7.Uçurumun kurduğu bağUçurumun altında oturuyorduk. Gölge de gelmişti. E şu an Alpaslan yanımıza geldi. Gerçekten şu an mı? Ya yoruldum bu çocuktan. Gölge çatık kaşlarla Alparslan'a baktı. Alpaslan zevzek şekilde güldü. "Naber?"dedi neşeyle. "Bu ne neşe amına koyayım!"dedi Biricik dalga geçerek. "Ne oldu ya. Bir küfür etme!"dedi Alpaslan. "Merhaba"dedim soğuk ses tonuyla. "Merhaba "dedi Alpaslan. Yanımıza oturdu. "Arkadaşla tanıştırmayacakmısınz?"dedi Alpaslan. Biricik göz devirdi. Benden önce cevap verdi. "Tanıştırayım. Çiçeğin kocası"dedi gülerek. Alpaslan dondu kaldı. "Ne!"dedi şiddetle. "Ne dedin sen?"diye sordu bir daha. Gölge elini uzattı. "Ben Gölge Alaz Payidar"dedi Gölge elini sıkmak için uzatarak. "Alpaslan Çetin"dedi Alpaslan kekeleyerek. Şoku atlatamamıştı. Gölgenin elini sıktı. Gölge daha sonra elimi tutu ben de anlamadım neden ama hiç bir şey yapamadı. Birick sırıtarak bana baktı. "Memnum oldum Alaz"dedi Alpaslan. Gölge de karşılık olarak. "Bende Alp"dedi Gölge Alpaslan demedim. "Adım Alpaslan "diye ekleme yaptı Alpaslan. "Tamam Alp"dedi Gölge yine inatla. "Sevmediklerinin ismini aklımda tutmam!"dedi Gölge alayla gülerek. Birickte güldü. Bu kız beni deli edicek resmen. "Anladım"diye geçiştirdi Alpaslan. Bozuldu isminin yanlış söylenmesine. "Bira mı içsek?"dedi bir anda Biricik. Gölge benden önce lafa daldı. "Yok biz gideceğiz "dedi bana bakarak. "Nereye?"dedi Biricik. "Abimle yengem akşam dışarıda yemek yiyelim dedi ya Efsun"dedi Gölge. "Bana bak enişte bozuntusu sürekli Çiçeğimi benden kaçırıyorsun bozuşucaz!"dedi Biricik işaret parmağını tehdit eder gibi sallayarak. Gölge alayla güldü. "Karımı da bana mı bıraksan Birick"dedi Gölge dalga geçerek. "Yok yaa pışık! Zor buldum ben bunu sana kaptırırmıyım?"dedi Birirck. Ben de ikisinin atışmasını neşeyle izliyordum. "Öyle mi-"dedi Gölgede. Elimizi yukarı kaldırdı. "Kaptırmış gibisin yalnız baldız!"dedi Gölge. Boşluğuma denk geldi kahkaha attım. Alpaslan keyifsiz şekilde bir bana bir Gölge ye ve ellerimize bakıyordu. "Almasını bilirim!"diye çıkıştı Biricik. "Efsunu'mu benden kimse alamaz"dedi kendinden emin bir sesle. Bu cümle yalnız Biricik'e değil aynı zamanda Alpaslana da söylemiş gibiydi. "Aynen!"dedi Biricik yüzünü buruşturarak. "Kayınçonu beğendin mi?"dedi Birircik. Acar'dan bahsederek bir anda. Gölge dalga geçer gibi sırıttı. "Ne demezsin!"dedi Gölge. Biricik kahkha attı. "Ne ara evlendin sen?"dedi Alpaslan bir anda lafa girerek. "Ay oluyor"dedim. Göıg eçatık kaşlarla Alpaslanı izliyordu. "Neden benim haberim olmadı arkadaş değil miyiz?"dedi Alpaslan. "Arkadşız da fırsat olmadı"dedim dürüstçe. Gerçekten de zamanım olmamıştı. Babamın karşısına bile yeni çıkmışken nasıı Alpaslana söyliye bilirdim ki. Elbette ki söylememiştim. "Tamam"dedi keyifsiz bir tınıyla. Gölgenin telefonu çaldı. Ayağa kalktı. Telefona bakarak "Hemen geliyorum"dedi ve bizden uzaklaştı. "Tehlikeli birine benziyor. Ne ara tanışıtınız?"dedi Alpaslan. Gölgenin yanımızdan ayrılmasını mı bekliyordu? Anlmadım. "Bir tatil esnasında"dedim Gölgeyle kurduğumuz yalan tanışma hikayesini anlatarak. "Yani tek gecelik bir şeymiydi?"dedi Alpaslan. Gözlerini irileterek sormuştu bunu. "Siktiğimin gerizekalısı! Sence tek gecelik mi?"dedi Biricik. Yüzük olan elimi kaldırıp gözüne sokar derecesinde yüzüne yaklaştırdı. "Ağzını topla kızsın naif ol biraz bak Çiçek'e"dedi beni işaret ederek. "Sana ne be!"diye çıkıştı Biricik. "İster naif olurum ister de böyle sana ne!"dedi ekleme yaparak. "Tamam lan ne dedik?"dedi Alpaslan. Gölge yanımıza geldi. Tekrar yanıma oturdu. "Efsun birazdan kalkalım anca hazırlanırsın. Abim lüks bir restoranda yer ayırmış. Yengem çoktan hazırlanmaya başlamıştır bile. Hem seninle hazırlanmak istiyormuş"dedi Gölge. Şaşkın şekilde ona baktım. "Benimle mi? Yengen mi?"dedim şaşkınlıkla. Benimle kimse zaman geçirmek istemezdi eskiden. Ama şimdi kendimi bir ailedeymiş gibi hissediyorum. Bazen Sena hanım beni kabul etmese de. Payidar ailesi bana aile sıcaklığını hissettiriyor. Ve ailemde görmediğim mutluluk yani mutlu aile tablosunu. Payidar ailesinde görüyordum. Ve mutlu oluyordum istemsizce o ailenin bir parçası olduğumu hissediyordum. "Evet. Eltimi yakından tanımak istiyorum diyor. "Dedi Gölge gülerek. "Tamam . O zaman"dedim neşeyle. Hemen ayağa kalkıp üstümdeki kumları temizledim. Ayyakabılarımı çıkarmış çıplak ayaklarımla kuma temas ediyordum. "Hadi gidelim "dedim Gölgeye doğru eğilerek. Çapkın bir gülüş atıp o da ayağa kalktı. "Nereye ya hemen?"dedi Alpaslan. "Yeni evliyiz biz işlerimiz var "dedi Gölge ama bunu çok ciddi şekilde söylemişti. Biricik o an bira içiyordu galiba biranın tamamını dışarıya püskürttü. "Alpaslancığım diyor ki yani fan gün fon canısı. Bir salsan mı?"diye çıkıştı Biricik. Alpaslan hiç bir cevap vermedi. Daha doğrusu veremedi. Yanaklarım kızardı ama belli etmemek için konuyu değiştirdim . "Ayakkabılarım kaldı. Uff bağcık hala bağlayamıyorum dersem güler misin?"dedüm utanarak. Gölge samimi şekilde tebessüm etti. "Bağlayamıyor musun?"dedi hafif tebessümle. "Hayır "dedim çocuk gibi omzumu indirip kaldırarak. Biricik "çocukluğundan beri yapamaz kaç kez öğrettim aynı. Bazen o mu gerizekalı yoksa ben mi şaşırıyorum"dedi Ayyakabılarımı giyindim. Ama bağcıklarım açıktı. Alpaslan bizi izliyordu. Fazla kesiyordu Gölgeyi. Gölge karşımda eğildi. Şaşırdım bunu beklemiyordum. Bağcıklarımı bağladı. Ama eli bacağımın altı kısmına temas etmişti ayağa kalkarken ani hareket yaptığı için. Ve bu benim kalbimi hızlandırdı. Neden?
"Teşekkür ederim kocam "dedim cilveyle. Altla güldü. "Bir şey değil. Birinin önünde eğilecek olursam bu sen olmalısın bence"dedi Gölge ucu açık bir cümleyle. Bundan farklı şeyler mi anlamalıydım. Ya da farklı bir mana mı çıkarmalıydım? "Bebek gibi bakıyor kocası dimi? Çok yakışıyorlar"dedi Biricik. Gururla bana bakarak. "Aynen"dedi Alpaslan bozuntuya vermeden. Gölge elimi tuttu. "Görüşürüz sonra ararım ben seni Biricik"dedim. Biricik "tamam arama sen beni git koca beklemez"dedi alayla. Onların yanından uzaklaştık. Arabaya bindik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uçurum (18+)
Teen FictionAile sorunları yaşayan bir kız. Babasından intikam almak için biriyle evlenir ve bu evlilik umduğu gibi olmaz. Evliliğin seyri değişir.