~7~

78 3 0
                                    

Arjin kapıya baktığında gördüğü yüz ile saşkınlığını gizleyemedi..
"Senin burada ne işin var"

"Eee Arjin 2 sene oldu beni görmeye gelmedin düğünü de çağırmadın darıldım vallahi."

"Selin kusura bakma her şey çok acele gelişti neyse anlatırım sonra."
"Kimmiş yenge "
" İstanbul'dan arkadaşım aynı okulda öğretmedik."
"Sahi yenge artık çalışmayacak mısın?"
"Çalışmak istiyorum ama Berzan bu konuya sıcak bakar mı ki"
"Merak etme bukê o izin vermezse ben viririm ."
"Sende hoşgeldin kızım "
"Hoşbuldum efendim "

Arjin sultan hanımın söyledikleri ile çok mutlu olmuştu kesinlikle çalışmak istiyordu ama uzaklara gitmek istemiyordu Mardin'de çalışacaktı kafasına koymuştu .

Kadınlar kendi aralarında sohbet ederken evin erkekleri gelmişti bile .

Sofrlar kuruldu herhes masaya oturdu. Tabi Deniz söze girdi o an
"Yenge bu kız kim?"
"Arkadaşım İstanbul'dan Selin "
"Merhaba Selin hanım bende Deniz "
" Memnun oldum "
Deniz Selini çok beğenmişti bunu abisiyele konuşacaktı lakin daha sonra , aynı zamanda Selinde,Denizi beğenmişti.

Evet ailecek yemekler yenmiş, sofra taplanmış, şimdi ise terasta çay içiyorlardı .
"Selin kızım sen ne iş yaparsın "
"Ben öğretmenim efendim ".
"Ne kadar güzel çalışıyor musun peki?"
"Yok şu aralar biraz ara verdim "
"Anladım kızım geç oldu yat istiyorsan"
"Çok iyi olur efendim acil bana yol" göstersene.'
"Tabii gel üst kata gidelim."

Arjin ve Selin odaya çıktılar Arjin bir yandan Selin'in  yatağını yapıyor bir yandan başından geçenleri anlatıyor. Selin , Arjinin anlattıkları üzerine

"Kızım senin abin ne kadar karaktersiz bir şey ya ben olsam kabul etmezdim. "

"Ben de etmezdim ama dedim ya kız hamile "

"Neyse arkadaşım takma kafana her şey güzel olur umarım,hem bakarsın enişte ile iyi anlaşır eline bebek alırsın"

"Selin  konuşma şöyle "

"Niye kızarana da kötü değil belki boşluğuna gelir atı verir yatağa "
Arjini yanakları kızarmaya başlamıştı utancından daha fazla orda durmadan çıktı odadan kendi odasına gittiğinde Berzan odadaydı. Arjinde fırsat bu fırsat diyerek çalışma konusunu açtı .

"Berzan ben sana birşey demek istiyorum."

"Buyur de Arjin bir sorun mu vardı?."

"Şey biliyorsun ben öğretmenim eğer sende arkamda durur bana destek olursan ben çalışmak istiyorum."

"Tabii ki olur Ayşe sonuçta boşuna okumadın ya hemen yarın gidip okulları gezelim beğendiğin olursa orada çalışırsın."

"Tabiki olur gidelim"

Arjin duydukları ile sevinçten Berzanın boynuna atladı Berzan her ne kadar affalamış olsa dahi bu sarılmaya karşılık verdi ,çiftin kalp sesleri dışardan bile duyuluyordu ...

Arjin ile Berzan her ne kadar kabullenmesede birbirine bağlanıyorlardı.
Arjin yaptığı ile hemen Berzandan özür diledi ve duşa girdi güzel günün tüm yorgunluğunu alacak bir duş aldıktan sonra uanına aldığı geceliği giyerek duştan çıktı. Berzan çoktan yatağa yatmıştı bile Arjinde dikkatli bir şekilde yattı ve yarınki heycan ile uyumaya çalıştı...

BERDEL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin