Sabahın erken saatlerinde kalkmıştı Arjin yanına Berzana baktığında hâlâ uyuyordu.
Yatkatan kalktı ve banyoya gitti elini yüzünü yıkadıktan sonra giyinme odasına girdi bu gün ilk günüydü ve adetlere göre beyaz giymeliydi. Arjin bu konu hakkında düşüyordu hiç istemediği bir birlerini sevmedikleri bir ilişkide adetleri yerine getirmeli miydi...
Arjin kimsenin ağzına laf vermemek için beyaz elbisesini üzerine geçirdi alt çekmeceden de beyaz bir şal örttü başına. Odaya geri dönerek bir kaç altın takarak hazırlığını bitirmişti. Arkasını döndüğünde Berzanın onu izlediğini gördü, bunu beklemedi için biraz korksada kendini toparlayarak "Günaydın"
" Günaydın" dedi Berzan yanı başında duran telefanundan saate baktığında kahvaltıya daha bir saat olduğunu gördü.
" Neden bu kadar erken kalktın kahvaltıya daha bir saat var? ". " Uyku tutmadı" Berzan onu onayladıktan sonra banyoya girmek için yataktan kalktı.
" Tekrar yatmayacaksan yatağı toplayayım"
" Yok hayır yatmayacağım" diyerek banyoya giderek elini yüzünü yıkamaya başladı.
Arjin ise yatağı toplayınca aklına çarşaf geldi isterlermiydiki o sırada Berzan çıkmıştı.
"Berzan şeyy" Arjinin yanakları kızarmıştı bunu gören Berzan tebessüm ederek " efendim Arjin ne oldu"
" Iıı çarşaf isterler mi?" .
"İstemezler Arjin dün konuştum annemle"
"Tamam takım mı giyeceksin peki?"
"Evet". " Hangi renk." " Gri"
Arjin, Berzana takım çıkarmak için giyinme odasına girdi ve aralarından en güzel olan gri takımı çıkardı.
Her ne kadar zoraki bir evlilik olsada o onun kacasıydı ve bunları yapacaktı şimdi anlaşamasalarda belki ilerde iyi bir karı koca olurlardı.Berzanın takımını ütüleyip Berzana uzattı.
"Teşekkürler Arjin"
"Önemli değil birde,ben yardıma ineyim mi yoksa beraber mi ineriz "
"Bugün ilk gün, beraber inelim bir sorun çıkmasın "
Arjin kafasıyla onay verdi ve oturup Berzanın giyinmesini bekledi .Berzan çıkınca aşağı inmeye başladılar kahvaltı çoktan hazırdı herkes onları bekliyordu gidip yerlerine oturdular "günaydın daye, günaydın Mehmet baba "
"Günaydın kızım". "Günaydın gelinim"
Kahvaltı yapılmıştı şimdi ise erkekler işe gidecekti Arjin,Beranı yolcu etmek için kalktı ve kapıya gittiler." Berzan akşama istediğin bir şey var mı?"
Berzan Arjinin bu hallerine şasırıyordu
"Hayır yok". " Tamam kolay gelsin" Berzan teşekkür edip kabıdan çıkıp gitmişti.Evde sadece kadınlar kalmıştı.
Neslihan " yenge annem seni çağırıyor bir bak istersen "
Arjin Sultan hanımın yanına gitmişti
"Buyur daye beni çağırmışsın"
"Nasılsın kızım alışabildin mi ? "
"Yavaş yavaş alışıyorum daye "
"İyi güzel, hadi kalkta bize bir kahve yap gelin kaynana içelim şöyle karşılıklı "
"Yapayım daye". "Yenge bana yok mu?"
"Olmaz mı, sanada yaparım "
Arjin kahveleri yapmak için mutfağa gitmişti ."Hoş geldin hanımım bir şey mi istersin?"
"Ben kahve yapıcam da fincan ve cezve nerde acaba "
Arjin yerlerini öğrendikten sonra kahveleri yapıp götürdü."Ohh çok güzel olmuş yengem sağol "
"Sağol kızım ellerin dert görmesin "
"Afiyet olsun". Kahveler bitene kadar sohbet etmişlerdi.Arjin uzun bir sohbetin ardından mutfağa yemeklere yardım etmek için indi.
"Kolay gelsin hanımlar ben ne yapabilirim? "
" Hanımım olur mu öyle yapıyoruz biz size zahmet olmasın"
"Sadece bir şeylerle uğraşmak istiyorum"
"Adlarınız nedir acaba "
"Ben Ayşe". "Bende Dilek"
Arjin isimlerini öğrendikten sonra o da bir şeyler yapmaya başladı .Berzan odaya girdiğinde Arjini göremeyince merak etsede pek üstünde durmadı elindekileri yatağa bıraktı ve yatağa uzanarak maillerini kontrol etmeye başladı gelen mailleri okuyup yanıtladı. Bir süre onlara uğraştı ardından bir kaç dosya inceledi yeni proje hazırlıyordu onun üzerinde çalıştı . Çalışma bittiğinde kapı açıldı gelen Arjindi, Berzanı görmeyi beklemiyordu.
" Ne zaman geldin hiç fark etmedim ."
"1 saat oluyor" Arjin kafasıyla onay verdikten sonra giyinme odasına girdi mutfakta olduğu için üzerine yemek kokusu sinmişti üzerini değiştirdi ve çıktı.
"Arjin senin telefonun var mı?"
"Evet var, bir sorun mu oldu ?"
"Yok hayır, yoksa alalım diyecektim sonuçta annenle konuşma ihtiyacı duyacaksın, her zaman oraya gidemeszin "
"Anladım düşündüğün için teşekkürler , şey yemek saati yaklaşıyor inelim mi?"
"Evet hadi inelim" aşağı indiklerinde Deniz koşarak yengesi Arjine sarıldı, bu durum Arjinin tuhafına gitsede karşılık verdi. Berzan buna daha fazla dayanamayarak "Deniz abicim o benim karım ayrıl şimdi karımdan "
"Abi benden de kıskanmazsın"
"Karım değil mi ulan herkesten kıskanırım "
Arjin,Berzanı şaşkınlıkla izliyordu.
Berzan her ne kadar kabul etmesede Arjine çekiliyordu.
Bu tartışmaya son vererek akşam yemeği için masaya oturdular.Yemek yenirken Deniz söze girdi.
" Ayşe teyze börek çok güzel olmuş ellerine sağlık "
"Afiyet olsun ama ben yapmadım Arjin hanım yaptı "
" Offf yengeme bak be, çok güzel olmuş ellerine sağlık "
"Afiyet olsun Deniz"
Berzanda böreği çok beğenmişti ama bunu dile getirmemişti.Yemekler yenmiş sofra taplanmış şimdi ise terasta çay içiyorlardı zaman epey ilerliyordu.Mehmet bey
" Çocuklar biz gidiyoruz hadi size iyi akşamlar "
" İyi akşamlar baba, iyi akşamlar daye" ( topluca)
Mehmet bey ve Sultan hanım gidince biraz daha oturup onlarda kalktı.
Oday gittiklerinde Arjin geceliğini giyip yatağa girdi.
Berzanda yatağa girince " umarım dünkü gibi yatmazsın"
" Çok mu dağınık yattım"
"Evet öyle". "Ben sana demiştim, beğenmiyorsan koltuk karşında Berzan ağa sana iyi geceler "
"Ne dedim ben şimdi". "İyi geceler"
Karı koca yine günün yorgunluğu ile birlikte uyudular...Okuyanlar oy verip yorum yaparsanız sevinirim teşekkürler ☺️. ( Her türlü yoruma açığım)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL
Teen FictionBir berdelle kimlerin hayatı kurtulacak? Bir berdelle kimlerin hayatı cehennem olacak? Her hikâye mutlu sonla mı biter?