Son Duyuru

211 4 21
                                    

Merhaba arkadaşlar,

Uzun bir süre buranın açılmasını bekledim, bekledik ama artık olmayacak gibi. Burayı çok sevmiştim ama kısmet değilmiş. Kesinlikle vpn kullan tarzı şeyleri duymak istemiyorum vpn ile olacak şey değil bu ki şu an bile vpn kullanmıyorum, okulun interneti garip bir şekilde erişim engelli sitelere girebiliyor.

İlk başta ne yapsam diye düşündüm, uygulama açılır belki diye yazın bitmesini bekledim ama açılmadı. Ben de başka uygulama arayışlarına girdim çünkü bu hikaye öyle ya da böyle artık bitmeli. Halihazırda sürekli reklamlarını gördüğüm Dreame uygulamasında yayınlamaya karar verdim. Bu yüzden de buradaki bölümleri kaldırdım. Şu an orada hikaye yayımlanmakta. Kullanıcı adı SUMİ Her şey biraz sen yazsanız bulursunuz, sanmıyorum ama bulamazsanız da bana özelden yazın link atarım.

Ayrıca Dreame uygulamasında jeton mantığı var ama ben wattpaddeki okuyucular için drive dosyası açmaya karar verdim. Mail adreslerinizi bana özelden yazarsanız veya bu bölümün altına mail adresinizi yazarsanız maillerinize bir drive dosyasi gelecek. O drive dosyasina pdf olarak bölümleri yükleyeceğim, siz de ücretsiz olarak okuyacaksınız fakat bir şartım var.

Bu drive dosyası sadece sizin maillerinize özel olacak, sadece siz okuyacaksınız. Lütfen başka bir yerde paylaşmayın sorun çıkabilir, siz de zan altında kalabilirsiniz. Dreame sözleşme imzalanan bir uygulama olduğu için şartlar çok sert ve açık. Sadece kendiniz okuyun lütfen.

Mail adresini bana ileten herkesi drive dosyasina ekleyeceğim. Bugünden itibaren bölümleri yüklemiş olacağım. 21.bölümden itibaren yüklerim.

30 ekime kadar mail adreslerinizi yazın lütfen.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Her Şey Biraz SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin