~9~

64 4 1
                                    

Arjin her zaman olduğu gibi sabahın ilk ışıklarında kalmış üstünü giymiş, makyajını yapmış Berzanın uyanmasını bekliyordu.
Saat neredeyse 9 oluyordu bugün kahvaltıya inmediler. Arjin , Sultan hanıma anlatmıştı olup biteni ve izin istemişti Sultan hanımda sorun olmayacağını söyledi.

Arjin daha fazla dayanamayarak Berzanı uyandırmya karar verdi ve yanına giderek dürtmeye başladı.
"Berzan  , Berzan hadi kalk geç kalmayalım"
"Berzan dedim ! Kalksana ya "
Berzan aniden omuzunda ki eli tutarak yatağa çekti ve Arjini altına aldı. Arjin olayın şokuyla donup kaldı.

"Uyandım Arjin hanım söyle ."
"Şey biz okul bakmaya gidecektik de saat neredeyse 9'a geliyor o yüzden ben seni uyandırmak için."
Berzan Arjinin bu hallerine küçük bir bir kahkaha attı.
"Anladım Arjin tamam"
"Gülmesene ya hen kalk üstümden de giyin  "
"Hiç kalkasım yok vallahi."
"Berzaan! "
"Tamam kalktım sakin ol güzelim "
"Haa?"
Berzan giyinme odasına giderken Arjin Berzanın son dediği kelimede takılı kaldı.

Berzan ona ilk kez böyle bir şey söylemişti Arjin de bunun üzerine utanmış aynı zamanda da heycanlanmıştı kalbi o kadar hızlı otıyordu ki dışardan bile duyulur haldeydi.

💫

Berzan ile Arjin  yola çıkmışlardı bilmem kaçıncı okula gidiyorlardı bu sonuncuydu sanırım

"Haydi in bakalım umarım bunu beğenirsin "
Arjin okulu gezdi müdür beyle konuştu ve bu okulda çalışmaya karar verdi .
"Peki Arjin hanım yarın gelin başlayın ."
"Çok teşekkür ederim müdür bey ."
"Ne demek iyi günler ."
"İyi günler( beraber)"

💫
"Arjin senin ehliyetin var mı .?"
" Var neden sordun Berzan "
"Okula gidip gelmen için bir araba alalım. "
"Gerek yok Berzan hem boş yer - "
"İtraz kabul etmiyorum Arjin ..."

💫

Arjin şuan araba seçiyordu

"Ee Arjin hangisi"
"Bilmiyorum ki ikisi arasında kaldım"
"İkisinide alalım o zaman  "
"Şaçmalama istersen Berzan "
Arjin hızla kararını verdi ve beyaz  bir araba beğendi
Berzan hızla ödeme ve işlemleri yaparak anahtarı Arjine uzattı.

"Al bakalım güle güle kullan "
"Teşekkürler Berzan "
"Ee hadi var mısın yarışa ."
"Her zaman "...

💫

Ardan geçen bir saatin ardından çiftimiz eve gelmişti bile kazan ise Berzan olmuştu.
günün yorgunluğu ile Arjin kendini yatağa atarak uyudu.

Berzan ise biraz iş ile ilgili mailleri okuyup yanıtladı ve o da derin bir uykuya daldı...

Okuyup oylarsanız sevinirim
Aynı zamanda yorum da yapın 💖

BERDEL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin