, mert lehet nem volt jó ötlet manipulálni szegény csajt. Most megtudja, hogy mi vagyok. Valahogy ezt helyre kell hoznom.
- Hyung! Jól láttam, hogy bevetetted az erőd?- kérdezte sejtelmesen Jungwon.
- Igen jól láttad.- mondtam lehajtott fejjel. Na most kapom a szídást.
- Te nem vagy normális! Tudod ugye, hogy ez következményekkel jár. Megtudja, hogy most van erőd és azt is kifogja valahonnan következtetni, hogy vámpír vagy. Azok a kék egyenruhások fognak elkapni akik kék fénnyel mentek az utcán.- szidott le Sunghoon.
- Ezekre én is rájöttem, de esküszöm megoldom valahogy.- ezzel a mondatommal elmentem a szobámba gondolkodni mit is tudnék csinálni.Nem tudom miért, de úgy érzem, hogy ennek oka van, hogy mi találkoztunk. Az álmomba is ez a lány volt. Gondolkodásomat egy ajtó kopogás zavarta meg. Jay volt az.
- Zavarok?- kérdezte suttogva.
- Nem dehogy, de miért suttogsz?- furcsáltam.
- Mert a többiek elmentek lefeküdni.-magyarázta.
- Értem. Segítened kell. - mondtam Jay-nek.
- Miben?
- A lánnyal kapcsolatosan.- válaszoltam.
- Tetszik neked?- kérdezte sejtelmes nézéssel.
- Dehogy, hagyjátok már ezt a témát.- mondtam egy kicsit hangosabban.
- Jó oké.- mondta.
- Na szóval. Furcsálom,hogy másodszorra is vele találkoztunk. Mielőtt eljöttem volna ide akkor vele álmodtam, ott is megmentettem mint a múltkor a sikátorban. Nem tudom valamiért úgy érzem, hogy a sors akarta így és valamit jelez.- mondtam el Jay-nek gondolataim.
Ő csak elgondolkozott egy percre majd meg is szólalt.
- Lehet ő lesz a segítség.- mondta.
- Ezt nem értem.- mondtam.
- Úgy mondom, hogy lehet ő fog tudni nekünk segíteni a másik világnál.
- Lehet igazad van, akkor valahogy meg kell találnunk. De várjál hogyan fog tudni segíteni?- kérdeztem.
- Ezt ha megtaláltuk idővel megtudjuk.- mondta.
- Jut eszembe voltak barátnői is.- mosolyogtam Jay-re.
- Ne már és nem is szóltál. Jól néztek ki?- kérdezte kiváncsian.
- Szerintem igen. Hozzuk őket is.- mondtam izgatottan.
- Naa legalább nagyobb lesz a csapat.- mondta ő is izgatottan.- Lehet lesz egy új csajom!- kiáltotta csillogó szemekkel.
- Azért ne menj olyan előre.- nyugtattam.
- Vagyis csak remélem lesz. Na de ezt még holnap megbeszéljük a többiekkel is. Aludj jól, jó éjt.- ezzel ki is ment a szobából.
- Jó éjt.Nem tudtam még aludni ezért elvettem a telefonom az éjjeli szekrényről. Mondta ma Niki, hogy kapott valami Instagram alkalmazást, amin lehet embereket bekövetni videót nézni és még sok mást. Gondoltam én is bejelentkezek oda, nézzem meg mi történik azon az alkalmazáson.
Miután bejelentkeztem bekövettem a fiúkat. Csak úgy pörgettem a neveket míg meg nem jelent egy profil, amin volt egy lány. Ráléptem majd nem hittem a szemeimnek. Ő volt az. Az insta neve ch_sujin♡ és az alatta neve Choi Sujin. Sujin hm szép név. Mivel segítségünkre lesz ezért bekövettem. Beállítottam magamnak is egy profilt majd leraktam a telefonom magam mellé és el is elaludtam.Sujin pov.
A lányok még mindig beszélgettek, de én kezdtem éhes lenni.
- Elmegyek csinálok valami kaját.- mondtam majd mentem a konyhába.
Vettünk csomó ramen-t meg zöldséget körülbelül egy hétre elegendő kaját. Elvettem két csípős ramen-t majd oda raktam főzni. Csináltam mellé zöldség salátát. Miután elkészült a tészta megterítettem az asztalt. Éppen raktam le az utolsó pálcikát az asztalra mikor jelzett egyet a telefonom. Ránéztem. Szemeim kikerekedtek majd kezem elé raktam a szám.lee.heeseung követni
kezdett.Azonnal oda futottam a lányokhoz.
- Baj van!- kiáltottam.
- Mi az?- kérdezte Daeun.
- Bejelölt a srác.- mondtam pánikolva.
- Aki megmentett?- kérdezte Jiyoon.
- Igeeeen. -mondtam. A kezeim nagyon remegtek.- Ma is ott volt a telefonos boltba, de elkezdett manipulálni ezért nem tudtam elmondani Kyuri-nak, hogy itt van.- mondtam.
- Mondom én, hogy vámpír.- mondta határozottan Kyuri.
- Voltak vele még. Heten voltak összesen.- mondtam.
- Fogadd el. Aztán meglátjuk mi lesz.- mondta Yoora.Vissza követtem. A nagy megijedéstől elment az étvágyam, de attól még a többiekkel ettem, mert egész nap csak egy reggelivel voltam. Mosogatás közben elgondolkoztam, hogy miért jelölt be. Remélem ha vámpír nem én vagyok az új célpont, akit megakar ölni. Heeseung a neve. Vörös a haja és magas. Nem néz ki rosszul, de miket is gondolok én hiszen manipulált. Lehet rossz ember. Mindegy jobb ha lefekszem.
Indultam fel az emeletre Yoora-val, hogy feküdjünk le alunni. Mindd a ketten még a telefont nyomtuk mikor a mellettem lévő lány felszólalt.
- Jól vagy?- kérdezte.
- Nagyjából igen. Csak még mindig sokkol a helyzet, hogy miért pont egy ilyen emberbe kellett beleütköznöm.- válaszoltam.
- Mindennek van oka. Egyszer úgy is megtudjuk mi, miért van.- mondta.
- Te mikor lettél ilyen okos?- kérdeztem, és ezért kaptam egy válcsapást.
- Hé azért komoly is tudok lenni.- mondta durcásan.
- Mindegy aludjunk szerintem.- mondtam végül.Forgolódtam egy jó ideig, ezért úgy döntöttem kezembe veszem újra a telefont. Ráléptem Heeseung profiljára és azt néztem. Szép kép. Ül a egy kocsi csomagtartóban és a térde fel van húzva, azon vannak a kezei. Este készült, de szerintem jó lett. Talán már 10 perce nézhettem ezt a képet, de már éreztem, hogy a szemeim ragadnak le. Elrakom magam holnapra. Addig is remélni tudom, hogy egy nyugodt éjszakám lesz.
Rövidebb rész, de lesznek hosszabbak. Addig is pusziiii😘😘
BINABASA MO ANG
Save our world-LEE HEESEUNG/ENHYPEN FF
FanfictionAz ember soha nem gondolná, hogy két világ létezik. Ez esetben létezik két univerzum, az egyikben vámpírok a másikban emberek élnek. A vámpír világban vészhelyzet van. Gyorsan halnak ki a fajok Dracula hibájából. Az utolsó király is meghalt, két fiú...