Kapımın çalınması ile gözlerimi açtım annemdi.
" Bir şey mi oldu anne"" Hadi Arjin kalk bugün istemen var birazdan kuaför gelecek hadi güzel kızım "
Doğru ya bugün istemem vardı unutmuşum.
" Tamam anne ben hazırlanırım birazdan"" Arjinim iyi misin güzel kızım"
" Nasıl iyi olayım anne hiç tanımadığım biri ile evelenicem nasıl iyi olayım ki anne sen söyle "
" Annem haklısın ama yapacak bir şey yok biliyorsun " .
" "Tamam anne biliyorum sen in aşağı ben hazırlanıp inicem "
"Tamam annem"
Annemin odadan çıkmasıyla duşa girdim kısa bir duşun ardından üzereimi giyerek aşagı indim annemler temizliğe başlamış bile.
" Kolay gelsin hanımlar "" Soğolun Arjin hanım" ve yanlarından ayrıldım.
Kuaför gelmişti saçım tamamdı makyajı yapıyorduk.
Makyajda bitmişti
"Çok güzel oldunuz Arjin hanım"
"Teşekkürler kızlar"
" Biz çıkalım siz giyinin hanımım"
"Tabi, tekrardan teşekkürler ".
Kızların çıkmasıyla üzerimi değiştirdim kapı çaldığında gelen annemdi
" Arjinim çok güzel olmuşsun kızım"
"Teşekkürler annem sende çok güzel olmuşsun"
"Arjin ben iniyorum sende in ,birazdan gelirler "
"Tamam anne inerim" annemin gitmesiyle bende odadan çıktım.Arslanbey konağı
"Anne nerdesin haydi "
"Geldim Berzan geldim"
" Hadi herkes burdaysa gidelim " babamın sözüyla konaktan çıkıp Karahisar konağına doğru yol aldık.Karahisar konağı
Mutfakta beklerken kapı çaldı gelmişlerdi tüm aile konağın kapısına gittik.
"Haydi Arjinim kapıyı aç kızım" babamın sesiyle kapıyı açtım ilk giren Mehmet ağaydı heme arkasından, Sultan hanım sonra diğer aile fertleri ve Berzan elinde kırmızı gül buketleriyle gelmişti kıyafetim ile uyumlu bir buketti buketleri bana uzatıp içeri geçti.Bende kahveleri yapmak üzere mutfağa geçtim.
Kahveler hazırdı annem Berzanın kahvesine tuz koymuştu.
Kahveleri alıp yukarı çıktım sırayla dağıtmaya başladım kahveleri dağıttıktan sonra köşede bir sandalyeye oturdum. Berzan kahveyi içerken tepki bile göstermedi.Kahveler içildiğinde Mehmet bey söze girdi.
"Allah'ın emri peygamberin kavli ile kızınız Arjini oğlumuz Berzana istiyoruz"" Şimdi beni iyi dinleyin Mehmet ağa kızım benim herşeyimdir tek varlığımdır kızımı önce Allah'a sonra size emanet ettim bilirsinizki, Allah'ın emri olmasa kızımı vermem."
" Merak etme Ahmet ağa kızın kızımdır, emanetine gözüm gibi bakarız."
Yüzükler takılmak üzere Berzanla yan yana durduk yüzükler takıldı sözler kesildi ben terasa hava almak için çıktığımda arkamdan Berzan da gelmişti
" Seninle konuşacaklarım var Arjin""dinliyorum Berzan ağa buyur"
"Şunu iyi bil evleniyoruz diye seni karım olarak kabul etmiyeceğim , seninle iki yabancı olacağız karı koca değil, seni ne yatağıma alırım nede koynuma eğer bunun gibi hayyalerin varsa unut onları Karahisarlı ,benden sana koca olmaz "
" Düğün günü siyah takım giy eminim o daha güzel durur, lacivert takım olmamış" . bunu dememle Berzan sinirli bir şekilde yanımdan ayrıldı.Arslanbey aşireti konağına geri döndü ben ise günün yorgunluğu ile odama çıktım duş aldım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Berzanın takımı
Arjinin elbisesi
Saçı
Makyajı
Berzanın aldığı gül buketi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL
Teen FictionBir berdelle kimlerin hayatı kurtulacak? Bir berdelle kimlerin hayatı cehennem olacak? Her hikâye mutlu sonla mı biter?