~10~

67 4 1
                                    

Arjin yeni bir güne gözlerini açmıştı ve şaşırılacak bir olay karı koca aynı anda uyandı.

Arjin bugün ilk işinin heycanı ile üzerine kot pantolon, gömlek ve blazer ceket aldı. Ayakkabı ise düz beyaz bir spor ayakkabıydı.  Arjin giyinme odasından çıktı ve makyaj masasına oturdu hafif bir makyaj yaptı,saçlarını dalgalandırdı ve bir kaç takı takarak konbinini tamamladı.  
Berzan ise giyinme odasından her zamanki gibi şık bir takım giyerek geldi ve karı, koca odadan çıktılar.

" Vayy yengem hayırdır nereye böyle " dedi Deniz
" Ben çalışmaya başladım sen bilmiyor musun? "
" Ayy ne güzel vallahi heycanlandım şuan ya"
"Deniz salak mısın sanki çalışacak olan sensin"
Arjin ise gidip Denize sarıldı ve yanağına öpücük bıraktı "kusura bakma Neslihancım kaynıma laf yok "
" Yenge onun nesini seviyorsun boş ver onu beni sev "
"Neslihan her şeye atlama bir "
Üçlü kendi aralarında tartışırken Berzan buna bir son verdi.
"Yeter o benim karım ve kimseyle paylaşmıyorum"
Arjin , Berzanın dediği ile yüzünde küçük bir gülümseme peyda oldu .
"Bende diyordum abim nerde" dedi Deniz " Af buyur abicim"
" Yok bir şey abi her zaman ki Deniz işte hadi oturun "

💫

Kahvaltı bitmiş Arjin herkesle vedalaştıktan sonra yola koyuldu yaklaşık yarım saat sonra okulu varmıştı ( bu arad Arjin ilk okul öğretmeni)  Arjin okula girdi ve müdür beyin yanına gitti.
"Merhaba müdür bey, benim sınıfım hangisi?"
" Merhaba Arjin hanım sınıfınız 3-D, koridorun sonunda "
" Teşekkürler"
"Rica ederim, iyi dersler"

💫

Arjin sınıfına doğru yol aldı ders zili çoktan çalmıştı.
Sınıfa girince tüm çocuklar ayağa kalktı.
" Günaydın çocuklar"
"Günaydın öğretmenim"(topluca)
" Oturun , evet oturun ilk önce bir birimizi tanıyalım  , evet ilk sıradan başlayalım"...

Çocuklar kendini tanıtmış şimdi ise Arjin kendini tanıtacaktı.
" Ben Arjin Arslanbey tanıştığımıza memnun oldum  "
Küçük çocular Arjini soru yağmuruna tutmuştu.

" Öğretmenim evli misiniz ?"
" Öğretmenim hani renkleri seversiniz?"
"En sevdiğiniz çiçek ne ?" Ve bunu gibi bir çok şey

"Çocuklar öncelikle evet evliyim ,en sevdiğim renk yok her rengi severim, ve en sevdiğim çiçek ise lale "

Zil çalmış ilk ders bitmişti ikinci derse gireceklerdi.

Arslanbey holding

Berzan Arjini deli gibi merak ediyordu acaba ilk günü nasıl geçmişti güzel miydi., öğrenciler onu sevdi mi?
Bir çok soru daha artık daha fazla dayanamadı ve Arjini aradı telefon sniyesinde açıldı

B: Alo Arjin nasılsın günün nasıl geçti .

A: iyiyim Berzan sen nasılsın, bibsorun yoktur umarım ki

B: yok hayır ilk günün nasıl geçti diye merak ettim .

A: güzel geçiyor hiçbir sorun yok , çocuklar çok tatlı bıcır bıcır hepsi.

B: sevindim, ben seni daha fazla tutmayayım iyi dersler öğretmen hanım

A: Teşekkürler beyfendi

Berzan telefonu kapattı artık içi rahattı şimdi işlerini yapa bilirdi.

Okul

Arjin son derse girmişti bu derste çocukları çok yormak istemedi ve resim yapmalarını söyledi tüm çocuklar resimlerini yaptı ve Arjine gösterdi her ne kadar profesyonel olmasada güzel çiziyorlardı .

Son zil çalmış Arjin tüm öğrencilerinin okuldan alınmasını bekledikten sonra eve gitmek için arabasına geçti ve konağın yolunu tuttu.

Arjin veBerzan aynı anda eve varmışlar ve kapıdan birlikte girmişlerdi.
Akşam yemeği yenmiş kadınlar ayrı erkekler ayrı sohbet ediyorlardı Selin ve Deniz ise kaynaşmak ve daha fazla bir birlerini tanımak için köşede oturup konuşuyorlardı.

"Selin ben seni gerçekten çok seviyorum ve eğer seninde bana karşı duyguların varsa uzatmayalım gelip isteyelim seni "

"Deniz benim ailem yok ki,çok küçük yaşta kaybettim"

"Ben özür dilerim gerçekten bilmiyordum"

"Özre gerek yok,bilemezsin tabiki"

"Peki Mehmet beyden isteyelim seni"

"Tamam ben Arjin ile konuşayım Mehmet amca ne zaman gelir derse o zaman gelin isteyin beni "

Deniz hızla babasının yanına gitti ve babasıyla konuştu babası bu işe sıcak baktı ve ...
"Tamam oğlum Mehmet ne zaman derse o zaman isteriz Selin kızımızı "

Selinde bu sırada Arjin ile konuştu Arjin Selini onayladı ve yarın hafta sonu olduğu için gidip konuşuruz dedi .

Daha sonra Arjin izin istyerek odaya çıktı.
Berzanda, yarım saat sonra Arjinin ardından odaya çıktı odaya girdiğinde Arjin çoktan yatağa yatmıştı .
Arjini uyandırmadan yavaşça üzerini değiştirdi ve yatağa yatarak gözlerini yeni bir güne uyanmak için yumdu...

Okuyup oylamayanlar var oylarsanız bir şey kaybetmezsiniz.
İyi okumalar

BERDEL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin