Sabah yine gözümü gün ışığı ile açtım keşke hiç uyanmasam.
Ve evet o gün gelmişti
Herkes için düğün günü benim için yas, günü bugündü..Bezanlar gelmişti bugün düğün başlamadan alışverişe gidecektik onları daha fazla beklemeden aşagı indim.
Sultan hanım, Neslihan ve annem Denizle ben ise Bozanın arabası ile gitmiştik şuan bir gelinlikçideydik gelinlik deniyordum Berzan ise dışarıda bekliyordu artık denemketen çok yorulmuştum en son bir gelinlik denedim ve kabinden çıktım Neslihan beni görünce direkt " ohaa yenge kuğu gibi olmuşsun"
"Teşekkürler Neslihan"
" Benim güzel gelinim çok güzel olmuşsun istersen bunu alalım"
"Evet Sultan anne bu güzel oldu, anne sen ne dersin". "Ne diyeyim annem çok güzel olmuş prenses gibi" . Gelinliği aldık ve çıktık Berzanda damatlığını almıştı her şey tamamdı sadece gecelikler kaldı onları da almak için yol üzerindeki bir mağzaya girdik bir kaç iç çamaşırı ve gecelik alıp çıktk.Eve çoktan gelmiştik içerisi insan kaynıyordu.
Kimin kim olduğunu bilmiyordum bile herkes kahkahalar eşliğinde gülüyorlardı sanki normal bir dügündü...
Saçım, makyajım ve gelinliğimi giymiştim her şey hazırdı avludan davul zurna sesleri geliyordu içeriye Azat abim, Serdar abim,babam ve annem girmişti.
Azat abim kuşağı bağlamak için yanıma yaklaştı kuşağı bağladı ve "Bak gülüm her ne kadar başka bir eve gitsende burası senin ilk evin bir sorun olur kapımız sana her zaman açık çık gel biz senin her zaman aileniz
".
" Abin doğru der kızım unutma kızım ben baban olarak her zaman yanındayım ""Abim güzel kardeşim ben çok özür dilerim gerçekten böyle olsun istemezdim sana beni affet diyemem ne yaparsan ne dersen haklısın umarım gittiğin yerde mutlu olursun "
Ve babamın koluna girerek aşağı indim Berzan beni babamdan aldı.
Artık konaktan çıkıp gidecektim Serdar abim hariç herkesle vedalaştım ve Arslanbey konağına doğru yol aldık .
Konağa vardığımızda arabadan inmem için Berzan yardım etti kona girerken kadınlardan zılgıt sesi yükseldi aynı zamanda da zurna sesleri kapıdan içeri girdim ve düğün başladı.
Yazar anlatımı
Arjin ve Barzan yerlerinde otururken yanlarına Sultan hanım geldi " hadi çocuklar kalkın reyhani oynayın "
"Yok anne gerek yok zaten Arjin bilmez"
"Kim bilmez Berzan ağa , ağlatırım ben bu pisti"
"Öyle mi Arjin hanım haydi o zaman oynayalım"
Arjin ve Berzan reyhani oynamak için kalktılar
"Çal bir reyhani" dedi Berzan ve şarkı eşliğinde reyhani oynamaya başladılar onlar oynarken herkes hayran bir şekilde onlara bakıyordu, bir reyhani ile koca Mardini kendilerine hayran bırakandı onlar.Reyhani bitti yerine oturdular zaman geçip gidiyordu artık düğün sonra ermişti Sultan hanım Arjini alıp yukarı odaya çıktılar Sultan hanım gerekenleri söylerken
Berzan,Deniz Mehmet ağa ve Neslihan mişafirleri uğurluyordu Selma ise Karahisar konağında kocasının yanındaydı.Sultan hanım gereken açıklamayı yapınca çıktı gitti içeri Berzan girdi Berzanın girmesiyle korkudan titreyen Arjin Berzan yaklaştıkça daha çok korkuyordu Berzan bunu fark edince" korkma daha önce dediğim gibi öyle bir şey olmayacak ". Arjin bu sözler üzerine rahatladı tüm korkusunu unuttu Berzan banyoya girmişti Arjin ise makyajını sildi,saçını açtı, gelinliği çıkardı ve üzerine gecelik giyip Berzanın çıkması için bekliyordu
Berzan çıkmıştı bende duşunu alıp kotuğa yatak yapmaya başladı aynı yatakta yatmayacaktılar.Arjinin yatak yapmasına şaşırıp " ne yapıyorsun Arjin "
"Yatak yapıyorum uyumak için "
"Onu görüyorum ama neden koltuk serttir belin falan ağırır gel buraya yat"
"Sen değilmiydin seninle aynı yatakta yatmam diyen Berzan ağa ne değişti"
"Tamam Arjin uzatma gel işte "
Arjin bunu üzerine" ben dağınık yatarım Berzan ağa sorun olmasın senin için " bunu üzerine Berzan gür bir kahkaha attı.
"Küçücük bir şeysin ne kadar dağınık yatabilirsin ki"
"Emin misin, ayrıca ben küçük değilim sen deve gibisin"
Arjinin bu dediği üzerine Arjinin üstüne yürür ve
"Sen bana deve mi dedin küçük hanım"
" Hayır sen yanlış duydun, ben yatıyorum sana iyi geceler"
"Kaç bakalım Arjin hanım" "sanada iyi geceler " ve karı koca kendilerini uykunun kollarına bıraktı.Arjinin saçı, makyajı tacı ve gelinliği
Berzan takımı
Okuyup oylayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL
Teen FictionBir berdelle kimlerin hayatı kurtulacak? Bir berdelle kimlerin hayatı cehennem olacak? Her hikâye mutlu sonla mı biter?